Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

FZ6N, 98 LE
Az Fz6n-ek között gondoltam, h az S2 az erősebb, mert az 98le. Mi volt amúgy az elődje az Fz6n-S2-nek?
az FZ6-S2 nem a legerösebb ;) mivel az elödje is erösebb...
Azt azért remélem újra átgondoltad, hogy a benzin hűti a motort. Mert akkor gondolom, te a hűtővizet is leengedted...
rhinoeli,

Ha te úgy gondolod, hoyg egy 600-as motornak 3.5L fogyasztása az jó, akkor legyen.

Mondjuk akkor a sok "hülye" itt, akinek 5.5-6.5L eszik a motorja, azoknak rosszul megy, feleslegesen sokat eszik, emiatt korom rakodik le mindenhol... jaaah.. bocs.. nem.. az se kéros, ha sokat eszi....
Ha keveset eszik ÉS jól megy, az nálam azt jelenti, hogy rendben van a gép.

Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor láttam a hűtőventilátort járni (azt is beleértve, amikor kipróbáltam, hogy működik-e). Kétlem, hogy gondok lennének a melegedéssel/hűtéssel. A motor, ha azt akarom, nagyon jól megy, és ha spórolni akarok, akkor keveset eszik. Szerintem ez semmi más, mint vezető és jól beállított technika függvénye.

Egy szó mint száz, sejtésem szerint sokkal nagyobb hőterhelésnek vannak kitéve az alkatrészek magas fordulatú használat alatt, mint amit az alacsony fogyasztás miatti kevés beáramló és elpárolgó üzemanyag elméleti hűtőhatásának hiánya miatt kell elszenvedniük.

A gyertyáimat éppen a nyári nagy túra előtt néztem, 10ezer km óta semmi gond nincs velük. Kilukad a dugattyú? Már kibírtak néhány tízezret ebben a stílusban, de majd azért imádkozok értük!
Most vagy engem basztak át fizikaórán, meg az egyetemen a gépész alapképzésen, de én az Otto motorok működésében nem emléxem arra, hogy párologtatják a benzint. Porlasztják/levegővel keverik, és lényegében azonnal elégetik. Percenként néhány ezerszer. Most fejből meg nem mondom milyen hőmérsékleten ég a motorban a benzin, de egységnyi idő alatt bejutó üzemanyag 1-1 ütemben, ha 1-2 C fokot ha hűt is a motoron, ennél sokkal sokkal többet fűt, mivel ott benn elég. Most hagyjuk, hogy ha utó meg elő meg semmilyen gyújtás nincs, üzemszerűen működő motorrol beszélek.
Beírtam. Talált nekem ilyet a gooogli simsonoknál. Na most ha ott szar a keverék, nyilván melegszik, de itt a kenést nem a keverék üzemanyag adja. Illetve olvastam olyat, h fals levegőt szív és társai. De az előbb nem erről volt szó, nem hibás a motor, csak arról, h egyszerűen alacsony fordulaton, használja és keveset fogyaszt. Vagy én értettem félre?
Benzint vazze.........

Szerinted az mit csinál?

Gyorsabban párolog mint a víz.
Igen, vizet. De nekem a fazer sehogy se megy vízzel. Ha kezedre cseppentesz benzint, és azt meggyújtod? .-) Szerintem akkor nem hűt.
Nekem az Fz6n S2-m van, tehát a 600asok között az erősebb, illetve idom nélküli, mivel naked, úgy gondolom ennek a legrosszabb a légellenállása. Én 186cm magas vagyok, tehát nekem is van némi felület, ami fogja a levegőt. Így ha néha meg is tépem a szarvát (200 alatt szigorúan) olyan 4,6 liter az átlagom. Tehát szerintem is sok.
Írd be a googleba hogy: "szegény keverék melegedés"
Párolog............hőt von el.

Cseppents a kezedre egy kicsit és fujd meg.

Észreveszed.
Én nem vagyok autószerelő, de a szárazon járás max kétüteműeknél állna meg, ahol az üzemanyagban van a kenőanyag is, de ha logikusan végiggondolom ott sem. Hiszen kevesebb üzemanyag, kevesebb fel-le mozgás a dugattyúban.

Az meg hogy az üzemanyag hűtené a motort? Még csak ötletem sincs ezt hogy csinálná. .-)
Igen tudom. Csak eddig óvatos vezetőnek tituláltam magam. Az eddigi paripák nem is ettek sokat alattam. De a fazer 6-7 között fogyaszt akármit csinálok. Akivel beszéltem és akitől vettem az is azt mondta hogy 4 körül fogyaszt. Én pedig attól tartok, hogy valamit nagyon rosszul csinálok.
rhioeli,

Úgymond "szárazon" ár így a motor. Túl sok hőt kap belül, mivel az üzemanya nem hűti megfelelően. Lehet egyszer csak "elcsöppen" a gyertya, kilukad a dugattyú, stb...
Ha kis fordulatról gyorsítgatsz az általában nagyobb fogyasztást eredményez, mintha gyorsan gyorsítanál, jobban pörgetve a motort, így hamarabb elérve az utazósebességet.

Azt meg ne várd hogy városban kevesebbet egyen mint azon kívül, mert az nem fog menni.

Én pl bármit csinálok 6,2-6,5 a városi fogyasztásom, míg városon kívül ha sikerül normálisan közlekednem akár 5,5-ig is le tudok menni (mondjuk ehhez nagy önuralom kell )

A többiek majd megmondják hogy sok e az 5,7.. mondjuk szerintem nem vészes.
Az a vicces hogy szinte 4-5000 mindig. Nem húzom neki egyáltalán
nyomod rendesen? mennyit mentél már?
hogy érted?
du. dk.
Ezt meg is magyarázod?
Na nem tudsz aludni?
Vagy még most fekszel le?
jó reggelt