Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy ilyenem ha valakit érdekel olcsón adom...
Nyeregtáska tartód esetleg nincs hozzá?
Utána ne öntsetek bele új olajat, és akkor később nem lesz vele gond!
Legyünk hatékonyak! Fűrészeljük le!
Megfúrjuk.
Köszönöm a telószereléshez az építő jellegű hozzászólásokat, majd valamelyik hosszú téli estén nekiszomorodok és szétbuherálom. Én is találtam az első lánckeréknél érdekes dolgokat, de kivéstem!
Nem erdemes kiserletezni.
Láthattad, minden nap ott parkolok.
Típusa válogatja, a teljes szétszereléshez ráadásul általában célszerszám kell.
nem lehet az aljan kiengedni az olajat
En is nemreg vettem fz1 fazert, es en is meg akarom nezni, hogy mennyire kopott az elso fogaskerek.....gondolom, hogy mi lehet ott
Köszi, megfogadom!
Most nézem a motorodat a fotóid között, láthattam én hétfőn vagy kedden a 2es belklinikán ott ahol vért szoktak venni?
Csak egy tipp, én is nem rég vettem az Fz1emet, az 2007es 20600km-rel. Tegnap csináltam rajta nagy szervízt. Mára hagytam a láncmosást, hogy tisztán rakjam el télre, levettem az első lánckerék védőjét (szerintem még senki nem vett le előttem), tiszta gané volt minden ott a láncspraytől. Érdemes kitakarítani.
Egy szóval se mondtam, hogy teljesen szét kell szedni. Persze, a szimering és a teljes szétszedés opcionális, utoljára én is simán a tetején öntöttem ki és be az olajat.

Viszont az is igaz, amit Zoli mond, tényleg összegyűlik az alján egy ragacsos trutymó, amit lelkiismeret szerint az ember kitakarít vagy nem...
7.5 w
Nem is gondolnád de igen sok zsuva gyűlik össze benne.
Jobb ha legalább kimossa az ember néha.
Ha jó a szimering, akkor minek cserélni?

Gyorsabban is lehet telóolajat cserélni. Kiveszed a telőt, letekered a fenti nagy csavart, kiöntöd belőle az olajat, visszatöltesz bele ugyan annyit, vissza teszed a telót a motorba és kész. Egy óra alatt megvan.

Ja, hogy marad a telóba egy kevés olaj a régiből? És? A motort sem szeded szét, hogy minden zugból kitakarítsd a fáradt olajat olajcsere alkalmával.
Az új olaj előtt azért moss el minden alkatrészt benzinnel!
Szia! Kerék ki, villaszárak ki, szimeringek le, olaj ki, új olaj be, új szimeringek fel, villaszárak vissza, kerék be. Vigyázz, hogy a becsúszó krómszárak és az új szimeringek ne sérüljenek!

Szerintem 10W vagy 15W kell bele, de ezt majd az ezres tulajok megmondják, melyik a jobb.
Milyen rendes vagyok, még ilyet is mutatok neked: FZS 1000 első teleszkóp szerelése
Helló mindenki.
Legyen szíves valaki leírni nekem nagy vonalakban, hogy 1000 fazeren a telóolajcserének mi a menete, és hogy milyen olaj kell bele? köszi.
Semmi gond! Most úgy is kiürítettem a pénztárcámat!
Szürke, amilyet szerettél volna. Gratula!
Holnap megtakarítom, és mehet is a futárral!
Írok majd egy "szerelési útmutatót" képekkel illusztrálva, így könnyebben fel tudod majd szerelni!
Ne lepődj meg, sokkal könnyebb, mint a gyári kipuff!
Szép masina, így már hivatalosan is üdv a fórumon!