Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Autópályán oldalszélben zajos volt, de mikor lejottem a pàlyárol es megszunt az oldalszel a Matraban csendes volt azonos temponal.
Van benne ilyen felpumpalhato arcbetet, amivel rafeszul a fulem alatt es az arcparnaknal.

Viszont kimostam a Hjc belso reszeit, es igy felpuffedtek a parnak, majd kiprobalom javilt e valamit ettol...
szedd össze magad Nyuszi
még nem! a jövőhéten viszont remélem felavatom.
mindenhol akcióznak ősszel, csak siess, mert gyorsan elhordanak mindent. http://www.euromotor.hu/index.... van spyke, itt spidi.
Tipushiba én megragasztottam két éve és azóta is jó!
én hasonlót néztem mint a tied tavasszal, csak az nem tetszik ahogy ki kell nyitni a plexit...
Kipróbáltad már
abba mentél haza milyen hangos
Ez pontosan a Tzar-prl Speed-r.
Szombaton esküvő, vasárnapot még nem tudom
hát igen, a te ülésedet sokan irigyeljük
Én ma 5-6 óra motorozás után voltam úgy, hogy leugrok a motorról. Pedig voltak szünetek, és addig kb. csak 260km-t mentem. Bementem egy lidl-be venni csokit. Azután már fasza volt.
Én azt vettem észre, hogy nagyon kicsi üléspozíció-változtatás is sokat számít. Volt, hogy elindultam és egyből elkezdett görcsölni a lábam. Leszálltam fél percre, majd vissza a motorra és minden rendben volt.
Mi az ülés németül? Hogyan keressek e-bay-en?
Nézd meg a spyke-ot is.
S900C

Motor ok, most hétvégén fordulhatnank valamerre, ha ráérsz?!
Ha már ennyi guru van itt két beruházás vár még rám a télen.

Egy hátsó doboz, illetve ahhoz tartó konzol a 2008-as Fz6n S2-re. Nyilván Givi doboz, de a ha tud valaki konzolból alternatívát ezekhez a dobozokhoz, azt is szívesen megnézném.

A másik a bőrruha. Csak nadrág és dzseki érdeke, a többi megvan. Nem tudom a Yamahának van-e saját márkás terméke, ha van jó-e. Vagy maradjak a Dainese - Alpinestars cuccoknál? Szoktak-e ősszel valahol akciózni?
Nekem sincs zselé az ülésben, de igazából nem is hiányzik.
faxa, mi a típusa motor rendben
Majd írd meg a fejleményeket lehet én is beruházok egy átalakításra.
Nekem téli project az ülés felújítás. Amikor vettem a motort átszabattam, csak sajnos hülye voltam. A gyári tizensok éves szivacsból lett kiszedve, jó sok és pont. Na azóta jól összetömörült az anyag, szóval mostmár olyan érzés mintha a vason ülnék, szó szerint. Megy is majd az ülése Gibbonhoz egy újraszivacsozásra. Beszéltem vele telefonon vagy fél órát, igazából nem mondta konkrétan, de az volt a lényeg, hogy ez az épített szivacs is sokkal jobb lesz, mint a gyári, ha nem megy le az ember a térképről (mint én) akkor nem nagyon fogja érzékelni a zsleé hiányát. Viszont ha jár hosszabb túrákon, akár csak egyszer is egy évbe, mint pl. Dipshit kolléga, akkor megérheti. Viszonyításként az újraépített szivacs ugyanannyi az egész ülésre, mint a zselé egy ülőfelületre. Azt hiszem PhaserSix kollégának volt velük üléses sztorija, csak mostanában nem látom. Pedig jól ki akartam faggatni, hogy hogyan postázta el a cuccot
Sokáig hülyeségnek tartottam a zselés ülést, aztán amikor olcsóért tudtam venni egyet, hát megvettem. 6-700 km után ugyanúgy szállok le, ahogy felültem. Nem ismerem a magyar kárpitosok módszereit, sajnos az enyémen sem tudom, milyen típusú ülés van, de nem hazai.
De. Főleg, hogy mindig előrecsúszok az ülésen. Vhogy lejt, vagy nem is tudom.
Nézd meg őket is, esetleg.
Sakál dob
A videók elég meggyőzőek szerintem.
Duplan.es el se hagyom.
Egyelőre nem tudok semmit, nagyon el vagyok havazva, de ha van valami, szólok!
Miért, annak is bőrülése van?
Ki vagyok párnázva gyárilag.
Előny az ogre fazon.

Amúgy ja.

A tavaszi és mult őszi oda-visszasutak 700 ba karcoltak.
1000 azért még odébb van.

Előny hogy Hyundai H100 on edződöm.
Úgy látszik csak te bírod a napi 1000-est fáradtság nélkül