Ki kell találni egy célállomást, egy útvonalat, azt be kell járni az esemény előtt egy héttel, indulási helyet, időt, esetleges találkapontokat, köztes pontokat, tankolási lehetőséget, a célállomásnál érdemes valamilyen kaja lehetőséget is kiokoskodni. Kb. ennyi. Maximum egy napos túra, és mivel évadzáró, októberben szokott lenni a szezon végén, esetleges rosszabb idő esetében is aktuálisnak kell lennie a helynek, tehát nem 200 km csak oda. Gondolni lehet azokra is, akik nem a fővárosban laknak, hogy nekik fel kell jutni oda (már ha onnan indul a dolog) majd haza onnan. 2 éve mint mondtam a Kékest látogattuk meg, az évadot meg Szlovákiában "szokták" nyitni. Sacc per kb.
Ha van túra, akkor az a motorozz.hu-n is meg szokott hirdetve lenni. Csak hát sajnos, aki a lelke volt ezeknek az évad nyitó/záró eseményeknek, már nincs köztünk.
2 éve a Kékes nem volt vicces 4°C-ban és esőben, ködben...
Jó lenne egy márkatalálkozó.
A tesómék zastavákkal járnak össze találkozókra, jó hangulat szokott lenni, és mindig készül egy csoportkép az összes géppel. Lassan már csak panorámaképre férnek el. Kéne szervezni egy találkozót (túrát) mondjuk a motologon, és akkor látnánk, hogy hányunkat érdekli. Vélemény?
én szívesen mennék, de válasszunk olyan helyet, ami vagy mindenkinek közel, vagy mindenkinek távol van. Sajna nálunk nincsenek olyan utak, hogy élvezetes legyen hosszútávon is motorozni. Bár ha van jó társaság, akkor nem vészes.
Hümm, egy Lillafüred? Ez most csak hirtelen ötlet.
Mivel lényegében még új vagyok itt, mit is takar pontosan az évadnyitó/évadzáró? Egy-több napos, mennyi ember, van-e valami egyéb program, vagy csak találkozás, beszélgetés?
Ha igény lenne rá, esetleg elkezdhetek gondolkodni a szervezésen. .-)
a givi e460 szerintem nagyon jó doboz .volt már olyanom . abba belefért a 2 db. zárt bukó még ha szorosan is. a dizájn kedvéért v46-ra cseréltem de ebbe még nem sikerūlt 2 bukót betenni.
Sajna nem tudom mérni, mert elég vacak multiméter van itthon. Ezután meg nem is fogom, mert elég sokat próbálkoztam már vele, és ma tudtam meg, hogy ez kinyírhatja az inditórelét
kb 2 hete voltam ausztriában, és kb 2-3percet álltam úgy, hogy fent maradt a világítás, nem is indult a motor.
Asszem nekem olyan van a mociba. Mintha 2009-es gyártás lenne, én 2010-ben vettem vele a mocit. Eddig kétszer töltöttem amiatt, hogy lemerítettem indítózással, tavaly meg csepptöltőn volt. Eddig bírja, pedig nincs sokat járatva a gép, hogy töltődjön.
Akkor akku 3. felvonás, gyakorlatilag meghalt. Hiába mérek rajta 13 Volt feszültséget, nem tekeri az indítómotort.
Jók ezek az olcsó akkuk? Van ugyanitt LP is, ezekről valami vélemény?
A fesszabályzót tökre tudja tenni egy olcsó vacak akksi?
Ha van érdeklődés én szívesen megpróbálkozok egy szervezéssel, csak tudjam mit szervezzek.
2 éve a Kékes nem volt vicces 4°C-ban és esőben, ködben...
A tesómék zastavákkal járnak össze találkozókra, jó hangulat szokott lenni, és mindig készül egy csoportkép az összes géppel. Lassan már csak panorámaképre férnek el. Kéne szervezni egy találkozót (túrát) mondjuk a motologon, és akkor látnánk, hogy hányunkat érdekli. Vélemény?
Én a két kezem összetenném ha ilyen közel lennék.
Mivel lényegében még új vagyok itt, mit is takar pontosan az évadnyitó/évadzáró? Egy-több napos, mennyi ember, van-e valami egyéb program, vagy csak találkozás, beszélgetés?
Ha igény lenne rá, esetleg elkezdhetek gondolkodni a szervezésen. .-)
Idén nem lesz Fazer évadzáró?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Kérdés: ez nem Givi/Kappa doboz, de kép alapján lehet akár jó is, nagyon gagyi?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
kb 2 hete voltam ausztriában, és kb 2-3percet álltam úgy, hogy fent maradt a világítás, nem is indult a motor.
Jók ezek az olcsó akkuk? Van ugyanitt LP is, ezekről valami vélemény?
A fesszabályzót tökre tudja tenni egy olcsó vacak akksi?