Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha sikerül is beindítani a motorját, ami semmire sem garancia, lásd az én egyik régi hozzászólásomat a csapágyas motorról, akkor is max 300e ! Ugyanis fogalmad sincs arról, hogy a nyaka sérült-e ! És azt nem is fogod tudni megállapítani, mert röntgeneztetni nem fogod...

Ha amúgy minden rendben van rajta adhatsz érte 3-350-et ! De ha megnézed a piacot és figyelembe veszed, hogy jön a tél...van annyiért ilyen ló, amennyibe ez lenne...és arra meg csak ráülsz és mész vele, nincs gond, ki tudod próbálni, nem kapott nagy pofonokat és még sorolhatnám.
Na igen a boltban hiába jó 10 percig más a motoron viselve......
Most arra vagyunk kíváncsiak, hogy az s1-hez képest mennyivel halkabb, kényelmesebb stb....
Javaslom is mindenkinek, aki sisakot vesz. .-) Én vettem egy Shoei Neotech -et, ami teljesen kényelmes mondjuk az első háromnegyed órában. Aztán pedig bolondulok meg benne, annyira nyomja össze a fejem a halántékom felett, ha le van hajtva az állvédője...
Sziasztok!

Lenne egy nagy kérésem ha valakinek van Schubert C3-vagy C3 pro sityakja S vagy XS méretben és kölcsön tudná adni egy próba kör erejéig (természetesen kauciót vagy amit kér cserébe azt tudok adni)
Mielőtt veszek egyet az asszonynak szeretnénk kipróbálni.

Köszönöm előre is!
bekiss2@gmail.com
06-70-373-4137
Persze, én húztam mint egy maarhaaa
Nyakaddal vezetted?
Olyanon tanultam, de 1-2 óra használat után kiállt a nyakam rajta... Sajna nem nekem tervezték.
Négykiló+forgalombahelyezésér már lehet venni horneteket.
Neeem nem :) Viszont néha rá-ránézek ezekre is :) Amúgy még 100%-ig mindig nem vagyok meggyőzve se egyikről se másikról, szóval szerintem az fog dönteni hogy épp akkor milyen kedvem lesz, és milyen ajánlattal találom szembe magam, amit nem hagyhatok majd ki :)
A gond hogy eladóink igyekeznek csak a becsült javszer ár-al a piaci alatt elpasszolni a sérült gépeket.
De sajnos mindig becsúszik egy egy plusz költség ami nem kalkulált és az így is feszes kalkuláció borul oszt nem rentábilis a feltámasztás.
Elég egy -egy hiányzó cucc ami miatt nem tudod összerakni és bontva az istennek se adnak el akkor amikor kéne vagy drágán.
Pici bizbaszokra gondolok vagy csavarokra gyáriban.

Úgyhogy ha tényleg nem mászott el a futómű akkor is 4 kilónál többet nem érdemes adni érte.
Üdv!
És az FZS 600? Elmúlt a szerelem?
Az én Fz6s-t sikerült eladni, Az fzs-1000 már kényelmesen befér a garázsba. :-)
Szerintem reálisabb nakedet csinálni belőle.A lámpát elpasszolva kell másik lámpa és a tartók.

Olcsóbb mint keresgélni az idomokat.

Bár nem sokkal.
Na hát akkor ebbe se érdemes belefogni, mert mondjuk ha ezt rászámoljuk plussz még egy kicsit ennyiért lehet venni normálisat is.
Úgy nézem ehhez sem olcsók a karosszéria elemek. Anno az Ignis Sportomhoz is 120.000 volt egy gyári hátsó kerékívszélesítő elem, úgy látom ez is hasonló.
Ránézésre KB 150 a kár bontott elemekből és csak akkor ha nem ment el a futómű.Ha az is akkor még egy 25-50-es ha lehet javítani.Ha nem még húzzósabb.
Szerintetek így leírásra meg ránézésre mennyire lenne érdemes ezzel foglalkozni? Nem látszik vészesnek, kérdés mennyi egy fejidom.
FZ6S
Szegényt jól leszólta. Értem én, hogy őszinte... Nekem az Fz6nS2-ben 5200 Km van, én mehetek? .-)
Ez de szép beköszönés volt... :)
Igen
Zacky hozta el tegnap hozzájuk, mert remek idő volt. Aztán ma meg én haza. Szóval én mentem, ő meg bicajozott és szétzúzta a sípcsontját
halló
kész a motorod mentetek ma
hali

minden rendben volt a túrán teljes volt a csapat
sajnálom, hogy nem tudtam csatlakozni,
A mai osztrák túrán az FZ6-S-em osztrák benzinből 4,48-at evett. Ez most sok vagy kevés? Szerintem teljesen jó 110-es tempóhoz, és nulla hideg járatáshoz. Ha sokallod a fogyasztást nézesd meg szerelővel.
Az amire te gondolsz az a HG. Az S2 nem a teljesítményben tesz különbséget elődjétől, hanem sok minden másban. Amolyan ráncfelvarrott verzió.
Én úgy tudtam, hogy sima csak 78le.


Ezt találta a googli:

"
S2 vs. Standard?
I pulled the info below off of Wikipedia (searched 2007 FZ6) and they speak of an S2 and standard versions. Horsepower and torque numbers are significantly different. Can anyone shed some light on this?


Model Year 2007[4][5] 2008[6] 2009[6]
Engine
Engine Type 600 cc, liquid-cooled, inline 4-cylinder
Bore/Stroke 65.5 x 44.5 mm
Compression Ratio 12.1:1
57 kW (77 PS) (76HP) @ 11500 RPM for Standard version,
72 kW (98 PS) (97HP) @ 12,000 RPM for S2 version.

Maximum Torque
51.7 N·m (38.1 lbf·ft) @ 10000 RPM for Standard version,
63.1 N·m (46.5 lbf·ft) @ 10,000 RPM for S2 version
"
Igen, úgy gondolom, hogy jó, ha keveset eszik és jól megy a gép. 3,5-öt még azért nem sikerült elérni, de 3,65 már volt. Egyébként közel sem egyedi dolog egy 600-as motor 4 liter alatti fogyasztása...

A többi részt (a hülyék meg a sokat eszik) viszont nem gondolom, csak ahogy mondtam: a fogyasztás sofőr- és technikafüggő. Én csak azt tudom nehezen elképzelni, hogy az alacsony fogyasztás, ha az egyébként normális motorműködéssel párosul, hogyan lehetne káros a technikára...