Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!

Hét végén valaki valamerre? Horvátország, Szlovénia, Ausztia...?
Idősebbnek gondoltalak.
Most látom egy ismerős képein, hogy a francia rendőröknek FJR 1300-aik vannak .-)
Akkor megvan a válasz.
Ezen nincs meg a tükörtartó konzol sem . Vagyis nem tudtam mi hiányzik onnan .... de most hogy mondtad sejtem hogy annak a helyét találtam meg:))
Lehet, hogy a csúszáskor a tükörtartó konzol elgörbült? Vagy a tükör tört? És inkább nem vettek újat, hanem raktak a kormányra. Viszont én még nem láttam ilyen fejidomot, amin nem volt meg a 2-2 lyuk a tükör csavarjai számára - szerintem műanyagos csinálta meg ilyenre.

Ha a tükörtartók normálisan állnak, viszonylag egyszerűen (2-2 lyuk fúrása) vissza tudod állítani a gyárinak megfelelő állapotot. Na meg persze akkor kellene a két tükör is. De persze ha már megvannak a tükrök, akkor tárgytalan...
Már beszereztem , csak a kép még előtte készült ;) Igen ez nekem is furcsa .... nincs helye a fejidomon . Akitől vettem ő olaszból hozta be és már rég óta nála volt. Azt hiszem 4 éve . Az biztos hogy egyszer csúsztak vele. Lehet akkor lecsapta a fejidomot tükörrel együtt ,és nem tett rá helyette aki eladta csak fejidomot . .....
Nem veszi be az agyam a fejidomot. Nincs rajta a tükör gyári helye? Azért majd egy jobbos tükröt még szerezz be!
Na csináltam még pár képet a vasról . Főleg az miatt hogy milyen táskákat kaptam hozzá .
Nem mert kisúlyozza a motort.

Nézd meg a lejáratot.
Az én defektspray-m már vagy 10 éves. Akkor feleslegesen hordtam eddig magamnál?
Ja-ja, indulás előtt nem árt visszatekerni a km órát. Csak megnyugtatóbb egy bejáratós motorral indulni, mint egy 100ezer km-essel.
Azt hanyagolnám.
Több okból.
Első hogy lejár a szavatossága és kuka.Naná hogy mikor kell akkor jössz rá.
Kettő.Hajlamos hülye helyeken (farokidom belseje,csomag legmélye) kiengedni a tartalmát.
Három.A gumisok rühellik a trutyi után szerelni a gumit.Nagyon.Szétfolyik szereléskor,takarítani kell a gépet.

Szal inkább keress egy kukackészletet.Olyat amiben van patron is.
Esetleg még egy defekt javító spray is jól jöhet .... :) De viccet félretéve előtte azért biztos hogy leszervizelném . :) De szerintem nem okozna neki gondot pár ezer kilóméter .... vagy ha attól jobban érzed magad akkor majd a túráig visszatekertetem benne a kilómétert :))) 32.000 -re ;)
Azé egy flakon WD40 és egy csomag kacsaszalag mindíg van nálam a bosch multiszerszám mellett.
Azon van sörnyitó,kés meg körömreszelő is.
hát addig még beletekerek pár kilómétert és azalatt azért kiderül milyen az állapota. :) Bár én a Bandittal is elmentem 3-400 km-ereket , ez meg azért sokkal jobb szériának tűnik :)
Mondjuk ez lehet gond . De lesz nálam egy mindentudó bankártya ;)
Kombinált fogó van nálunk mindig, az mindenhez jó. De viccet félretéve, nem tudom, hogyan rakták össze ezeket a motorokat, de nem az a romlandó fajta.
Kétszer kellett eddig szerelnem az út szélén. Mind két alkalommal a vészleállító kapcsoló vette le 1-1 pillanatra a gyújtást menet közben. Azt kellett szétszerelnem.
Tákol csak akad?
Vagy egy olcsó platós uaz.
Sárospataki vagyok.

Jöhetsz, csak az a baj, hogy egy ócska 70 ezer km-t futott motorod van, arrafelé meg nem nagyon van Yamaha szervíz.
Ezek még nincsenek de beszerzem :) Szeretnék menni . Nagy utazó vagyok én is , csak eddig autóval műveltem mivel nem volt alkalmas kecském egy ilyen útra . :) De ha nem zavarna hogy csatlakozok egy túrához akkor mennék szívesen :) Te merre lax egyébként ? Jövőre mennék arra a túrára . De gondolom előtte úgyis szólsz :)
Nem igazán ...
Lehet csatlakozni, ha van sátrad, hálózsákod, és babkonzerved. :-) Egyébként jövőre Belorussiába tervezzük a menetelt.
Tudsz valamit a fejidomod történetéről?
Esküvői fotó.
"Edit és Tamás motorra cserélte a lovat"