Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de én pont arra
valaki nem megy véletlen hétvégén Mariazell fele
Sziasztok!Egy kérdésem lenne,Olaszországból származó FZ6N típusú motort szeretnék lepapírozni,szerintetek ezzel az "E" betűs Laser dobbal mennyi esélyem van a műszaki vizsgán?A válaszokat előre is köszönöm!Petya
Üdv!
http://motorcycleperformancean...
itt a power fül alatt megtalálod.
Google: horse power diagram, torque diagram
http://www.sportrider.com/dyno...
itt nagyon sok másét is találsz.
Üdv.
Sziasztok!

Valaki nem tudna esetleg egy FZS1000 nyomaték lóerő görbét belinkelni? Google-val kerestem de nem találtam, vagy csak béna vagyok.

Előre is köszönöm!
En a forgalmit neznem meg eloszor.
Jól mondod Peti !
Mondja ezt egy S2-s tulaj
És akkor valaki tudja is hogy miből lehet biztosra megmondani, hogy melyik a 98 lovas és melyik a gyengébbik? Mert én papíron még mindet 98 Le-nek láttam.
a fojtott verziót fz6ból csináltak, nem az s2ből.
Ti nem Svájcba vagytok vagy Ósztriába
Nah, én is ezeket soroltam fel
De neki nem egy 2007-es volt? Az akkor már S2, nem? Mindegy. A lényeg, hogy semmi változás a felhasználásban, max a kinézetben.
én nem fizetnék feltétlen több pénzt érte, inkább a kora miatt...
ami változott:
hátsó lengővilla, első féknyereg, ülés, műszerfal + némi elektronika, ha jol emlékszem kicsit a motor karakterisztikáján is változtattak, de abba nem vagyok biztos...
nem az s2 ből csináltak fojtott verziót, hanem a sima fz6ból
pl Decsman-nak olyan volt...
EZ valóban S2-es, de a 98 LE-s
Az a lényeg, hogy eredetileg 98 pacis az FZ6, csak S2-ből csináltak fojtott verziót is. Volt itt valaki jómúltkor, akinek éppen olyan volt
ezt nézegettem
nekem nem sikerült ezen kiigazodnom.
Őőő, nem egészen. A váz és a blokk 2006-tól fekete, de 2008-tól van az S2. Más ülés, más műszerfal, más fékek, első teló, lengővilla, meg matricák. De már az első, 2004-ben szalagról lejött verziók is 72 kW-osak voltak. Csak S2-ből volt egy fojtott verzió, aminél megmaradt az ezüst váz és blokk, 78 pacival. Nem rosszak a régiek se, jól mondtad Laci, ráncfelvarrás
egy aprócska 20 lóerő különbség van közöttük
totalbike
Sziasztok Srácok,
2011-ben sokat jártam itt mert FZ6N-t akartam venni, de egy ár miatt kawasaki lett az FZ-ből.
Lakásra gyűjtök és emiatt eladtam idén márciusban a kawát, de most négy hónap elteltével azt érzem, hogy motor nélkül nem élet az élet

Így most eldöntöttem, hogy ezt az 5 hónapot ami hátra van az évből már most kihúzom valahogy és januárban megveszem az FZ6N-emet. Ami igazából számomra kérdés az, hogy a ráncfelvarrot N2-es változatban mi az ami javult vagy esetleg romlott? Azt látom, hogy a váz matt fekete lett ami sztem nagyon szép meg hogy az óra más lett, de amúgy valamiben másabb még?
Válaszokat előre is köszönöm.
Heló!
Nekem azóta csinálja a motorom, mióta a hátsó irányjelző lámpákat kicseréltem. Az a helyzet, hogy a gyári lámpák kb. 10 wattosak, az újak meg 20-asok. Lehet, hogy a plussz 20 watt zavarja a vészvillogót.
Egyébként nálam egy kis gázadással bekapcsolva elindul a vészvillogó, de soha sem kellett használnom rendeltetésszerűen.
Sziasztok!Segítségeteket kérném!Egy olyan hibát fedeztem fel a gépen ami nem épp életbevágó de bosszant hogy nem működik!A vészvillogóról van szó!Bekapcsolom egyszer felvillan mind a 4 irányjelző aztán semmi!Ami furcsa ha kikapcsolom egy 10-15 másodpercig még az irányjelzőt sem tudom működtetni!Utána minden helyreáll!Találkozott valaki ilyen problémával?
Köszi a számod.
Okés csörögjünk és találkozzunk.
Köszi a választ. Robbantott rajzon megkerült a 2 csavar. Elég kár, hogy le kellett venni a hengerfejet ezért a 2 csavarért, nem látom fontosságát, egyszerűbben is megoldhatták volna. Azóta már a második ilyen blokkot bontom, most már megy mint a karikacsapás :)
Ha valakinek kérdése van ebben a témában írjon bátran, ha tudok segítek.
Norci! Jó utat holnapra nektek. Ha úgy alakul, lehet, hogy csütörtök déluán-este várni fogunk rátok Torockón.
Szia!
Ha nem jön szét a blokk osztósíkon, akkor a hengerfej felől a hengertalpnál is van összefogatása. 2 csavarral ha jól tudom.
A hengerfejet le kell ehhez a mutatványhoz venni sajnos.
Üdv.
Próbád meg a Ricsi bontót.
06 70 585 0436