Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Vettem egy FZ6S mocit, szinte új Dunlop Sportmax Qualifier gumikkal, viszont sajnos a hátsó defektes is lett :( A kérdésem az lenne, hogy csak párban cserélhető? Az elsőt nem szívesen dobnám a kukába, viszont a strapabírás miatt (ha már így alakult :( ), akkor lehet hogy a Dunlop Sportmax Roadsmart-ot választanám hátra. Vagy ezt felejtsem el, és csak az elsővel azonos típust vegyek?
Valószínű amatőr a kérdés, de sajnos nem értek hozzá.
Ez igaz, de ahhoz nem kell semmi, hogy én nyissak egy weblapot, és teleirkáljam az aranykészítés rejtelmeivel, meg egyéb majomságokkal. A tankönyv íráshoz néhány kivételtől eltekintve (lásd az idei etika vagy milyen könyv) azért le kell tenni előtte valamit az asztalra. .-)
És a tankönyvek?...azokat is csak emberek írják...
Nameg az olajat.
Nem szoktam. Sajna nincs ra ido :D amde ahhoz a szerelohoz vittem. Fura, de tudtam neki ujat mondani es mutatni is. ;)
A dunlop egy utcai palyagumi.kurvajo de fogy.
A power meg sportgumi.nagyonjo de nem annyira mint a dunlop.
Viszont joval tobbet bir.
Donteni neked kell.
Nem szoktad hallgatni a totalcaros égéstár című műsort? Valamelyik adásban a szerelő erről az 1.6 turbó motorról beszélt.
Most akkor Dunlop vagy Michelin?
"Az internetben az a legrosszabb, hogy soha nem tudhatod, hogy az ott talált információ hiteles vagy sem' - Shakespeare
ha cseréled én párban ajánlom! sport túra gumi jó kompromisszum a tartósság és a tapadás között
Nade mind?!? .-)


Amúgy nyilván nem mind, de sok. Egy enyhébb hosszabb kanyar lehet 130-140el sem gond, de a körforgók többsége nem barát, csak nagyon lassan mert megy ki az eleje. A Yamaha szerviz is azt mondta, h kemény a gumi kissé.
nem lehet hogy a körforgalommal van baj olajos, poros stb..
Power vagy power 2ct.
Írtam, h inkább jó. De nem akarom a legdrágább aranyozott szegélyűt. .-)))
most olcsó legyen vagy jó? hány szöggel kéred?
Dunlop d 212 gp.
Tud valaki olcsón és jó, (oké, inkább jó) jórészt túrázáshoz használható első gumit? Nem baj, ha bírja a 180 körüli tempót is. A mostani nem kopott, viszont kemény. Nem barátja a körforgalmaknak például.


Erre gondoltál? .-)
nah most dobjuk be a gumi témát
Igen biztosan zavar van, mert itt a vita egy lényegében tökéletesen működő (már amennyire lehet tökéletes) motorról folyt. Amit nem hajtanak szét, nem 2-3 mp alatt van 0-ról 100-on, és nem hajtják 250-ig, hanem szépen megfontoltan használják. Ennek folyományaként 3,5l környékén fogyaszt. Erre jött az a válasz, hogy ez ki fogja lyukasztani a dugattyút, meg tönkreteszi a blokkot, mert nem tudja hűteni a benzin!
Erre kaptam fel a fejem, h nehogy már azt a baromságot találjuk ki, hogy a motort a benzin hűti!
A motort a hűtőfolyadék hűti, vannak olyan versenyhelyzetek amikor szándékosan módosítják a befecskendezést, hogy több üzemanyag kerüljön be a motorba, és hűtse. De az egyrészt verseny, ami eleve nem a motor kíméléséről szól, lásd F1, talán 2 verseny 1 motor, nem tudom, nem nagyon nézem. Az 1000km... Illetve ha módosítanak a befecskendezésen ott nem csak az üzemanyagból megy több befelé, és az égés is szarabb, lásd amikor a kipufogó is lángol. Kétlem, hogy az élettartam növelő.

És hangsúlyozom, itt nem volt szó semmilyen módosításról, és versenyzésről sem. Egyszerű gyári állapotú motor használatról vitatkozunk, h a kis fogyasztás kilyukasztja-e a dugattyút vagy sem...
A szegény keverék az megint egy másik kérdés, ott valóban lehet hőmérsékletprobléma... bár szerintem ott is inkább versenyüzemű használatnál... na de tényleg túltárgyaltuk...
A túlmelegedés Rossz hűtés st.) és a szegény keverék tök más történet.....és épp erősíti amit írtam.....valami zavar van ahogy gondolom...
Megtettem, feltettem a kérdést. Reményeim szerint korrekten.

Most viszont kisütött a nap, úgyhogy megyek motorozni. Széles utat mindenkinek aki hasonlóan cselekszik! .-)
Szerintem ez már kezd nagyon OFF lenni.
Mi lenne ha a motorszerelés topicban felvillantaná a kérdést valaki, aki nem hiszi el hogy a benzin hűti is a motort..? (meg persze hogy a szegény keverék káros) Talán lenne ott olyan válaszadó akinek a válaszát el lehetne fogadni (mert ahogy nézem, itt gond van az elfogadással)
Most látom, a hűtőrendszerből hogy forr ki a víz, amikor az zárt rendszer?

Ha kiforr, akkor az egy szar motor illetve szar hűtés, de mi itt végig jól működő motor fogyasztásáról beszéltünk.
Yó, majd küldöm a címet, csak szerzek nekik nagyobb garázst. .-)