lattam sportkormanyos kepet a googlen, az ora meg a kormany latszott...
kenyelmetlenebb lesz az biztos, de nagy sebessegnel jobb szerintem...
en meg szelesebbet akarok tenni, mert azt szoktam meg a Z1000en, es szerintem jobb is...
Egyetértek. Nekem a gyári le lett cserélve egy szélesebbre, ami ugyan laposabb is és kicsit jobban hasalok a motoron, mert elég rövidek a karjaim, de nem számottevő a különbség. Igaz nem idomos, hanem naked a motor. Szerintem plexivel érdemesebb ügyködni
Csutkakormányra gondolsz, aminek a telók tetején vannak a végei? Szerintem egy olyan kormány ront az irányíthatóságon és még kényelmetlenebb is. Amúgy elférne az idomtól?
U.i.: Ha valakinek van sportkormányos FZ-ről képe, kérem posztolja be. Google-ön nem igazán találtam jót.
(A gyári plexi a nyakamra fújta a szelet, mióta meg a Puig Racing-et használom, a sisakplexi közepére, azaz az "arcomba" fújja a szelet, ami nagyobb sebességnél nem igazán kényelmes. A túraplexi sosem tetszett, a pleximagasító sem szép, cserébe méregdrága, ezért elgondolkodtam rajta, lehet a sportkormány miatti jobban bedőlés segítene kicsit, de lehet sokkal kényelmetlenebb.)
Én kénytelen voltam utasként betörni, mert annyira nem mozgott a csizma. Pedig a lábam igen. Viszont azóta kényelmesebb mint 1-1 cipőm. Cross csizmákhoz képest meg pite. Szerintem azok olyanok, mintha gipszbe lenne a lábad. Külön videót csinálnak, hogy hogyan lehet gyorsan betörni
Üdv Urak!
Van valaki aki jártas szelep hézag állításban?Gondolok olyanra aki csinálta már!Nem igazán bízok a szerelőkbe és nincs is akire rá merném bízni! .Valaki tud ebben segíteni nekem?
Igaz nincs a listában, de nálam csak a Sidi Feküdtem már a motor alatt és meg se éreztem, pedig a bukócsőre feküdte fel pont a bokámnál. Nekem nem a bokamerevítős van, valószínű az még faszább.
Azt nézd meg, miután felpróbáltad, és kényelmes a csizma, hogy el tudod-e csavarni a szárát a talpához képest, jobbra-balra. Mármint levéve, kézben. Ha nem akkor az eséskor is kevésbé valószínű, hogy a motor kicsavarja a bokád, és porrá törik.
Lábbeliket illetően milyen sorrendet raknátok ki az alábbi listából ár/érték arányban?
- Falco,
- Alpinestars,
- Forma,
- Bering,
- Probiker (gondolom ez az utolsó)
Tudom, hogy vannak több értékkategóriában, de ha veszünk egy 60 ezres csizmát - mondjuk - a Forma és a Falco kínálatából,... akkor milyen valódi értékhez jutunk? Nem tudom ebben a szakmában mennyit ér maga a márka felára (pl. autóipar).
vagyis nem arra valami st. pöltenes hirdetést is nézegettem -ez azért kicsit messze van ,de egy haverom átugrott és a kinti bankból utalta előre a pénzt és így elküldték neki
kenyelmetlenebb lesz az biztos, de nagy sebessegnel jobb szerintem...
en meg szelesebbet akarok tenni, mert azt szoktam meg a Z1000en, es szerintem jobb is...