Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én voltam az "első fecske" . Márkatalin találkoztam a dob és az összekötőcső tervezőjével és kivitelezőjével. A készítője is valaha FZ6 tulaj volt.
Gyorsban csináltam pár képet a kipufogóról. Ne nézd, hogy piszkos, tegnapelőtt cefetül megáztam, nem volt még időm lemosni.
Hali!

Abban biztos lehetsz, h a Leo Vince, Yoshimura és Akra (E- szabványos) dobok is elég húzósak az FZ6-hoz. Tudom, mert mikor keresgéltem, leesett az állam az árak láttán/hallatán! használtan láttam a képesmotoron LeoVince-t 90e-ért! És csak sima rozsdamentes dob volt sima véggel... semmi extra. A tiéden egy szép példány van. Ha nem számolt fel különösebb költséget az előző tulaj a dobért, akkor jól jártál.
Sajnos ilyen ez a motoros világ, mindennek komoly ára van.
Az Én szempontjaim ezek voltak:
- egy minőségi dob kerüljön fel rá,
- ami azért jól is néz ki és pisáljam össze magam a hangjától,
- árban legyen megfizethető,
- ne veszítsek teljesítményt és nyomatékot,
- TÜV engedélyes, E szabványos,
- hangtompítóval is legyen borzongató hangja
Újonnan tudod, h mennyi egy ilyen Leo ami ezeket tudja? Elárulom: alsó hangon ~200e (hátsó dob + összekötőcső) . Nekem ezért esett a választásom a Bódisra. Ezeket mind tudja olcsóbban és ráadásul igényes magyar munka. Mivel fémiparban dolgozom, így látom a különbséget hegesztés és hegesztés között. Vannak 20-30e-rel olcsóbb dobok is, de hát el kell, h mondjam nem feltétlenül játszanak egy ligában. Nem azt mondom, h vegye ezt mindenki, csak azért írom ezeket, h kb képben legyetek, ha még nem néztetek utána. Természetesen mindenki azt tesz a motorjára , amit akar, annyiért amennyiért akarja. Én használt dobot is feltettem volna, de a kínálat a 0-val volt egyenlő .
Szóval a 150 két hátsó dobért (+összekötőcső) nem sok, ha a többi márkát is figyelembe vesszük.
Az alkatrész és az extrák árai a motoros világban igen csak túl mennek az ésszerűség határain, de ha azt nézzük a motorozás sajnos alapból nem a legolcsóbb hobbik közé tartozik. Viszont ezt a hobbit választottuk, akkor sajna ezeket is kénytelenek vagyunk benyelni. Sajnos.
A dobokra visszatérve: Én ezt úgy nézem, h ez nem kidobott pénz. Én jól érzem magam tőle. Ha pedig eladásra kerülne a motorom, akkor visszateszem a gyárit, ezt pedig eladom használtan. Szép napot!
Bódis ennyiért csinál, és hidd el ez még egy baráti ár, hiszen nem prototípusról van szó. Valaki innen a fórumról már bevállalta a tervezési költséget, mint első fecske. Ha neves gyártó dobját akarod, az még több is lehet. Ha megelégszel egy Martinnal (ami nem szar, csak nem egy Leo vagy Akra) akkor fele ennyiből kijön akár egyedi tervezéssel. Azt se felejtsük el, hogy 2 db dobról van szó, hiába van egybe a gyári, ez akkor is kettő lesz, mire sportdob lesz belőle. FZ6 egy felkapott típus, érdemes lehet szétnézi a használt piacon is akár, vagy bontókba.
Köszönöm szépen, szerintem még idén megkereslek miatta. Az a helyzet, hogy ha hozzányúlok valamihez, pl most a dob, akkor nem akarok faszságot csinálni. Vagy Impala, vagy semmi! :)
Megnézem, hogy látom-e az elérhetőségedet!
Köszi, Laci
Mivel ezzel vettem, így a típusban most fejből nem tudok biztosat mondani. Még a délelőtt megpróbálok képet készíteni róla. De azt ugye tudni kell, hogy ez gyári leömlő, és első dob. Csak a hangtpító (hátsó dob) lett lecserélve. Nem nézegettem az árait (nem tervezem cserélni) de nekem a 150e gyanúsan sok két hátsó dob-ért. Viszont mivel nem 2Ft-ról beszélünk annyiban felajánlom a segítségemet, h ha Tiszaújváros környékén jársz akkor meghallgathatod élőben.
Ez a Leo Vince nagyon kemény! Leo Vince Evo II, ez a típusa?
Bodis 150.000,-et mondott a dobra, csak még barátkoznom kéne a kinézetével.
Ez melyik tipus?
Az enyém ilyen.
csatlakoztál hozzám.
Én egy ilyen kipufogóval vettem:

https://www.youtube.com/watch?...

én meg vagyok elégedve a hangjával. Ha a cimbi egy sv650-el előttem megy, azt mondja a saját motorját nem hallja, csak az enyémet. .-)
Peti, itt az új szerzemény, Fokt-ban akciosak a Shark sisakok!
Agárd-Gárdony vonalon inkább a parti úton megyek, ott csak elsőbbség adás van, a martonvásári lámpával meg tuti hogy ittunk már együtt mert mindig elenged ha arra járok
Gondolom a Gárdony-Agárd a kedvenc szakaszod a 40-es táblákkal...
Én Celldömölkre járok viszonylag sűrűn, Martonvásáron minden alkalommal perceket állok a pirosnál...
Szia, BP - Szfv távot járom napi szinten hol autóval hol motorral, de az első 2-3 hét után többet fel sem mentem pályára motorral. Annyira unalmas, mind1 hogy 140-160-180 volt az utazó nem történt semmi.
Ez pedig nem is hegy hosszú táv, de 20 perc DÖG unalom. Inkább a régi 7-es ott legalább van benne néhány kanyarnak látszó ív...
Szia, hallgasd meg ezt: https://www.youtube.com/watch?...
Bodis OMG - ha a gyárit lecserélem akkor csak ilyenre !
Sziasztok,
Most regisztráltam és szerenélek megkérdezni benneteket, hogy mit csináljak az FZ6-osom kipufogójával, hogy jobb legyen a gép?
Pontosan az érdekelne, hogy van-e értelmes és olcsó megoldás, vagy menjek el egy üzletbe, vegyem meg az Akra vagy valamelyik gyártó dobját és kész?
A helyzet az, hogy van egy KTM 4ütemű gépem, azon újkorában leszedtem a gyárit és felraktam egy FMF dobot. Annyira jó lett a gép, hogy majdnem sírtam :) Szóval erre is valami hasonlót szeretnék.
Mit javasoltok?
Pályacsúcs: 25.344
Voltam, nagyon jók a gépek és a pálya is. 28 vége kört mentem, a jobbak 28 alatt voltak...

Sajnos egyébként igen drága (2000 Ft / fő / 8 perces futam), de legközelebb, ha lesz lehetőség, megint megyek.
á, elhúzodott a nap. Te?
Haha, egy főődi
Van autó is, nem azzal akarok oda-vissza ingázni, de néha biztos mennék mocival is. Monotonitás az autóval is megvan, 140-re beállok, így a pálya kb 2 óra. Ennek kicsit örülök hogy egy kb hasonló méretű ember nem akar lebeszélni róla, gondolom egy magasabb túra plexi is segít jobban elviselni a nagyobb tempónál a szelet. De lehet hogy amúgy se lesz kedvem pályázni, ez még a jövő zenéje, ki kell próbálni
Sziasztok. Hátha valakit érdekelne: Új, alumínium, tengelygomba FZ6-ra. 8.000ft
Az ár irányár, bármilyen ajánlatot meghallgatok.
Voltál Gokartozni?
192cm vagyok és nyíregyházi. :)
Ha én kibírom, valószínüleg te is ki fogod.

Nem tudom milyen gyakran akarod megtenni a Bp-Nyh távot és hogy menyire tűröd jól a monotonitást, de én csak akkor mentem pályán, ha nagyon siettem.
Egyébként már mindenfelé kerültem. A végén már Szlovákián keresztül. Mondjuk nem csak az unalom miatt, hanem mert a pálya elég gyorsan kockásra tudja koptatni a gumit.

Szerintem túl van ez már beszélve. Ha ez kell, vegyed.
Ha rákapsz a külföldre nemigen fogsz itthon szaladgálni.
Első szezonra letudod a motoros látnivalókat.

Nyíregyhez románia közel van és aszongyák nagyonjó.
Pesthez jobbára semmi sincs közel.
Talán a Tátra.