a "mérő" a benzinpumpával van együtt,kb mint egy nagy konzervdoboz és abbol log ki egy kar,a végén egy uszoval.ahol a kar fel van fogatva egy ives potméter érzékeli a kar állását...kb ennyi
egy ideig egy helyben áll, és ha több benzin fogyott, akkor változik, szakaszosan. Állóhelyzetben, konstans tempónál, nagy gyorsításnál és nagy lassításnál, valamint nagy emelkedőn, lejtőn is teljesen mást mutat ugyanarra a benzinszintre. Don't panic. A tartalék jelző sem mindig helyesen kapcsol. Volt olyan, hogy felvillanása után mentem még vagy 40-50km-t és még volt 3 liter benzin benne. Egyébként néha érdemes bekukkantani a tankba. Ha a tanknyílás alatti vízszintes kis részt éppen borítja a benzin, akkor kb 3 liter van még benne, persze középsztenderen.
De szerintem ezeket direkt nem csinálják meg pontosra. Picit mindig kevesebbet mutat. A modern kocsikban melyekben digitális jelző van, és jelzik, hogy még mennyit lehet, nah azoknál is vannak érdekességek. Ilyet tapasztaltak, hogy miután azt írta, hogy 0 km múlva elfogy a benzin, valahogy mégis mentek vele 100km-t.
Jah még valami, hallottam ilyet is, hogy ha valaki [a kocsijával] sokszor csak kevés benzinnel megy, mindig pár litert tankol, akkor nincs hűtése (?!?!) a mérőnek és elromolhat. vélemény? hogyan néznek ki ezek a mérők?
Ennyire szélsőséges dolgokat nem produkál. Azt hittem, hogy ez vmennyire normális. Nem vezettem csak digitális kijelzős (ill még az sincs az sv-n) motort, így nincs összehasonlítási alapom.
Az enyém is össze-vissza ugrál, bár soha nem is volt jó. Volt, hogy tele mutatta, amikor a tartalékjelző már égett... Aztán lehet, hogy ki kellene venni a tankból és ránézni...még nem jutottam oda.
FZS 600-nál tapasztalt már más is olyat, hogy a benzinmutató elég nagy mozgásokat produkál? Tankolás után is kis idő, míg beáll, aztán pedig vissza-vissza esik.
Vagy hiba lehet a készülékemben?
hogy mondja bárki azt hogy igen, lehet hogy 500km re lakok tőled
egy túra tervezés nem egyszerű dolog szerintem, főleg, ha már 20 ember elmegy...
ne legyen unalmas, jó idő legyen,kaja,(étterem vagy szenyó) úgy is lesz akinek egyik se felel meg tempó, kiindulási pont, és a legfontosabb az útvonal...
nah ha ezek megvannak akkor lehet hogy több lesz a jelentkező
Nemtudom, hogy motoros lett kevesebb, vagy az anyagi keret, de most lenyegeben 1 ember volt aki felvetette, de senki nem mondta azt, hogy jo, ha lesz akkor megyek.
Hááát. Ha keletre nem szívesen jössz akkor nem tudom, de most egyelőre hipotetikusan szóba jöhet Tokaj környéke, ott talán tudok kérni egy kulcsos házat, ahol 8ember minimális költséggel alhat, van udvar, rossz idő esetén konyha is.
A nálunkat úgy értettem Magyarországon. Mondjuk lakhatnék közelebb is a sógorékhoz, de nem panaszkodok. Tőlem nyugatra nincs is gond, viszont keletre nem szívesen indulok.
Volt pl.: xj tali, és az is jó volt. Mindenki jött ahonnan akart, kisebb csoportok alakúltak így ki. Én kb 150km-t ment. Egy kempingben voltunk, sátraztunk. Este ettünk, ittunk, beszélgettünk, sütöttünk szalonnát. Jó hangulat volt. Másnap reggel mentünk haza. Nekem a közös gurulás hiányzott.
ilyet talaltam, ez egy 2 evvel ezelotti tura ahogy latom:
"8:30kor INDULÁS Bp. M3 shell kút, Tankolás
Első megálló:Dunakeszi
10:45 körül, Tar környékén Olivér átveszi a vezetést
következő tankolás: Eger
majd megállunk Szépasszony-völgyében ebédelni
Kékestetőn gyertyagyújtással emlékezünk Karura
Következő fix megálló: Gyöngyös, mol kút
Kaja: hideg élelmet mindenki hozzon "
De szerintem ezeket direkt nem csinálják meg pontosra. Picit mindig kevesebbet mutat. A modern kocsikban melyekben digitális jelző van, és jelzik, hogy még mennyit lehet, nah azoknál is vannak érdekességek. Ilyet tapasztaltak, hogy miután azt írta, hogy 0 km múlva elfogy a benzin, valahogy mégis mentek vele 100km-t.
Jah még valami, hallottam ilyet is, hogy ha valaki [a kocsijával] sokszor csak kevés benzinnel megy, mindig pár litert tankol, akkor nincs hűtése (?!?!) a mérőnek és elromolhat. vélemény? hogyan néznek ki ezek a mérők?
Lehet, hogy a tiéd is megadja magát...
Vagy hiba lehet a készülékemben?
egy túra tervezés nem egyszerű dolog szerintem, főleg, ha már 20 ember elmegy...
ne legyen unalmas, jó idő legyen,kaja,(étterem vagy szenyó) úgy is lesz akinek egyik se felel meg tempó, kiindulási pont, és a legfontosabb az útvonal...
nah ha ezek megvannak akkor lehet hogy több lesz a jelentkező
vagy hol lehet ilyet venni?
Volt pl.: xj tali, és az is jó volt. Mindenki jött ahonnan akart, kisebb csoportok alakúltak így ki. Én kb 150km-t ment. Egy kempingben voltunk, sátraztunk. Este ettünk, ittunk, beszélgettünk, sütöttünk szalonnát. Jó hangulat volt. Másnap reggel mentünk haza. Nekem a közös gurulás hiányzott.
"8:30kor INDULÁS Bp. M3 shell kút, Tankolás
Első megálló:Dunakeszi
10:45 körül, Tar környékén Olivér átveszi a vezetést
következő tankolás: Eger
majd megállunk Szépasszony-völgyében ebédelni
Kékestetőn gyertyagyújtással emlékezünk Karura
Következő fix megálló: Gyöngyös, mol kút
Kaja: hideg élelmet mindenki hozzon "