Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Vettem egy FZ6S mocit, szinte új Dunlop Sportmax Qualifier gumikkal, viszont sajnos a hátsó defektes is lett :( A kérdésem az lenne, hogy csak párban cserélhető? Az elsőt nem szívesen dobnám a kukába, viszont a strapabírás miatt (ha már így alakult :( ), akkor lehet hogy a Dunlop Sportmax Roadsmart-ot választanám hátra. Vagy ezt felejtsem el, és csak az elsővel azonos típust vegyek?
Valószínű amatőr a kérdés, de sajnos nem értek hozzá.
Ez igaz, de ahhoz nem kell semmi, hogy én nyissak egy weblapot, és teleirkáljam az aranykészítés rejtelmeivel, meg egyéb majomságokkal. A tankönyv íráshoz néhány kivételtől eltekintve (lásd az idei etika vagy milyen könyv) azért le kell tenni előtte valamit az asztalra. .-)
A dunlop egy utcai palyagumi.kurvajo de fogy.
A power meg sportgumi.nagyonjo de nem annyira mint a dunlop.
Viszont joval tobbet bir.
Donteni neked kell.
Amúgy nyilván nem mind, de sok. Egy enyhébb hosszabb kanyar lehet 130-140el sem gond, de a körforgók többsége nem barát, csak nagyon lassan mert megy ki az eleje. A Yamaha szerviz is azt mondta, h kemény a gumi kissé.
Tud valaki olcsón és jó, (oké, inkább jó) jórészt túrázáshoz használható első gumit? Nem baj, ha bírja a 180 körüli tempót is. A mostani nem kopott, viszont kemény. Nem barátja a körforgalmaknak például.
Igen biztosan zavar van, mert itt a vita egy lényegében tökéletesen működő (már amennyire lehet tökéletes) motorról folyt. Amit nem hajtanak szét, nem 2-3 mp alatt van 0-ról 100-on, és nem hajtják 250-ig, hanem szépen megfontoltan használják. Ennek folyományaként 3,5l környékén fogyaszt. Erre jött az a válasz, hogy ez ki fogja lyukasztani a dugattyút, meg tönkreteszi a blokkot, mert nem tudja hűteni a benzin!
Erre kaptam fel a fejem, h nehogy már azt a baromságot találjuk ki, hogy a motort a benzin hűti!
A motort a hűtőfolyadék hűti, vannak olyan versenyhelyzetek amikor szándékosan módosítják a befecskendezést, hogy több üzemanyag kerüljön be a motorba, és hűtse. De az egyrészt verseny, ami eleve nem a motor kíméléséről szól, lásd F1, talán 2 verseny 1 motor, nem tudom, nem nagyon nézem. Az 1000km... Illetve ha módosítanak a befecskendezésen ott nem csak az üzemanyagból megy több befelé, és az égés is szarabb, lásd amikor a kipufogó is lángol. Kétlem, hogy az élettartam növelő.
És hangsúlyozom, itt nem volt szó semmilyen módosításról, és versenyzésről sem. Egyszerű gyári állapotú motor használatról vitatkozunk, h a kis fogyasztás kilyukasztja-e a dugattyút vagy sem...
A szegény keverék az megint egy másik kérdés, ott valóban lehet hőmérsékletprobléma... bár szerintem ott is inkább versenyüzemű használatnál... na de tényleg túltárgyaltuk...
Szerintem ez már kezd nagyon OFF lenni.
Mi lenne ha a motorszerelés topicban felvillantaná a kérdést valaki, aki nem hiszi el hogy a benzin hűti is a motort..? (meg persze hogy a szegény keverék káros) Talán lenne ott olyan válaszadó akinek a válaszát el lehetne fogadni (mert ahogy nézem, itt gond van az elfogadással)
A segítségeteket szeretném kérni. Vettem egy FZ6S mocit, szinte új Dunlop Sportmax Qualifier gumikkal, viszont sajnos a hátsó defektes is lett :( A kérdésem az lenne, hogy csak párban cserélhető? Az elsőt nem szívesen dobnám a kukába, viszont a strapabírás miatt (ha már így alakult :( ), akkor lehet hogy a Dunlop Sportmax Roadsmart-ot választanám hátra. Vagy ezt felejtsem el, és csak az elsővel azonos típust vegyek?
Valószínű amatőr a kérdés, de sajnos nem értek hozzá.