Sziasztok!Egy kérdésem lenne,Olaszországból származó FZ6N típusú motort szeretnék lepapírozni,szerintetek ezzel az "E" betűs Laser dobbal mennyi esélyem van a műszaki vizsgán?A válaszokat előre is köszönöm!Petya
És akkor valaki tudja is hogy miből lehet biztosra megmondani, hogy melyik a 98 lovas és melyik a gyengébbik? Mert én papíron még mindet 98 Le-nek láttam.
Nah, én is ezeket soroltam fel
De neki nem egy 2007-es volt? Az akkor már S2, nem? Mindegy. A lényeg, hogy semmi változás a felhasználásban, max a kinézetben.
én nem fizetnék feltétlen több pénzt érte, inkább a kora miatt...
ami változott:
hátsó lengővilla, első féknyereg, ülés, műszerfal + némi elektronika, ha jol emlékszem kicsit a motor karakterisztikáján is változtattak, de abba nem vagyok biztos...
EZ valóban S2-es, de a 98 LE-s
Az a lényeg, hogy eredetileg 98 pacis az FZ6, csak S2-ből csináltak fojtott verziót is. Volt itt valaki jómúltkor, akinek éppen olyan volt
Őőő, nem egészen. A váz és a blokk 2006-tól fekete, de 2008-tól van az S2. Más ülés, más műszerfal, más fékek, első teló, lengővilla, meg matricák. De már az első, 2004-ben szalagról lejött verziók is 72 kW-osak voltak. Csak S2-ből volt egy fojtott verzió, aminél megmaradt az ezüst váz és blokk, 78 pacival. Nem rosszak a régiek se, jól mondtad Laci, ráncfelvarrás
Sziasztok Srácok,
2011-ben sokat jártam itt mert FZ6N-t akartam venni, de egy ár miatt kawasaki lett az FZ-ből.
Lakásra gyűjtök és emiatt eladtam idén márciusban a kawát, de most négy hónap elteltével azt érzem, hogy motor nélkül nem élet az élet
Így most eldöntöttem, hogy ezt az 5 hónapot ami hátra van az évből már most kihúzom valahogy és januárban megveszem az FZ6N-emet. Ami igazából számomra kérdés az, hogy a ráncfelvarrot N2-es változatban mi az ami javult vagy esetleg romlott? Azt látom, hogy a váz matt fekete lett ami sztem nagyon szép meg hogy az óra más lett, de amúgy valamiben másabb még?
Válaszokat előre is köszönöm.
Heló!
Nekem azóta csinálja a motorom, mióta a hátsó irányjelző lámpákat kicseréltem. Az a helyzet, hogy a gyári lámpák kb. 10 wattosak, az újak meg 20-asok. Lehet, hogy a plussz 20 watt zavarja a vészvillogót.
Egyébként nálam egy kis gázadással bekapcsolva elindul a vészvillogó, de soha sem kellett használnom rendeltetésszerűen.
Sziasztok!Segítségeteket kérném!Egy olyan hibát fedeztem fel a gépen ami nem épp életbevágó de bosszant hogy nem működik!A vészvillogóról van szó!Bekapcsolom egyszer felvillan mind a 4 irányjelző aztán semmi!Ami furcsa ha kikapcsolom egy 10-15 másodpercig még az irányjelzőt sem tudom működtetni!Utána minden helyreáll!Találkozott valaki ilyen problémával?
Köszi a választ. Robbantott rajzon megkerült a 2 csavar. Elég kár, hogy le kellett venni a hengerfejet ezért a 2 csavarért, nem látom fontosságát, egyszerűbben is megoldhatták volna. Azóta már a második ilyen blokkot bontom, most már megy mint a karikacsapás :)
Ha valakinek kérdése van ebben a témában írjon bátran, ha tudok segítek.
Szia!
Ha nem jön szét a blokk osztósíkon, akkor a hengerfej felől a hengertalpnál is van összefogatása. 2 csavarral ha jól tudom.
A hengerfejet le kell ehhez a mutatványhoz venni sajnos.
Üdv.
http://motorcycleperformancean...
itt a power fül alatt megtalálod.
Google: horse power diagram, torque diagram
http://www.sportrider.com/dyno...
itt nagyon sok másét is találsz.
Üdv.
Valaki nem tudna esetleg egy FZS1000 nyomaték lóerő görbét belinkelni? Google-val kerestem de nem találtam, vagy csak béna vagyok.
Előre is köszönöm!
Mondja ezt egy S2-s tulaj
Ti nem Svájcba vagytok vagy Ósztriába
De neki nem egy 2007-es volt? Az akkor már S2, nem? Mindegy. A lényeg, hogy semmi változás a felhasználásban, max a kinézetben.
ami változott:
hátsó lengővilla, első féknyereg, ülés, műszerfal + némi elektronika, ha jol emlékszem kicsit a motor karakterisztikáján is változtattak, de abba nem vagyok biztos...
pl Decsman-nak olyan volt...
Az a lényeg, hogy eredetileg 98 pacis az FZ6, csak S2-ből csináltak fojtott verziót is. Volt itt valaki jómúltkor, akinek éppen olyan volt
totalbike
2011-ben sokat jártam itt mert FZ6N-t akartam venni, de egy ár miatt kawasaki lett az FZ-ből.
Lakásra gyűjtök és emiatt eladtam idén márciusban a kawát, de most négy hónap elteltével azt érzem, hogy motor nélkül nem élet az élet
Így most eldöntöttem, hogy ezt az 5 hónapot ami hátra van az évből már most kihúzom valahogy és januárban megveszem az FZ6N-emet. Ami igazából számomra kérdés az, hogy a ráncfelvarrot N2-es változatban mi az ami javult vagy esetleg romlott? Azt látom, hogy a váz matt fekete lett ami sztem nagyon szép meg hogy az óra más lett, de amúgy valamiben másabb még?
Válaszokat előre is köszönöm.
Nekem azóta csinálja a motorom, mióta a hátsó irányjelző lámpákat kicseréltem. Az a helyzet, hogy a gyári lámpák kb. 10 wattosak, az újak meg 20-asok. Lehet, hogy a plussz 20 watt zavarja a vészvillogót.
Egyébként nálam egy kis gázadással bekapcsolva elindul a vészvillogó, de soha sem kellett használnom rendeltetésszerűen.
Okés csörögjünk és találkozzunk.
Ha valakinek kérdése van ebben a témában írjon bátran, ha tudok segítek.
Ha nem jön szét a blokk osztósíkon, akkor a hengerfej felől a hengertalpnál is van összefogatása. 2 csavarral ha jól tudom.
A hengerfejet le kell ehhez a mutatványhoz venni sajnos.
Üdv.
06 70 585 0436