Találtam egy 4 pólusú csatlakozót, ami lengőben volt. 1db +12 vel és 3db nullával. Annak a pozitívját hasznátam fel, gondolom ez doboz világításhoz vagy ilyesmihez lenne. A GPS 5V-on megeszik ám 2 ampert is, az iPhone meg még 1-et, ha az is rajta van (dupla USB), de az ugye 12V-on más áram. Remélem nem lesz vele gond, a bizti az USB-s cucc kábelén 3A-os.
A menet egy része van csak megszakadva!Az eleje hibátlan csak az a baj pont ott tart kevésbé!Lehet csinálok hozzá egy anyát!A menet mekkora lehet?Metrikus?
Köszi az infót!Most jól meghúztam lemez rajta de még mindig amiatt izgulok hogy ne hogy kiszakadjon a maradék menet!Most jó esetben 1menet ami tart rendesen a többi az kaki! .A legjobb megoldásnak tartanám kicserélni az a ki...tt csavart de fogalmam nincs hogy hol és milyen néven keressem!
az egyik napról a másikra el kezdett ingadozni az alapjárat 1200-1000 között s most már 1000 és 800 között ingadozik .
3000 körül elég stabilnak tűnik .
most voltam olaj cserén s ott kifújták a légszűrőt (?)
de olaj csere előtt is csinálta már
Azt azért jól nézd meg, hogy az a pozitív tényleg terhelhető-e (néhány kütyü töltés közben akár 1A-t is felvesz ám...), vagy esetleg érdemesebb lenne egy relén keresztül adni az áramot az ilyen elektromos extráknak.
Tudtommal, ez az egyik "tipushibaja" az FZ6oknak. Egyszer kell jol meghuzni a csavart, s a tengely sem fog mocorogni... Freemailpeti megerosit ebben. Aztan kell a lemezt rafesziteni.
Kicsit kezdek aggódni mert a szép alapjáratom most leesett olyan 1000 környékére és néha leesik 800-ra is. van valami alapjárati csavar vagy belehet állítani?FZS600 2002
Köszi
Üdv
Sziasztok!Segítségeteket kérném ismét!A motor egy 2004-es fz6n.
Problémám az első lánckeréknél az anyában meg van szakadva a menet!Most vettem észre mikor levettem a burkolatot és elkezdtem kipucolni a retket!Az anya mozog a tengelyen. Kérdésem:meddig merjem igy használni?Mi ennek a pontos neve?Hogyan és honnan tudnám beszerezni?A biztosító lemez rajta van tehát tekeredni nem tud csak félek hogy tengelyirányba esetleg lecsúszhat!Segítsetek
Eddig nyilván még keresni sem kerestem rákötési lehetőséget a gyújtáskapcsolóra, a kérdésem az lenne, hogy egyáltalán merre kereskedjek? Az olyan válaszokat előre is köszönöm, h ne a féklámpa alatt. .-)
Sziasztok!
Suzuki SV650 2006 motoromat szeretném lecserélni, és egyik választásom az FZ1S lenne. Ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni, fogyasztás, kezelhetőség, kényelem(2 személy), dobozolhatóság.
Túra motor lenne, nem akarom 10000felett használni, nem tudom hogy V2 után milyen lenne, mert azt egyáltalán nem kellett pörgetni.
Másik választás az SV1000. De a Yamaha-áról jobbakat hallottam.
Köszönöm!
Nem tudom milyen barbár kéz tudta azt a finom menetet megszakítani...
amugy olyan nagy baj nem történhet, max leesik az anya meg a lánc és beszorulsz, egy szimpla taknyolás
a biztosító lemezben sem bíznék sokat
Meghalhatok?
3000 körül elég stabilnak tűnik .
most voltam olaj cserén s ott kifújták a légszűrőt (?)
de olaj csere előtt is csinálta már
Az alapjárat-beállító csavar bal oldalon a karbisor magasságában van.
Lehet még: légszűrő, gyertya, gyújtás, stb...
Kicsit kezdek aggódni mert a szép alapjáratom most leesett olyan 1000 környékére és néha leesik 800-ra is. van valami alapjárati csavar vagy belehet állítani?FZS600 2002
Köszi
Üdv
Problémám az első lánckeréknél az anyában meg van szakadva a menet!Most vettem észre mikor levettem a burkolatot és elkezdtem kipucolni a retket!Az anya mozog a tengelyen. Kérdésem:meddig merjem igy használni?Mi ennek a pontos neve?Hogyan és honnan tudnám beszerezni?A biztosító lemez rajta van tehát tekeredni nem tud csak félek hogy tengelyirányba esetleg lecsúszhat!Segítsetek
Van egy 2008-as Fz6n S2-m. Majdnem egészen 2 hete. Most egy USB-s aljzatot szeretnék bekötni a gyújtáskapcsolóra.
ilyet:
http://www.bazismotor.eu/index...
Eddig nyilván még keresni sem kerestem rákötési lehetőséget a gyújtáskapcsolóra, a kérdésem az lenne, hogy egyáltalán merre kereskedjek? Az olyan válaszokat előre is köszönöm, h ne a féklámpa alatt. .-)
Suzuki SV650 2006 motoromat szeretném lecserélni, és egyik választásom az FZ1S lenne. Ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni, fogyasztás, kezelhetőség, kényelem(2 személy), dobozolhatóság.
Túra motor lenne, nem akarom 10000felett használni, nem tudom hogy V2 után milyen lenne, mert azt egyáltalán nem kellett pörgetni.
Másik választás az SV1000. De a Yamaha-áról jobbakat hallottam.
Köszönöm!
A raptor dobokat készítő Úr tud DB killert gyártani.
Dobot vinni kell hozzá.
A képesmotor/kipufogónál megtalálod. Kecskemét-Dabas.
Üdv!
Azért az a sporttáska oldaldoboz gyanánt kicsit melegnek tűnik
De a retro cseszlovák sátor tecc