Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok
Valaki nem tud esetleg 2004-es Fz6s-re Fzs2-es üllést eladót?
úgy látom hozzászoktál, hogy bármilyen terepen elmész... :)
Jók a képek , különösen a felső sor jobb legszéle.
Azt még közelről nem láttam.
Motorral odáig , ez már tényleg enduro , vizes füvön felmenni oda ,na az szép menet lehet.....
Megoldódott nagyon durva 70 forint árán. A karbiban 4 darab o-gyűrűt kellett cserélni. Ezek keményedtek meg az évek során és nem tömítettek jól és a tűszelepet megkerülve is kapott benzint.

Először szereltem karbit és a nehézség a kiszedésben és inkább a visszaszerelésnél volt, de megoldottam :)
Hello! Érdeklődnék hogy megoldódott-e a problémád és ha igen akkor mi volt a gond, hogyan sikerült elhárítani, mert én is valami hasonló dolgot tapasztaltam ma ahogy szétszedtem a légszűrőházat. Igaz nekem nem volt ennyire durva csak minimális benzin volt két karbinál.
jah Olival,
Fazert meg átneveztem sport-enduronak olyan dombokon csapattunk fel, meg patakokon át
Az szeeep. Oliverrel voltatok?
még pár kép
hali

mi is megjártuk Erdélyt.4 nap közel 2e km
Na en befazeresedtem
Nem jott osze a 8000es, lett helyette 26000es...
A konyhaban takaros, a haloszobaban vad....erdekes motor....ismerkedek vele.
Az alig tobb mint 700km hazaig jol telt a nyergeben
Üdv!

Holnap reggel megyünk egyet mariazellbe. Akinek van kedve csatlakozni tegye meg :)
Nekem is először csak melegen, de most már hidegen is ciripel.
nagy melegben az enyém is ciripel, ha már a 4. osztás is látszik.
Nekem ilyen akkor volt, mikor a hűtőn lévő sapka átengedett, nem tömített rendesen. A gyári folyadékot cseréltem le előtte az istenített motulra, és valami nyálkás nemtudommi keletkezett a hűtőben.
Amit most irtál , az teljesen normális
Sziasztok!
Most lettem tulaja egy fz6-osnak, és 2 problémám lépett fel. Az egyik, hogy ha vissza engedem a gázt és motorfékkel lassítok, utána hiába húzom újra a gázt egy darabig még inkább megtorpan és utána hirtelen egy rántással indul meg. Mitől lehet ez? A lánc nem laza a motorral van valami. Városban elég zavaró tud lenni, mert húzom és nem lehet finoman elindulni motorfék után csak egy nagy rántással. A másik, hogy lehet meleg miatt de el kezdett ciripelni először 4000 es fordulaton utána 4000 és 5000 között most meg állandóan 5000 alatt. Ilyet tapasztalt még valaki? Én a vezérműláncra gondolok lehet a feszítővel van a gond. Ez, hogy tudnám leellenőrizni? De egy olajcserét is megejtek milyen olajat ajánlotok?
Előre is köszönöm!
Kösz a tippet, de azután hogy elhányta magát, lecseréltem a fagyállós hűtővizet. Azóta nem böfizik, de a vízhőfok továbbra is magas 100-102 fok, majd leállítás után még felmegy 106- ra, majd a ventillátor kb. 2-3 perces járatása után 100 alá hűl.
Esetleg nem töltötted túl a tágulási tartályt , mert ha tele van hidegen , már nincs hova tágulni
de azért ott a ventillátor. De még ki is nyomja?
Én ilyet még nem tapasztaltam a 6 év alatt megtett 55e.km alatt, bár ilyen melegben ritkán mentem
Ha hajtod akkor nem illik 100fok fölé menni.
Ha araszolsz a dugóban akkor felmehet akár 110-ig isDep

Akkor passz.
Az nem kóser hogy tol ki vizet magából.
100 fok-nál kapcsol 95 alatt meg le !
Ventillátor?
Sziasztok!
Nem régen vettem egy Fz6 s2 -es Yamahát, és most a nagy melegekben közepesen meghajtva is 102-110 fokot mutat a kijelző megálláskor, múltkor még a túlfolyón is kifolyt kb 1-1,5dl. fűtővíz.
Kiszereltem a termosztátot, forró vízben teszteltem, kb 70-80 fokon nyitott tehát jó. Termosztát nélkül is ugyanaz a probléma. Fagyállót cseréltem, hűtőlamellák tiszták, vízpumpa működik(hűtő be-és kimenőcső egyformán melegedik.)
Van-e valakinek ötlete vagy tapasztalata a problémámra?
Sziasztok!

Ha esetleg valakinek nem elég az izzó fénye de nem akar xenont, akkor ezen el lehet godolkodni!

http://veddvelem.hu/ajanlatok/...