Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha ennyire bukócsövezel akkor biztos keletre mész
Egyébként elszánt vagyok, ma vettem egy neoprén szörfös kesztyűt amit mind a nyári mind a téli kesztyűm alatt is tudok hordani. Azt remélem hogy az eddigi 150-200 km-es fagypont körüli kellemes motoros távom már kitolódik a nyári maximum közelébe, aztán már csak egy combosabb hálózsákra kell szert tennem
Igen sok mindennek egyet tudok érteni.
Tehát most jelen állításod elejével nem értek egyet.

Amúgy ja.Lazíts és edz egy picit.
Nem. De ami késik.... Úgy volt hogy augusztus 22-re elkészül a bukócsőrendszerem, én meg ehhez kötöttem volna a kiruccanást (nem véletlen ), de a bukócső még mindig nincs kész( holnap lesz 4. hete hogy nincs nálam a motor), és mostmár nem tudom mi lesz, mert elkezdődik az egyetem 9.-én... és leghamarabb október elején tudnék 1 hetet kivenni, vagy pedig az október 23.-ai hetet...de az már hüvi lenne az eredeti tervhez.

Eléggé bosszantó, főleg hogy tőlem független okokból alakult ez így..
nincs mert xartam rá nah de most!
Én házon belül vagyok toppon De nincs is kerted
Nincs itt sértődés, csak megjegyeztük, hogy nincs olyan téma, állítás, megállapítás amivel egyetértenél.

Mitől lehet elfáradni? Pl. attól, ha szarok az izületeid és szimplán megfájdul a térded a folyamatos behajlítástól, a derakad a rossz üléstől, vagy a kezed a folyamatos vibrálástól. Egyébként meg motor és üléspozícióföggő is a dolog. De nálam a legnagyobb gond, hogy nem szokta a cigány a szántást
Neked idén volt nagyobb túrád
Határszakma
valaki nem kertész itt véletlen
Huhh szánom bánom de ellent kell mondanom.
Nem vagyok mindenttudó,sőt egy kifejezett kotnyeles mindenlében kétkanál duplahüvelykujjas béna csődtömeg vagyok aki irritáló tud lenni.
Csak kiváncsi vagyok mitől fáradékony az ember motoron.

Anno mikor kezdtem igen feszülten ültem szerencsétlen motokámon akkor én is le voltam gatyásodva.

Talán ez lehet a bibi.

De ha megsértettelek elnézést és ha találkozunk felkínálom a torkomat egy határozott vicsorgás utáni feltépésre ha ezzel megbékélsz.
Vegyél régi XTZ-t... használd úgy ahogy illik , az se baj ha itt-ott meghúzod meg tiszta karcos lesz meg horpadt, aztán ha már kevés lesz vedd meg a KTM-et. A KTM szerintem most még sok lenne..!
Zacknek meg 3

Még szerencse, hogy van nekünk Zoli, hisz nincs olyan motor, amit nem birtokolt volna, tapasztalata pedig felbecsülhetlen, mind minőségre, mind mennyiségre
Ez is igaz. 2.
Te is elfáradsz?
Van.Pl az FZ6 egy jó motor.
vigyázz mert neki hiányzik egy dugattyúja
Van olyan allitas amit nem cafolsz meg?
Kolcsonadom a motorom, s meglatjuk mikent fogsz jarni a ram szabott ulesen toltott 2-3 ora utan. Muhahahaha
3-400 alatt nem kéne elfáradni.
Ez egy dupla NEM
A japán belpiacos űrtechnika és a Red Baronos konténergubizás megviccelte a szerelőt, sajnos nem úgy működnek a dolgok mint kéne Mivel se most se jövő héten nem leszünk itthon hétvégén utána hozom el, remélem. Aztán meg lassan Mezőberény és fighterkedés.
hallóóóóóóó

kész a járgányod M3 elkopott már
Ha a Horneten megfájdult a nyakad, akkor az FZ sem lesz valami kényelmes. Elég hasonló a két motor, kialakításban is. Ami bizts, hogy az FZ6 első lábtartója talán kényelmesebb, míg a Hornet utaslábtartója ad kevésbé hajlított térdszöget. Kényelemben hasonló, mind a kettőn el lehet bőven fáradni egy 3-400 km-es túra alatt.

Ha ennyire szemezel a DL-el, akkr én nem is gondolkodnék máson. Főleg ha magas vagy. A DL kevesebb lóerő, viszont nem kell forgatni, ezáltal nem fogod érezni ezt. Súlyban talán több, meg magasabb is, de nekem ezek talán pont előnyök lehetnek. Adott esetbe lehet megéri még kicsit spóloni és tényleg olyan motort venni, amilyet szeretnél. Én biztos nem vennék úgy semmit, hogy hát igazából nem ez lenne az elsődleges kiszemelt célpont, de jobb híján hátha jó lesz 1-2 évig. Nem lesz, hidd el. Ami a Yamaha mellett szólhat érv, hogy sor4, kezesebb pontosabban jobban tolerálja a hibákat, már ha vannak, mint egy v2. De hosszabb távon tuti kényelmetlenebb, forgatni kell hogy menjen, tán még a fogyasztása is több, bár ebben nem vagyok olyan biztos.
egyik legjobb aksi a gyári yuasa. az 7-8 évet is kibír , de ára is van...
A többi az vegyes szolgálatot tesz, nekem most valami motobat van vagy mi a fene, de már dögledezik.... kb4éves
Pont nemrég volt beszédtéma, egy ismerősömnek ilyen MotoBatt akksi van az ER5 futármotorjában (rengeteg napi indítás télen-nyáron). Egyelőre több, mint 2 éve bírja.
Nekem a Yuasa 8 éves volt, amikor elpusztult a Fazerben, így ismét ilyet vettem (bár tény, hogy kedvezményes volt, az egyébként 200%-os árat nem biztos, hogy bevállaltam volna az olcsóbbakhoz képest)

Ezek mind ugyanaz a méret:
GT12B-4
GT12B-B4
YT12B-BS
CT12B-4
ET12-B4
YT12B-4
YT12B-
BS
Nekem is elkezdődtek az akku gondok. Kb 10-12 napja mentem motorral utoljára és ma nem volt hajlandó indulni. Feszültség 11,valamennyi volt.
Milyen jó akku gyártót ismertek? erről mi a véleményetek?
Ugye gt12b4 akku kell bele, az yt12b4 miben tér el ettől?