Setting the diagnostic mode
1. Turn the main switch to “OFF” and set the engine
stop switch to “OFF”.
2. Disconnect the wire harness coupler from
the fuel pump.
3. Simultaneously press and hold the “SELECT”
and “RESET” buttons, turn the main
switch to “ON”, and continue to press the buttons
for 8 seconds or more.
All displays on the meter disappear except the
clock and tripmeter displays.
“dIAG” appears on the LCD meter.
4. Press the “SELECT” button to select the CO
adjustment mode “Co” or the diagnostic
mode “dIAG”.
5. After selecting “dIAG”, simultaneously press
the “SELECT” and “RESET” buttons for 2 seconds
or more to execute the selection.
6. Select the diagnostic code number that applies
to the item that was verified with the
fault code number by pressing the “SELECT”
and “RESET” buttons.
The diagnostic code number appears on the
LCD meter (01-70).
To decrease the selected diagnostic code
number, press the “RESET” button. Press the
“RESET” button for 1 second or longer to automatically
decrease the diagnostic code numbers.
To increase the selected diagnostic code number,
press the “SELECT” button. Press the
“SELECT” button for 1 second or longer to automatically
increase the diagnostic code numbers.
7. Verify the operation of the sensor or actuator.
Sensor operation
The data representing the operating conditions
of the sensor appears on the trip LCD.
Actuator operation
Set the engine stop switch to “ON” to operate
the actuator.
* If the engine stop switch is set to “ON”, set it
to “OFF”, and then set it to “ON” again.
8. Turn the main switch to “OFF” to cancel the
the diagnostic mode.
Ercsiben lakom, felszerelni kb. 40 perc, meghallgatod ha tetszik akkor marad ha nem akkor vissza az egész. Ha van hátsó doboztartó konzol akkor kicsit tovább tart de nem vészes.
Sajnos nincs felvételem a kipufogó hangjáról, a motor megvan még de eladósorba került egy fzs 1000 miatt :-) A túrán szépen teljesített, de már tavasz óta szemeztem a nagytesójával és most összejött. A túra előtt jobb lett volna a csere, de meg kellett találnom az igazit.
Ja és egy kis kedvcsináló motoros barátainknak. Voltunk a dolomitokban motorozni 5 nap 2100km, csodaszép helyek, és hajtűkanyar dömping, és nem utolsósorban igazi nyári időjárás. Ezt még megcsináltam az FZ6-al, klassz volt.
Képek:
Igen felmegy simán, mert a szivacs meg a bőrözés a gyári műanyag alapra van ráépítve.
Az ülés 25k
A túraplexi 20k (kissé karcos de jól fogja a szelet)
A Mustek sportdob 45k
A kappa doboztartó rendszer, középkonzol platni nélkül+oldaldoboztartó 40k
Sziasztok
Nemrég vettem egy 2009-es FZ6N 25kW-os gépet....tudna valaki tanácsot adni,hogy hogyan lehetne ebből 78Le gépet csinálni? (Valószínűleg a kormánycsutkánál van valami,mert eléggé keveset fordul el)
170-nél nem megy többet és max 9000 fordulatig lehet pörgetni.
Talán kényelmesebb, én nem éreztem nagy különbséget, de az asszonynak hátul kényelmesebb volt,
Az ülésre gondoltam, hogy van egy ilyenem, de a motor is eladó :-)
http://www.fz6-forum.com/forum...