Nemis ertem miert hiszed h a gyengebb. Enyem 2006-os gyartasu volt, fekete blokk es vaz. 2004, 2005, es 2006-ban CSAK 98 loeros volt. 2006 vege mar lehet "gyenge" es S2-es, reven 2007 januarban mar helyeztek forgalomba ilyen gepemet, ergo valamikor elotte le is kellett ezeket gyartani.
Ja jó, tényleg. Most beszéltünk róla, hogy a régiek is 98asak. Az fordulatszámmérő zavart meg, az olyan mint a 2008 utáni 78 lovasoknak, nem olyan mint az enyém.
Jah, s az enyem nem fazer volt, hanem az N-es. Az S-eseket (idomos) emlitik Fazerkent.
Alaposan felszereltem a gepet, szerintem nem volt olyan porcikaja amihez ne ertem volna hozza. Ego, plexi, tankbor, ules, hatso lampa, indexek, kipu, katalizatormentesito, hasidom, oldalidom, fenyezes, kozepsztender, markolat......
Jol mondja Babu, 2007-tol van csak ket verzio, addig csak egy verzio volt FZ6 (N es S), 98 loerovel. (2004-2007)
2007 utani evjaratok voltak 78 es 98 loeros kivitelben kaphatoak. S2-es 98 loero, s mint Babu emliti mas ez meg az, illetve 78 loeros, ami meg a "regi" felszereltseg.
End of
Nos én bármit elhiszed neked Drága. Nem néztem utána a Fazerek teljes családfájának. Amikor eldőlt hogy nem Gsr600 lesz az új gép, mert leeszi a hajam, hanem az Fz6n elkezdtem nézelődni, a nem túl öreg, és nem túl sokat futott modellek között.
illetve találtam ilyet: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n_fz6-n_s2-7191555
Van s2 jelölés és 98Le.
Nekem személy szerint nem tetszett a sima műszeregysége, meg a nagyobb fék az nem lehet baj, a kicsit több ló meg jól jöhet előzésnél mondjuk. Ezért vettem S2-t.
Ebből gondoltam, hogy a "sima" Fz6n -nél erősebb az S2, de most már tudom, h inkább a 78Le-s változat a "butított".
Vidd a cshek/szlovákokhoz.Ha beérkezik a bótba a vevő a rossz cuccal azis beküldi a nagykerhez ami meg elküldi az említett országba.
Vicces a szimultán telefonos sorbasztatás esete.
Füldugóban meg az M3 road KFT a császár.Van nekik egy halom 3M füldugójuk.
Szia!
Nem nem utas van saját gépe. Most Nolan bukót használunk N90 nem rossz de volt a buksiján kölcsön Schubi s1 ha jól emlékszem és nagyon bejött neki + persze nekem is. A képek között fent van a gép, csak az a gép itt off lenne . Viszont mielőtt a C3 vagy C3 pro mellett döntenénk azért szeretné azt is kipróbálni. Hogy az s1-hez képest mennyivel másabb. Sajnos azért elég kicsi az esélye hogy a bolt odaadja tesztkörre a bukót mert ugye a mai helyzetben ki engedheti meg hogy legyen minden méretben és típusban teszt bukó amit aztán már nem tud soha új árban eladni....
Nos akkor. 2004-ben az FZ6 váltotta az FZ600-ast, N-es és S-es verzióban. Ezüst blokk, ezüst váz. 2006-tól frissítettek fekete váz és blokk. 2007 (2008?)tól jött az S2-es. Eltérés az elődtől csupán design. Más lengővilla, más műszerfal, más ülés, fékek. Azt hiszem, hogy ABS-t is csak ekkortól kapott, de ez nem biztos. A HG (az elnevezés nem teljesen biztos, mert volt egy gyárilag alacsonyabb verziós is, lehet hogy az volt a HG) 78 LE-s változat szintén ezüst blokkos és vázas, az első szériás FZ6-ból született. Hidd el nekem, hogy SEMMI különbség nincs egy 2004-es és 2012-es (tán eddig gyártották) FZ6 között, ami a teljesítményét illeti
A BKV a pestországiakat viszi el, nálunk asszem nincs is helyi közlekedés. .-) Jó, nekem kb 800m a munkahely gyalog...
A garanciáról annyit, h mondjunk egy példát az Acer notiknak Brno-ban van a hivatalos szervize. Oda nem visz a BKV sem. .-)
Ha websopban/óceán-ban veszed, akkor intézd magad, ott a garpapír, ha nálunk akkor elintézzük mi. .-)
Ja és igen, általában minden van a webshopban, csak készlet 0. Konkrétan sok esetben nulla, mert ő is lekéri a nagykerből, pénzt nem tesz bele, mert ő is 8 napos átutalásra veszi. Így raktárkészlettel szinkronizálni eleve bukó.
Frissíteni az adatbázist meg nem lehet, mert akkor mikor hajtja az A6-ost?
Nekem S2-m van, HG-t nem is hallottam/láttam eddig sehol. Viszont úgy tudom hogy 3 ponton tér el a sima Fz6n -től. 78 helyett 98Le, a vezérlés karakterisztikája másabb. Különbözik a "műszeregység" fordulatszámmérő, ilyesmi. Illetve a harmadik az erősebb fék.
Én meg mindig feltúrom a netet és próbálok jónak látszó döntést hozni. Nagyon nézegettem a MotoSafet, de aztán az ára visszatartott. Ez a 3M-es elvileg hasonló lesz. Egyáltalán arra vagyok kíváncsi, hogy csillapítja-e a szélzajt úgy, hogy mellette hallom a motort és a forgalmat.
A webshopokkal kapcsolatban egy hatalmas gondom van. 10/8 (legalábbis nálunk) valós raktárkészlet címszó alatt tűntet fel mindent, s amikor megrendeled jóhiszeműen és várnád a beígért dátumra a cuccot közlik, hogy két éve nem is tartják. Pedig nem hinném, hogy bonyolult dolog összekötni a raktárkészlettel, vagy kézzel vezetni, hogy mi van, mi nincs.
Amúgy meg egyetértek, csak olyat rendelek, amit át tudok venni személyesen (ergo megnézhetem és ha nem kell már jön is vissza a pénz/ki se kell fizetni) elég sokszor sajnálom a postaktg-et, meg hát a BKV elvisz bárhova a gari ugyanúgy érvényesíthető, vagy jelentéktelen a cucc.
A pénztárgéppel nem a 2 kiló a gond, mert azt egyszer kinyögöd. Ugrott a nyaralás, vagy valami, de kitoltad. Viszont lesz benne egy külföldi mobil szolgáltatótól származó SIM kártya, ami Magyarországon roming-olni fog. Tudod mennyi a roming adatforgalom ára? Tehát lesz még egy 5 akár 10e FT-os havidíja a pénztárgépednek. Az évente akár még 120e is lehet. De mivel senki nem tud árat, az is lehet, hogy több mint 10e lesz havonta.
Ezzel együtt aki eddig sem ütött be mindent a pénztárgépbe, az ez után sem fog. Ki a tök nézegeti, hogy a sarki hotdogos hány KV-t ütött be? És hogy ellenőrzi, hogy 1kg KV-ból mennyi adagot főzött le? Ez ismét nem szól másról, mint a haveroknak egy jó boltot csinálni, ugyanúgy ahogy a föld, közgép vagy traffik történet volt.
Ja azért kell külföldi kártya, hogy mert az roming-olva bármelyik magyar szolgáltató hálózatára fel tud menni a három közül.
A füldugó, az 3 pesti üzlet volt, kis-nagyker. Nem drága a magyar posta, hanem szar. Azért nem küldenek ide semmit kultúriából vagy csak drágán, mert a felét elhagyja/lenyúlja. Éppen mostanában sikerült így járnom. UK-ból a királyi postával 2 cuccból egy meg is érkezett vagy 2 hét alatt. Eddig HongKongból MINDEN itt volt előbb vagy utóbb.
Én picit régimódibb vagyok............Fogtam magam és elmentem az 1 km-re lévő munkavédelmi bótba Road M3 asszem.........és vettem egy pár 3M füldugót kék dobozban narancssárgát madzaggal.
Nem neteztem,emailoztam hogy van e.
Megjegyzem laller ugyanazt 1200.-ért vette a német lajosban ami nálunk 510 forint vót.
És azóta se használtam.
A kis tételek is gondot okozhatnak egy kereskedéseknek és ne gondold hogy nem becsülik a kis tételes vevőt mert az elégedett vevő a jó vevő ezt mind tudjuk.
Csak hát elég elbaxott dolog tud lenni egy fogy áron 5e forintos kesztyű (haszon KB 2000 pénz benne) miatt mondjuk 3 kilóért leadni netto megrendelést mert a kiválasdztott márka nagykere csak így áll szóba a kiskerrel.
Én pl sokmindennel így vagyok.KB egy 7 tonnás kocsival kell 1d ágyneműtartó miatt árut kérnem.
Szal van a háttérben sokminden mit egy sima vásárló nem igen tud.
Pl van olyan üzlet ami inkább csak pénzmosodaként fiunkcionál.
Én egyáltalán nem akarok senkit lekapni, semmiről .-)
Én is vásároltam webshopban, de csak olyat amit máshol egyáltalán nem tudok, vagy nem érdekelt a garanciája. Mert nem motoros kabát volt mondjuk, amit fel akartam próbálni, hanem egy olyan kütyü ami, ha nem működik sem fogom felvagdosni az ereimet. Bár mondjuk az végül működött.
Ami az én csőrömet bassza, hogy elcsal minden áfát, befizetési kötelezettséget, aztán pedig letúr az útról az A6os dupla T-betűs sokmillás Audijával, ha 140-el megyek előtte akkor is. Mert hogy jön a csicska motoros ahhoz, h előtte menjen. (nem, nem előztem meg, egyszerűen úgy hozta a forgalom, h előtte voltam, ő meg 1m-re mögöttem közlekedett sebességtől függetlenül...)
A nyáron volt a NAV-nak egy akciója, a Szlovákia felől érkező áruszállítást ellenőrizték. Az ellenőrzés első napjától kezdve (nyilván ment a füles) negyedére esett vissza a teherforgalom. Magyarul 100 helyett 25 kamion jött csak, addig amíg tartott az a néhány hetes ellenőrzés...
Alaposan felszereltem a gepet, szerintem nem volt olyan porcikaja amihez ne ertem volna hozza. Ego, plexi, tankbor, ules, hatso lampa, indexek, kipu, katalizatormentesito, hasidom, oldalidom, fenyezes, kozepsztender, markolat......
Bár a barátnőm azt mondta, neki jobban tetszik a fekete, de erősen elgondolkodtam pár apróságon, markolat, ilyesmi. .-)
2007 utani evjaratok voltak 78 es 98 loeros kivitelben kaphatoak. S2-es 98 loero, s mint Babu emliti mas ez meg az, illetve 78 loeros, ami meg a "regi" felszereltseg.
End of
És találtam ilyet:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6_fazer_5022_km-70
77442
Nincs s2 jelölés, és 78Le
illetve találtam ilyet: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n_fz6-n_s2-7191555
Van s2 jelölés és 98Le.
Nekem személy szerint nem tetszett a sima műszeregysége, meg a nagyobb fék az nem lehet baj, a kicsit több ló meg jól jöhet előzésnél mondjuk. Ezért vettem S2-t.
Ebből gondoltam, hogy a "sima" Fz6n -nél erősebb az S2, de most már tudom, h inkább a 78Le-s változat a "butított".
Vicces a szimultán telefonos sorbasztatás esete.
Füldugóban meg az M3 road KFT a császár.Van nekik egy halom 3M füldugójuk.
Nem nem utas van saját gépe. Most Nolan bukót használunk N90 nem rossz de volt a buksiján kölcsön Schubi s1 ha jól emlékszem és nagyon bejött neki + persze nekem is. A képek között fent van a gép, csak az a gép itt off lenne . Viszont mielőtt a C3 vagy C3 pro mellett döntenénk azért szeretné azt is kipróbálni. Hogy az s1-hez képest mennyivel másabb. Sajnos azért elég kicsi az esélye hogy a bolt odaadja tesztkörre a bukót mert ugye a mai helyzetben ki engedheti meg hogy legyen minden méretben és típusban teszt bukó amit aztán már nem tud soha új árban eladni....
Alapvetően olyan üzletekre gondoltam, amik korrektek és valós adatokat közölnek a honlapjukon
A garanciáról annyit, h mondjunk egy példát az Acer notiknak Brno-ban van a hivatalos szervize. Oda nem visz a BKV sem. .-)
Ha websopban/óceán-ban veszed, akkor intézd magad, ott a garpapír, ha nálunk akkor elintézzük mi. .-)
Ja és igen, általában minden van a webshopban, csak készlet 0. Konkrétan sok esetben nulla, mert ő is lekéri a nagykerből, pénzt nem tesz bele, mert ő is 8 napos átutalásra veszi. Így raktárkészlettel szinkronizálni eleve bukó.
Frissíteni az adatbázist meg nem lehet, mert akkor mikor hajtja az A6-ost?
A webshopokkal kapcsolatban egy hatalmas gondom van. 10/8 (legalábbis nálunk) valós raktárkészlet címszó alatt tűntet fel mindent, s amikor megrendeled jóhiszeműen és várnád a beígért dátumra a cuccot közlik, hogy két éve nem is tartják. Pedig nem hinném, hogy bonyolult dolog összekötni a raktárkészlettel, vagy kézzel vezetni, hogy mi van, mi nincs.
Amúgy meg egyetértek, csak olyat rendelek, amit át tudok venni személyesen (ergo megnézhetem és ha nem kell már jön is vissza a pénz/ki se kell fizetni) elég sokszor sajnálom a postaktg-et, meg hát a BKV elvisz bárhova a gari ugyanúgy érvényesíthető, vagy jelentéktelen a cucc.
Ezzel együtt aki eddig sem ütött be mindent a pénztárgépbe, az ez után sem fog. Ki a tök nézegeti, hogy a sarki hotdogos hány KV-t ütött be? És hogy ellenőrzi, hogy 1kg KV-ból mennyi adagot főzött le? Ez ismét nem szól másról, mint a haveroknak egy jó boltot csinálni, ugyanúgy ahogy a föld, közgép vagy traffik történet volt.
Ja azért kell külföldi kártya, hogy mert az roming-olva bármelyik magyar szolgáltató hálózatára fel tud menni a három közül.
Nem neteztem,emailoztam hogy van e.
Megjegyzem laller ugyanazt 1200.-ért vette a német lajosban ami nálunk 510 forint vót.
És azóta se használtam.
A kis tételek is gondot okozhatnak egy kereskedéseknek és ne gondold hogy nem becsülik a kis tételes vevőt mert az elégedett vevő a jó vevő ezt mind tudjuk.
Csak hát elég elbaxott dolog tud lenni egy fogy áron 5e forintos kesztyű (haszon KB 2000 pénz benne) miatt mondjuk 3 kilóért leadni netto megrendelést mert a kiválasdztott márka nagykere csak így áll szóba a kiskerrel.
Én pl sokmindennel így vagyok.KB egy 7 tonnás kocsival kell 1d ágyneműtartó miatt árut kérnem.
Szal van a háttérben sokminden mit egy sima vásárló nem igen tud.
Pl van olyan üzlet ami inkább csak pénzmosodaként fiunkcionál.
Én is vásároltam webshopban, de csak olyat amit máshol egyáltalán nem tudok, vagy nem érdekelt a garanciája. Mert nem motoros kabát volt mondjuk, amit fel akartam próbálni, hanem egy olyan kütyü ami, ha nem működik sem fogom felvagdosni az ereimet. Bár mondjuk az végül működött.
Ami az én csőrömet bassza, hogy elcsal minden áfát, befizetési kötelezettséget, aztán pedig letúr az útról az A6os dupla T-betűs sokmillás Audijával, ha 140-el megyek előtte akkor is. Mert hogy jön a csicska motoros ahhoz, h előtte menjen. (nem, nem előztem meg, egyszerűen úgy hozta a forgalom, h előtte voltam, ő meg 1m-re mögöttem közlekedett sebességtől függetlenül...)
A nyáron volt a NAV-nak egy akciója, a Szlovákia felől érkező áruszállítást ellenőrizték. Az ellenőrzés első napjától kezdve (nyilván ment a füles) negyedére esett vissza a teherforgalom. Magyarul 100 helyett 25 kamion jött csak, addig amíg tartott az a néhány hetes ellenőrzés...
Amúgy nem feltétlenül a magyar posta a drága, nekem HongKong ból ingyen eljött egy 8e Ft-os kütyü.