Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mit gondolsz a Beriket hol gyártják? Hát Kínában..

A Dainese szerintem nem túlárazott, csak rohadtul nem olcsó megvenni. Egész sok emberen lehet látni 10+ éves Dainese bőr cuccokat (dzseki, gatya főleg) aminek az égegyadta világon semmi baja, még a csúszottak is rendesen néznek ki. Hosszútávon biztos hogy nincs túlárazva..
A gyártás helye inkább a minőségbiztosításban kap szerepet.

Ami nekünk óriási hiba egy pakisztáni vagy hindu indiából simán együtt tud élni.

Vagy kiküldesz valakit aki ott van és minden darabot leellenőriz vagy baxhatod.

KB 15 éve vagyok bőrszakmában ülőgarnitúra oldalon.

Olaszból hozza a gyár az alapanyagot.Saját ember néz át minden rakat minden darabját és a büdös digók még ebbe is be tudnak csempészni olyan anyagot amit vissza kell küldeni itthonról.

Képzeld el ezt pakisztánból.
Szerintem nincs igazán jelentősége, hogy mit hol gyártanak.
Le tudnak ezek gyártani bármit, inkább az a kérdés, hogy amikor kitesznek a megrendelő elé 20 fajta bőrt, meg 30 fajta cérnát, akkor melyiket választja.
Nekem cordura kabátom volt Mugen Race, 2 hónap alatt 2x szétszakadt , pedig semmi extrém felhasználás nem volt. Persze garanciában alapból a javítást vállalják, kénytelen voltam írni egy barátkozós levelet így végül kaptam egy új kabátot a második alkalom után. Én ezek után tuti nem Mugen Race-t márkájú bőrcuccot vennék.
Gyakorlatilag ugyanott pakisztánban gyártják mint többi low budget bőrterméket a shoxtól a Rush-M-ig.

Bár ez utóbbi igencsak nem rossz az árához viszonyítva.
Érdemes ránézni ha árérzékeny az ember.
Állítólag egyre jobb a Mugen Race. Azt hallottam korábban a varrások a bőrnél is gyengék voltak, de most már talán erősebb.
Viszont viccesnek és egyben szánalmasnak tartom, hogy a ruháik mindig éppen most akciósak 200-ról és hogy a tesztmotor.hu nyomja őket nagyon, de a világért le nem írnák, még konkrét kérdésre sem, hogy magyar a cucc. Mindig csak a mellébeszélés megy, hogy ugyan ott gyártják, ahol az arlen ness-t, meg a beriket és ez garancia a minőségre. Mintha egy megbízott gyártó nem azt a minőséget gyártaná neked, amit megfizetsz.

Egyébként én meg a Dainese-ről gondolom, hogy borzasztóan túlárazott. Bár most van néhány jónak tűnő kesztyűjük akcióban.
Textilcuccai elég széthullósak, a bőr meg szerintem hasonló minőség mint az Arlen meg a Berik amivel együtt árulják.
Cölöp mesternél Cegléden Mondjuk ő inkább az egyrészeseket favorizálja, nem túl sok faksznival, de ha kell szerintem bármit meg lehet oldani. Nagyon jófej az öreg, érdemes lehet odacsörögni.
Mugen Race-ról mi a vélemény?
Nem az enyém
Véletlenül leletem rájuk.
Köszönöm szépen, ez elég szépnek néz ki!
Pont azon gondolkodtam, hogy jó lenne valami rövidebb, mint az Akra-Leo, de a vége ne legyen olyan mint a Bódis. :)
Ez a te munkád, vagy kérdezzek az oldalon?
Shox-ot nem is akartam. .-)

Azért gondolkodom most a ruhában, mert talán szezon végén/modellváltáskor olcsóbb. Majd ezt kérem a Jézuskától. .-)

Alpine szövet gatyát, csizmát, kesztyűt és gerinc protectort vettem, szövet kabátból vettem csak Rev-it -et. De így is sikerült 200 felett költenem... De akkor az Alpine marad valószínűleg bőrből is.

Csináltatni egyébként hol tudnék?
ez a ülés átalakítás nem olcsó dolog
Nem lötyög, minimalis a kulonbseg, de eszreveheto.
Egyszer próbáltam egye felfújhatósat, igaz nem Shark volt de az elv gondolom ugyanaz. Felvettem a sityakot jó volt, majd pumpáltam párat és még jobb lett Észre sem veszed, hogy tudja jobban is fogni a pofikád, amíg nem próbálod ki.
Bőrből a Dainese a csúcs, de árban is. Alpine se rossz, olaszok értik a dolgukat. A Spidi szerintem túl van árazva. Ősszel-télen érdemes nézelődni. Akár csináltathatsz is, ha jót akarsz de nem fontos a márka. A Berik, Arlen minősége sokat romlott az elmúlt években. De a Shoxos hulladékok, hát én azokat nem is nevezném bőrnek. Ki lehet fogni új vagy majdnem új darabokat az aprókon töredék árból. De egy pár éve a boltban álló utolsó darab is lehet lényegesen olcsóbb.
Nekem minden mosás után nyúlt egy kicsit a belső. Alig bírtam visszarakni a sisakba. De az első felvétel után a helyére kerültek a dolgok
7bar mi
ha leenged akkor lötyög is a fejeden
Nem kell ipari nyomásta gondolni :)
besza-behu
aztán ki ne durranjon a fülednél
Milyen lagzi lesz, ha másnap motorozni akarsz?
fz1-re bagster tankbort keresek!
A pumpalashoz nem kell kompresszor ;)
akkor most kötünk egy kompresszort a BMW után
Hajrá!