Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

grZack írása alapján, hátha segít:

Kiolvasni igy kell:

Setting the diagnostic mode
1. Turn the main switch to “OFF” and set the engine
stop switch to “OFF”.
2. Disconnect the wire harness coupler from
the fuel pump.
3. Simultaneously press and hold the “SELECT”
and “RESET” buttons, turn the main
switch to “ON”, and continue to press the buttons
for 8 seconds or more.
 All displays on the meter disappear except the
clock and tripmeter displays.
 “dIAG” appears on the LCD meter.
4. Press the “SELECT” button to select the CO
adjustment mode “Co” or the diagnostic
mode “dIAG”.
5. After selecting “dIAG”, simultaneously press
the “SELECT” and “RESET” buttons for 2 seconds
or more to execute the selection.
6. Select the diagnostic code number that applies
to the item that was verified with the
fault code number by pressing the “SELECT”
and “RESET” buttons.

The diagnostic code number appears on the
LCD meter (01-70).
To decrease the selected diagnostic code
number, press the “RESET” button. Press the
“RESET” button for 1 second or longer to automatically
decrease the diagnostic code numbers.
To increase the selected diagnostic code number,
press the “SELECT” button. Press the
“SELECT” button for 1 second or longer to automatically
increase the diagnostic code numbers.

7. Verify the operation of the sensor or actuator.
 Sensor operation
The data representing the operating conditions
of the sensor appears on the trip LCD.
 Actuator operation
Set the engine stop switch to “ON” to operate
the actuator.
* If the engine stop switch is set to “ON”, set it
to “OFF”, and then set it to “ON” again.
8. Turn the main switch to “OFF” to cancel the
the diagnostic mode.

hibakodok itt:

http://www.fz6-forum.com/forum...
sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem
van egy fz6n -em generátor cserés volt , gyújtás ráadás után 10 et villan az olajnyomás lámpa

Hibakódot hogy tudom megnézni ?
Szép helyeken jártál te is . A fazer terep tulajdonságait mi is kipróbáltuk Ádámmal, endúró gumit neki, aztán lehet komolyabban is csinálni
ott vannak a dombok, amiket megakartam mászni
Peti, ezt nezd vegig, jopar ismeros hely lesz benne:
Gyimes
Ercsiben lakom, felszerelni kb. 40 perc, meghallgatod ha tetszik akkor marad ha nem akkor vissza az egész. Ha van hátsó doboztartó konzol akkor kicsit tovább tart de nem vészes.
Kár hogy nincs meg a hangja. Te merrefelé laksz?
Arra gondolok hogy az enyémre rá dobni mielőtt kifizetném.
Sajnos nincs felvételem a kipufogó hangjáról, a motor megvan még de eladósorba került egy fzs 1000 miatt :-) A túrán szépen teljesített, de már tavasz óta szemeztem a nagytesójával és most összejött. A túra előtt jobb lett volna a csere, de meg kellett találnom az igazit.
Mi történt a vassal?
Tudsz a kipufról hangot ?
kényelmesebb és az utas/sóför nem csuszkál az ülésen
Ja és egy kis kedvcsináló motoros barátainknak. Voltunk a dolomitokban motorozni 5 nap 2100km, csodaszép helyek, és hajtűkanyar dömping, és nem utolsósorban igazi nyári időjárás. Ezt még megcsináltam az FZ6-al, klassz volt.
Képek:
A pkexi kimaradt :-)
Igen felmegy simán, mert a szivacs meg a bőrözés a gyári műanyag alapra van ráépítve.
Az ülés 25k
A túraplexi 20k (kissé karcos de jól fogja a szelet)
A Mustek sportdob 45k
A kappa doboztartó rendszer, középkonzol platni nélkül+oldaldoboztartó 40k
Mennyiért adnád el az ülést?
Símán megy a gyári helyére?
Sziasztok
Nemrég vettem egy 2009-es FZ6N 25kW-os gépet....tudna valaki tanácsot adni,hogy hogyan lehetne ebből 78Le gépet csinálni? (Valószínűleg a kormánycsutkánál van valami,mert eléggé keveset fordul el)
170-nél nem megy többet és max 9000 fordulatig lehet pörgetni.
olyat lehetne kint csapatni kint a gasgas al, mint az állat
fasza volt sok helyre felmegy a fazer, csak kicsit ügyeskedni kell
Talán kényelmesebb, én nem éreztem nagy különbséget, de az asszonynak hátul kényelmesebb volt,
Az ülésre gondoltam, hogy van egy ilyenem, de a motor is eladó :-)
Más anyagból van.
Nekem csak az ülésed tetszik, biztos kényelmesebb mint az Fz6nS2-é.
Sajnos így engedte el a varrás:
Üdv!
Nekem van egy ilyenem eladó ha érdekel. A középső varrás már egy kicsit megindult, de biztosan javítható.
az az ülés miben másabb?