Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát én meg se próbálkoztam ilyen szivacs 30 ft-ossal, mert az szerintem túl sokat csillapít. Beszereztem egy 3M Clear E.A.R.-t, ami hasonló a MotoSafe-hez, csak nem 8000, hanem 800 ft. Betettem indulásnál Pesten, aztán mentünk egy 70-80 km-es etapot. Indulás után volt egy tankolás, seimán hallottam a kutast meg a pénztárost ezzel nem volt gond. Viszont a jobb fülembe valahogy nem sikerült jól belerakni, rés keletkezett a pajzson és rezonált a cucc 5000-es fordulat körül (az egyik leginkább használt fordulatszámtartományomban ) Amikor kivettem láttam a dugón, hogy a középső lamella kicsit meggyűrődőtt, szóval ez orvosolható.

Én azért vettem, mert az új sisakom kicsit sportosabb mint gondoltam s 80 felett a szélzaj, vagy a sisak körül tomboló hurrikán totál elnyomta az állítólag hangos (én szeretem a hangját) motoromat, ezt próbáltam volna orvosolni. Frankón el is nyomta a szelet, de sajna a mocit is. Amúgy meglepően kényelmes volt ez alatt a másfél óra alatt, de nekem akkor sem jött be. Akkor inkább hallgatom a menetszelet

Neked mennyi volt az ülésposta? S mibe csomagoltad? Megy az enyém is a Gáborhoz.
Nekem is ezt csinalja gondolom, hogy kinyitt annal a fordulatszamnal ...
Sok negatív vélemény ellenére jó pár éve vásároltam MotoSafe füldugót. Kijelenthetem, hogy megéri az árát! Városban nem használom, minek, viszont ha túrára megyek mindig berakom. Tíz perc után nem nyom, viszont az interphone-t simán hallom! Múltkor Salzburgból jöttünk haza, itthon a városban kivettem, hát azt hittem elromlott a motor olyan furcsa volt a tompítás nélküli hangja.
Én nemesacél pácpasztát használok! Mivel AWI hegesztés után használom, kézenfekvő volt a kipróbálása. Tökéletes munkát végez. Ha valakinek van olyan lakatos ismerőse aki használ ilyent, nyugodtan próbálja ki! Vigyázat maró hatású!
Nekem az üvegcse fele fogyott csak el egy kezeléshez.
Megpróbálom majd összehegesztetni, úgyis csak dísznek van fent, amikor szükség lenne rá, letörik azonnal látom nemcsak nálam..
Al öntvény, pontosabb összetételt nem tudok.
Nemrég estek el a volt motorommal, neki a jobb oldali tört el
Lehet tudni hogy ez a bukógomba tartókonzol milyen anyagból van?
Ez a füldugó érdekes dolog, nekem ha egész nap bent volt, ugyan úgy zajosnak tűnt,(persze biztos halkabb volt a "valóságtól") zavart... Főleg amikor elkezdett sípolni a fülem.
Amikor meg kivettem, minden sokkal hangosabb volt, majdnem hogy a motor minden egyes szelephangját hallottam. Aztán szépen visszaállt a normál állapot.
Így csak ritkán szoktam használni, főleg autópályán.
Köszi a tippet!

Én a MotoSafe-em mellé vásároltam kettő olcsóbbat, egyszerűbbet és tapasztaltam különbséget. Szóval különbség van, az egyetlen kérdés, ami feszegetésre érdemes, hogy megéri-e a felárat.
Viszont városban egyiket sem használnám, ott jó, ha minden egyes neszre ki van hegyezve a füled. Ugye MoSa-hoz két típusú dugó jár, egyik inkább országútra, másik autópályára.
Pár éve voltunk arra, kritikán aluli volt. De ha új az aszfalt, akár jó is lehet

Csiszolópapír 2000-es vagy akár 3000-es is mehet. OBI-ban tuti me, fogsz kapni, festékboltban keress

Kipróbáltam a füldugót, érdekes egy élmény. A szélzajt valóban tompította, de minden mást is. Összességében eléggé elszigetelt érzésem volt, főleg a városban. Szóval nem hallottam jobban tőle a motort, ergo nem vált be nekem. Nem tudom elképzelni, hogy a MotoSafe annyival jobb lenne
majd egyszer nézzétek meg a Tata-Tarját-Bajna-Tokod szakaszt, most lett újra aszfaltozva egy fasza szakasz
@TooCool, Norci!

Köszi az infot és a cikket is, meglepően jónak tűnik. Egy üvegcse elég egy alkalomra a Fazerhez?
Én kipróbáltam a Darázs garázsost:
link
de azért, hogy tökéletes legyen, egy prevent krómtisztítóval is rámentem párszor.
A szokasos 11-es ut. Taton kotottunk ki ebedelni, aztan Piliscsaba
A darázs garázsban van fain lötyi a leomlőhöz. Nem drágáért. El is postázzák.
Nézzétek a Travel Channelt, eszméletlen jók a motoros túrák!
Most a 66-os úton nyomják.
hali
árat nem tudok mondani, nem vagyok fényező.
de a jobb oldali bukógombádra tudok vevőt ha el akarod adni
Én 40 körül megúsztam (fej-, bumeráng- és a kettő hátsó, ülés melletti "farokidom"). Plusz a ragasztás pár ezer Forint.
Az FZ-nek ezt a (gyári) grafit színét a Suzuki kínálatában találtuk meg.
800-as plusz 1200-es vízpapírral neki lehet ugrani a leömlők fényezésének vagy keresnem kellene kicsivel még finomabbat?


(Praktiker, Obi és Baumax-ban is csak 1200-es volt teteje.)
Így fest az idom, illetve a dekli, sztem nem annyira vészes. Kb mennyiböl lehetne helyrehozni fényezéssel cakk pakk?
A GPS-t otthon felejtettem, szóval a csalásmérés elmaradt. De ha már mérés... 210-től még ment volna, de inamba szállt a bátorságom.
Mivel privát üzenetet nem tudok így ide írom: csak egy tapasztalat. Én kb 3 hónapja vettem az Fz6n-s2 -met. 2008-as, 4084km volt benne, magyarországi. Egy LeoVince sport dobbal volt több mint a gyári alap model (megkaptam a gyárit is, meg pár apróságot, lancssprét, ilyesmit). Ez volt 1.160. Egy másik pont ugyanilyen (nem fekete, hanem fehér) lett volna Kaposváron 1m-ért, sport dob nélkül.

Az általad említett 900 már nincs messze az 1m-től, tehát lehet, h találhatsz újabbat kevesebb km-el.
Sziasztok!
A közeljövőben tervezem egy FZ6N vásárlását (2004-2006 körüli évjárattal). Első nagymotornak szánom, tudnátok tapasztalatokat mondani vele kapcsolatban, megbízhatóság, típushiba, stb.?
Jelenleg használtan 30e km körüliben gondolkodok (anyagi megfontolásból), mire kellene odafigyelnem, mennyire számít ez soknak, illetve 700-900e Ft körül mi számít reálisnak (megtett km, állapot, stb.)?
Válaszokat előre is köszönöm!
Egyébként nekem nem is mozog a szelep, egyfolytában nyitva van. Gondolom az elöző tulaj kiiktatta, de még a műszerfalon se jelez hibát.