Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Most lettem tulaja egy 2004-es fz6-osnak. Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy mire figyeljek különösen a modellel kapcsolatban. Milyen olajat ajánlotok bele? Hol érdemes venni olajat és a szűrőt? Van valami különleges karbantartási titka a típusnak?
Előre is köszi!
Sszerintem olcsobb, ha veszel ra givit. En anno 22-ert vettem Balinttol.
ELADÓ! Yamaha FZ6 Fazer Oldaldoboz tartó GIVI , PL351
Hihetetlenül karcsú de mégis robusztus oldaldoboz tartó rendszer. Monokey system.
Megvettem és felszereltem, de nincs szükségem rá ezért kipróbálás után leszereltem.
Miden gyári tartozékával és kiegészítőjével hibátlan állapotban.
Ár: 26.000.- Ft
Tel: 06-30-570-5787
Email: laciszarka@gmail.com
Nem tudtok valakit aki bukócsövet gyárt Fz6-hoz?
a kanyarstabilitásomhoz annyi, hogy a bal oldali villa olajos, a másik nem... csak nem volt tökéletes az a szimering csere annó .-(
azon a lábtartón nem lehet állítani rugó koppig felhúzza
szia

ez gyári bukógomba!
tehát a yamaha kereskedésekben kell érdeklődnöd, vagy az aprót böngészni...
esetleg bontók
Nem jó, mert azzal a hátulját emeled csak meg. Lánckenéshez meg takarításhoz jó Blokknál bakold fel/emeld meg a mocit, csak tegyél a fémhez közvetlen valami puhát, ha fémmel találkozik ne legyen baja.
Ha megtartja a mocit,bármi jo :) arra vigyázz,hogy ne legyen nagy súly az elsö kereken mert felcsuszik a villaszár...de azt is vissza lehet tolni.
Köszi.
Azt hiszem nekiugrom a hétvégén. Nekem a fejidomot sem kell levenni. imbusz kulcsom meg van. Közép állványom nincs, de van egy barátomnak hátsó emelője. Gondolom az is jó.
Most olvastam tovább, látom már, h nem nekem szólt .-) bocsi
ha a kérdés nekem szólt a szimering csere rögzítéséről/bonyolultságról, akkor passzolok, az előző tulaj mondta, hogy ennyit volt a motorhoz nyúlva, no meg látszik a kulcs nyoma .-)
Szia!...mondjuk autoszerelö vagy 15 éve :)..de azért ez más tészta.
Semmi különös nem volt...középszenderre felraktam...levettem a fejidomot és az elsö sárvédöt hogy lássam a kereket és a kormányt együtt...fellazitottam a 4 imbusz csavart (a villaszárakat tarto konzolokon) meg az elsö kerék tengelyének a leszoritoját, majdnem teljesen lazára...és a lábam közé vettem a kereket és a kormányt egyenesbe tekertem...teljesen jol lehet csinálni...erö sem kell hozzá.sokáig nézegettem jol fut e...nem lett teljesen tökéletes,de alig észrevehetö...pedig sok volt benne.MOndjuk én a hátsó kereket is visszaállitottam sikba,mert azal probálták elöttem elcsalni az elejét.
Sziasztok,
vettem egy FZ6-S 2006-os évjáratú motort és a jobb oldali bukógomba hiányzik róla. Az lenne a kérdésem, hogy tudja-e valaki hol kaphatnék ilyen "konzolos" bukógombát hozzá. Az lenne az igazi ha lenne egy jobbos ebből a típusból ami most rajta van vagy esetleg párban. (egyáltalán ki a gyártója ennek - tudja valaki?)
Köszi a segítséget előre is.
Kissun
Nekem is ez a problémám, tavaly ősszel cserélték a yamahaworldben a krómszárat mert nekem tolatott egy furgon. A csillapítása teszem hozzá tök jó lett, kicsit keményebb lett mint volt, ami nekem sokkal jobb. Nem is vettem észre hogy nem egyenesen áll a kormány, csak egy defekt miatt kellett egy új hátsó gumi, és a gumis mondta, hogy kajsza kicsit. Na azóta és is látom. Egyenes futása tök jó, minden fasza, csak azóta nem tudom nem észrevenni ezt a dolgot. Egyébként a kormányrudam bal fele is egy kicsit görbe, de azt legfeljebb veszek másikat, úgy tudom nem egy halálos összeg.
Hogy tudtad rögzíteni a motort a művelethez?
Kínlódás volt, vagy bátorítanál, hogy fél óra alatt megvan?
igen én írtam emilt, célzás volt a fórum, h olvas el. .-)

Túra tempóban motorozok, de ha főúton le kell lassítani 60-ra a egy kanyarban az cink. De azt hiszem megnézetem Nyíregyházán a Yamahánál.
az a bridgeston gumi viszonylag keménynek minősül, ha nem fordulsz fülön a kanyarokban, túra tempóban motorozol, akkor nyugodtan hagyd fent.
te írtál emailt is már nincs meg a doboz, meg a tartó se,,,
ez a első telós story elég érdekes, 4e km után nem értem,hogy mehet tönkre egy szimmering. ha a kanyarba furcsának véled, az lehet szerelési hiba is, esetleg a két szárban nem egyforma az olajszint, vagy túl kevés vagy sok,esetleg rosszul rakták vissza a rugót,,,,
az ilyen dolgokat látni kell, megnyomkodni, kipróbálni,megvizsgálni...
Aham. Sejtettem, h valami ilyesmi, közben töltögettem fel infókkal. És láttam is egy képet egy szimpatikus dobozról, csak nem tudom van-e hozzá konzol, és mennyiért adnák. .-)
sokkal hamarabb válaszolnak az emberek és segítőkészebbek is, ha ki van töltve az adatlapod
adatlap kommandó le fog csapni rád
Még egy kérdés:

Vettem egy 2008-as Fz6n S2-t, amiben talán valósan is 4100km van. (nem feltételezem, hogy tekergették az órát, magyarországi mindkét előző tulaj) Még a gyári gumik vannak a motorom, amik így már, bárhonnan nézem is 5 évesek, viszont a kevés km miatt még nem kopottak. Törve elvileg nem volt a motor (látszani sem látszik ilyesmi), viszont az első villa egyik szimering-je cserélve volt, és a tapasztalatom az, hogy az eleje nem nagyon szereti a kanyarokat. Közúton egy nem sodrós kanyar is problémás néha már 60nál is, ami azért nem az igazi.

A kérdésem az lenne, hogy ennek lehet-e az oka a villa (lehet, hogy más olaj került bele, mint eredetileg), vagy a gyári gumi, illetve az hogy már 5 éves az abroncs. Egyébként szemre nem problémás, nem repedezett.

Ha gumi cserét javasoltok, akkor milyen típusra? A cél főként közút, nem autópálya, nem versenypálya.
ez a lánc téma elég necces,
sok minden befolyásolja,hogy mennyi az élettartam a egy láncnak:
Hogy ápolod, mennyit mész esőben, mennyire húzod a szarvát,motorfék, visszaváltás...
szerintem ha egy lánc 20-30e között elmegy az normális, ha felette az már tök jó,de persze van példa,hogy kevesebbet megy el.
17.000 van benne