Sajnos történt egy kisebb esés nálam az eleje megtört a gépnek!
Kértem árajánlatot Yamaha szerviztől, de elég horribilis ár jött ki!
Amire szükségem lenne első fejidom, első lámpatest, bal visszapillantó, fékkar, fej oldal idom, fejtartó konzol, fej belső, fejbelső idom!
Esetleg valaki tud segíteni?
2006-os kék fz6-s
Nincs vele gond, de általánosságban többet kell vele foglalkozni, mint a gyári papír légszűrővel. 2-3e km-enként illik tisztítani és olajozni.
Ha ezt nem teszed, ugyan nem lesz rosszabb a légáteresztő képessége, viszont a nagyobb szemcseméretű részecskék is bejutnak a motorba, vagyis a blokk hamarabb kopik el...
Egy papírszűrő, ha elkoszolódik, csak fojtja a motort, de nem enged be több koszt.
Szerintem a versenyhasználaton kívül felesleges a sportlégszűrő.
Sziasztok. Valaki szedett már szét 2000-es évjáratú fazer-t? 2-es fokozatban nagyon kerrek a váltó, blokál, nehezen veszi. Nem sikerül elválasztani a az alsó részt a felsőtől, mármint a váltórészt a felső részétől. Van valami rejtett csavar vagy ilyesmi ?
Ez azért van, mert a kártyád FAT-ban van formázva, így fele annyi adatot tárol el, mint amennyit mutat a rendszer (8 Gb-ra csak 4Gb fér rá). Próbáld meg NTFS-re formázni (már ha így elfogadja a kamera) és akkor ráfér a 8 Gbyte. Ne kérdezd, h miért van ez így, fogalmam sincs. Biztos van itt, aki ért hozzá, Én csak ezt tapasztalatból tudom .
Néhány rendszer pl.: az SD kártyás autórádióm is csak a FAT-ban formázott kártyát fogadja el, így viszont kevesebb mp3-at tudok rámásolni.
Sztem ez lehet a Te problémád is!
nem olyan bonyolult az, egyik végének nekiesel és majd lesz valami
megmértem mennyit csal a km számlálóm hátul +2 fogaskerék miatt. 1000 km nél 60 km rel számol többet
Ma toltunk egy Szlovákia kört , 526, 529,72,584 es utakat jártuk be
köszi Peti ! bevallom fogalmam sincs ,mi a szigetelésen belül ,de ha lefúrom a szegecseket akkor kiderül
egyébként ilyen a dob : link (bár lehet az első szériás az enyém ,de külsőre így néz ki )
ha a kipufogó hangszigetelését cserélni szeretném ,akkor mindkét végén le kell fúrnom a szegecseket ,vagy egyik végéről belehet tömni ?
esetleg valami youtubos videóval vagy leírással találkozott valaki -én nem találtam hasznos útmutatást
Állok tegnap délután a benzinkúton, a szomszédos állásról rámköszön egy srác egy megpakolt Honda VLX nyergéből. Szóba elegyedtünk: kiderült, Szentpétervárról indulva 9 országot érintve ment Görögországba, most 6000 km-rel a háta mögött hazafelé tart, még kb 3000 km van hátra.
Kávézás közben elmondta, hogy túlmelegszik a motor az elkoszolódott radiátor miatt. Szó szót követett, meghívtam, hogy töltse nálunk az éjszakát. Leszervizeltük a motort (ez is megér majd egy külön misét ), vacsoráztunk, közben beszélgettünk. Előkerült a szerbektől kapott, 5 literes műanyag kannában hozott, a határon benzinnek hazudott rakia is. Egy pár hétig most nem fogom kívánni a töményet...
Hajnalig beszélgettünk, nem semmi sztorikat mesélt. Délután útnak indítottam, ha minden rendben ment, ebben a pillanatban már valahol Lengyelországban falja a kilométereket - a szabadsága ugyanis csak vasárnapig tart...
Sajnos történt egy kisebb esés nálam az eleje megtört a gépnek!
Kértem árajánlatot Yamaha szerviztől, de elég horribilis ár jött ki!
Amire szükségem lenne első fejidom, első lámpatest, bal visszapillantó, fékkar, fej oldal idom, fejtartó konzol, fej belső, fejbelső idom!
Esetleg valaki tud segíteni?
2006-os kék fz6-s
Van egy eladó Fazer 1000-hez való első lámpám, ha valakit érdekel..
Fülek voltak javítva, de úgy unblock jó állapotban van.
Üdv,
Nincs vele gond, de általánosságban többet kell vele foglalkozni, mint a gyári papír légszűrővel. 2-3e km-enként illik tisztítani és olajozni.
Ha ezt nem teszed, ugyan nem lesz rosszabb a légáteresztő képessége, viszont a nagyobb szemcseméretű részecskék is bejutnak a motorba, vagyis a blokk hamarabb kopik el...
Egy papírszűrő, ha elkoszolódik, csak fojtja a motort, de nem enged be több koszt.
Szerintem a versenyhasználaton kívül felesleges a sportlégszűrő.
Ez azért van, mert a kártyád FAT-ban van formázva, így fele annyi adatot tárol el, mint amennyit mutat a rendszer (8 Gb-ra csak 4Gb fér rá). Próbáld meg NTFS-re formázni (már ha így elfogadja a kamera) és akkor ráfér a 8 Gbyte. Ne kérdezd, h miért van ez így, fogalmam sincs. Biztos van itt, aki ért hozzá, Én csak ezt tapasztalatból tudom .
Néhány rendszer pl.: az SD kártyás autórádióm is csak a FAT-ban formázott kártyát fogadja el, így viszont kevesebb mp3-at tudok rámásolni.
Sztem ez lehet a Te problémád is!
megmértem mennyit csal a km számlálóm hátul +2 fogaskerék miatt. 1000 km nél 60 km rel számol többet
Ma toltunk egy Szlovákia kört , 526, 529,72,584 es utakat jártuk be
egyébként ilyen a dob : link (bár lehet az első szériás az enyém ,de külsőre így néz ki )
én amúgy az egyik felét szegném meg
esetleg valami youtubos videóval vagy leírással találkozott valaki -én nem találtam hasznos útmutatást
http://www.vatera.hu/listings/...
Meg lehet kérdezni hogy mennyi volt az új kipuf?
Kávézás közben elmondta, hogy túlmelegszik a motor az elkoszolódott radiátor miatt. Szó szót követett, meghívtam, hogy töltse nálunk az éjszakát. Leszervizeltük a motort (ez is megér majd egy külön misét ), vacsoráztunk, közben beszélgettünk. Előkerült a szerbektől kapott, 5 literes műanyag kannában hozott, a határon benzinnek hazudott rakia is. Egy pár hétig most nem fogom kívánni a töményet...
Hajnalig beszélgettünk, nem semmi sztorikat mesélt. Délután útnak indítottam, ha minden rendben ment, ebben a pillanatban már valahol Lengyelországban falja a kilométereket - a szabadsága ugyanis csak vasárnapig tart...
Cikk néhány héten belül a motologon.