Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Haveromnak van egy régebbi Transalpja, azzal teljesen jó volt menni, csak hát az túra-enduro... Hosszabb távra nem az igazi
Városban használnám legkevésbbé. Szeretnék majd hosszabb távokat is megtenni vele mondjuk külföldre is ezzel nyaralni vagy 2-3 napra kiruccanni. De leginkább túrázgatni itthon. Nem a pálya lenne a legjellemzőbb.
Jobban fárad az ember 2-300 Km pályán mint 6-700 Km fő és mellékúton még ha kanyargós is.
Tegnap volt egy Szeged-Eger-Szeged kocsival, végig pályán.... ha az M31-esen nem karcolt volna bele odafelé a vízhőfokmérő a 120+ fokba akkor maga lett volna a dögunalom, így csak simán unalmas volt az egész. Szerencsére nem nekem kellett vezetni.
Na ja én kocsival is majdnem elalszom Hatvan után.
Tök mindegy mit veszel, de egy Hayabusánál kisebb motorral nem a kedvenc elfoglaltságod lesz majd pályázni Nyíregyháza Budapest között
Hát ha első sorban pályán használnád, akkor a DL valóban nem a te motorod. Azt hittem közúton, városban, túrázgatni. Mondjuk ennyi erővel lehet venni és régi sporttúra motort, mondjuk egy CBR600F-et, az is kijön ennyiből, az is megbízható konstrukció A kényelem meg relatív dolog. Pedig már akartam volna javasolni, hogy nézegethetsz pár évvel öregebb túraendúrókat, amik a magasságodhoz jobban passzolnak, de azokkal az autópálya, háát, inkább nem
Ismétlem, NAGYON jól gondold meg, a 195 centi az már tényleg sok az FZS600-ra!
Na szóval igen, nagyon tetszik a DL, de 1 millát nem szánok motorra. Akkor már inkább megtartottam volna az autómat, az is csak hobbicélt szolgált, 2-3 hetente vezettem és az is tudott örömet okozni. A motor se mindenapi használatra kell, október-novembertől garázsban lesz, aztán ahogy majd április kkörnyékén melegszik az idő akkor veszem csak elő. Ahogy mondtam 6-700 körül max szeretném megúszni, és ezt a motort találtam ilyen árban számomra a legoptimálisabbnak. Bp.-Nyíregyh. távot pályán szerintem többször is megfogom járni ami 250km, szerintem nem fogok elfáradni ennyi idő alatt vele, és a nagyobb túrákat meg majdcsak kitapasztalom. Szerintem abszolut járható az az út is hogy most veszek egy ilyet, és esetleg későbbiekben majd egy DL-t (márha ezzel valóban lesznek olyan jellegű bajaim mint amit írtál). Lehet taknyolok egyet vele az első héten és megunom az egészet
még én cseréltem ki neki tavaly ősszel
Ezé jó.Aprópénzes.
Jópofa program... bár inkább siklóernyőzni tanulnék meg. Az életvitelszerű hobbilistán az a második helyen áll, de most az elsőre sincs elég pénz nemhogy...
Az hogy úgy vállalta el, hogy majd lesz rá ideje és 2 hét alatt kész lesz... de mivel nem tudott rá mégse elég időtszakítani ezért csúszik.. Most írta hogy szeptember első hetében kész lesz, szóval mostmár kiböjtölöm.

(az persze jó kérdés hogy miért nem a kedves vevő az első, de ebbe ne menjünk bele)
Mi tart 4. hétig?

Amúgy neked való fapados program.

http://youtu.be/9rqdiWnq7R0
Ilyen lesz elvileg. Legalábbis én ilyenre adtam le a megrendelést. Mivel nekem más oldaldobozaim vannak mint a police változaté így a hátsó bukócső az másmilyen lesz némiképpen, de lényegében a police csövezése kerül a gépre.

Jövőre meg fellámpázom a cuccot elöl
Szereti letenni a divit mindenféle helyzetben az oldalára.És hogy le ne szakadjon pár cucc csövezik.
milyen az a bukócsőRENDSZER? elöl-hátul?
Egy elhivatott rosszutasnak nem lehet kihívás.
FZ6-ot sikerult rendbe raknod? Kiderult, hogy cserelt-e olajat a ficko?
Motorozni is az.... két mínusz az meg plusz, szóval...
Van oda fel egy keskeny sokhajtűkanyaros rossz burkolatos, bár nem murvás szerpentin...
Pedig igen szép fenyőbútorokat gyártanak.
veszélyes hely
2550 fölé nemigen me az már hegymászás
Bulgária felfedezése lett volna az idei cél... de a főattrakció 2550 méteres tengerszint feletti magasságával eléggé behatárolja hogy meddig érdemes elindulni....