Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Isten hozott mindenkit a gasztró fórumban. A szendók meg a győri keksz elfér a táskában. jut eszembe, kellene vennem tanktáskát. Lehet szeptember óta megérkezett már a boltba, tróger olaszok.

Szerintem eldumáltatok egymás mellett. Ha valaki olyan nagy becsben tartja a kocsiját, mint Canga, akkor lehet arra is költeni. A másik véglet meg az, hogy ki lesz cserélve, ha elromlik.
De valóban mocskosul drága mulatság a motorozás, de szerintem megéri. Valami thriller kell, és mivel nem akarom magam felgyújtani, az ejtőernyőzés meg még drágább, így motorozok.
nem akarunk mi lebeszélni a motorozásról, de kurva drága műfaj, persze ha tolod a km t is...
és akkor ne is beszéljünk arról,hogy mennyire veszélyes
Tapasztalatom az hogy hosszú távon az olcsóbb kerül többe.
Egy jó minőségű ancug 10 évig is vagy tovább kitart.
Míg az olcsóbb gagyibb 2-3 év alatt leszakad rólad.
És mire kitapasztalod hogy alkatodnak,stílusodnak,szokásaidank mi a legjobb úgyis kitöltenek egy 3 ajtós szekrényt a rossz választásaid.
Ebédet kihagyom.Simán.Motorozok akkor elnehezít a kaja.
biztos jobban járnánk
Hááát komolyan...
Bukóm és kesztyűm már van, a többire egy százast szánok. Ezért írtam hogy ilyen költségekbe ne nagyon menjünk bele, mert ez már tényleg csak pénztárca kérdése. Épp a napokban nézegettem bőrdzsekiket, és elég jót találtam már 50ért is pl., természetesen újat. És ha nem vagyok ennyire igényes akkor akár használtat is vehetek mondjuk egy szezonost akár a feléért is.
Menjünk inkább gyalog...
Reggeli az általában minden szálláson van főleg nyugaton, de keleten is a szállásdíjban. A vacsora 5-8euró fejenként, sör 2-3 euró, üdítő sem olcsóbb. Ebédet oldom meg dobozból, mert az drága tud lenni a hegyekben, és ott nincs Lidl, nagyvárosokat kerülöm.
mondjuk a 4 henges motorok szervizigénye nem is olyan vészes...
most szemezgettem egy Husqvarna SM 450R-t,,,

ezt mondta a muki:"1000km olajcsere 1500-2000 km gumi-lánc szett csere 5000km dugó hajtókar csere darabja 100000Ft!10000km szelep csere 45000Ft/db stb"
Borrrrzasztó ez a motorozás...............ne is vegyen motort.
és akkor talán a ruhákat nem is említettétek meg, botrányosan drágák
persze ha minőségit akarsz venni,
csizma 70-100e
kabát 80-130e
nadrág 50-70e
kesztyű20-30e ft
sisak 80e től a csillagos ég
még ami nagyon megnyomja az árakat az a gumi, én útálok használt gumit venni. 1szezon majdnem egy garnitúra gumi, és nem sport gumit használok,,,,
Ha kétnapos tanktáskában préselt hazait akarnék el se indulnék.
És mivel motoros túra minimál csomag doboz nélkül így eleve olyan szállás lenne az ideális ahol reggelit és vacsorát adnak.
Friss császárzsömle svédasztalos ami beléd fér reggelre és vacsira winer snicli elég szokott lenni néha tankoláskor egy jégkrémmel agy nápolyi szelettel.
Legrosszabb esetben spaar vagy lidl is van azért.

De a legjobb a friss reggeli almás-túrós burek és góóóóóó.
Hehe pedig szeretnék
Benzin természetesen annyi fogy amennyit mész, szóval azzal lehet tervezni. Kajából ha síelni megyünk akkor is mindig feltankolok, bár már rájöttem hogy a lengyelekhez teljesen felesleges, mert finomabb és olcsóbb mint itthon PÁÁÁLINKÁÁÁT KELL VINNI!
Én szoktam hazait vinni a túrákra, és hátsó dobozból kajálok. Olcsó és nem mindig rossz, bár a négy napos kenyér ötször felfőzve, kiszárítva, nem a legjobb, de több mint a semmi
Csak túrázni ne kezdj.
Csak benzinből elpöfögsz 60-80 litert 3 nap alatt és ott van még a szállás.
Hacsak nem sátrazol vadkempingben 5-10e-től kezdődik.
A kaja meg vagy szar benzikutas drágán vagy jó éttermi még drágábban.

Brrrrr.Inkább mennyi ki a városból és iszkolj haza minnél hamarabb.
Nem feltétlenül kell ráengedni a hajtást, behúzott kuplunggal próbálnám először. Elképzelhető, hogy nézi a komputer, hogy fokozatban van-e... de majd az ezres tulajok mondanak még rá valamit biztos.
Igen, köszi, én ezeket megértem, és azért is vagyok itt hogy tanácsokat kapjak minden területen

Igen, megveszem a motort, felszerelést, én most ezt nem forintosítom, mert relatív. Megveszem a dobozt, bukóKERETET (mivel okosabb lettem általad és nem szeretném hogy beletörjön a gomba ), befizetem a kötelezőket, le is szervizeltetem.

Második évben átnézetem, szerviz, kötelező befizetni valók.
Az hogy esetleg perecelek egyet vele azt nem számolnám hozzá a kötelező dolgokhoz ha nem baj, mert ilyen alapon fel is tekeredhetek az első fára aztán már nincs is mire, és nincs is kinek költenie Tetszés szerinti kiadásokat írtam is, hogy azok minden bizonnyal mindig is lesznek, de ez mindig pénztárcafüggő is lesz, ha lesz pénz és akarat akkor költök rá (pl zselés ülésre), ha nem lesz akkor nem.

És tényleg köszönöm hogy eéőre gondolsz ilyenekre és figyelmeztetsz esetlegesen rá, én soha nem is gondoltam hogy olcsóbb motorozni mint autózni, én csak azt mondtam hogy szerintem nem is drágább.
Ja még annyit hozzáteszek hogy az autót ugyanúgy le lehet törni mint egy motort, már ha csak az anyagi részét nézzük, és az sem olcsó mulatság ha nincs casco.
Eszembe se jutott de most, hogy mondod tenyleg van kozep tamasza
Egyebkent nemreg vettem, es nem is mentem vele sokat. Elotte z1000em volt, de nagyon nehezen szokok at
ez a negyedik motorom, de meg nem volt ilyen....nektek?
Szerintem álló helyzetben is működnie kell. Próbáltad fokozatban is?
Udv mindenkinek!
Kerdesem lenne:
Megneztem a kipuffogoban levo szelepet(amit motor mozgat huzalokkal), es konnyen jar.... de amikor begyujtottam es felporgettem meg se mozdult.
Csak menet kozben mukodik?
Persze, hosszabb időre, különben megtartanám!
gondolom hosszabb időre
Ja, és még magyarul sem tudnak! Felháborító!
Ajánlom Pisti gépét!
Sok a kenguru.