Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha szereted a tehénszart a küszöbön...
Ez a menedékház tetszik! Lehet hogy én lusta lettem volna sátrat állítani itt
Igen, mi a sziklánál mentünk le. Meglett az is, amit Te mutatsz, de azt délutánra már elfoglalta egy tehersofőr.

Közepes terepviszonyok között lehet lemenni a patakhoz a szikla mellett. A Cartographia térkép jelöl oda egy menedékházat, ami a szikla mögött van. Ettől még lentebb, már a réten át jutunk le a patakhoz. Hajnalban még sötétben a vizes füvön felmenni a buckás emelkedős parton nem volt annyira lélekemelő, de innen már tényleg csak egy köpés a Transalpina, így igen kiváló a hely!
Voineasa előtt szerintem ti itt mentetek le az útról tábort verni, mi viszont itt mentünk le az útról és sátraztunk lent a patakparton. Kép alapján egyébként amit ti találtatok még tutibbnak néz ki!
A 67D-t már én is nézegettem, tavaly voltam a legközelebb hozzá hogy ki is pipáljam... de valahogy mindig a Cserna völgye (66A) meg a murvás-köves-sziklás út győzött, na de majd legközelebb! Már tavaly is jobb lett volna csak a hasidom alját tovább koptatni a kanyarokban, mint az egész motort a murvába panírozni
2 motor 2 fő
Való igaz, hogy a dobozaim kb félig voltak csak pakolva. A topcase önmagában kevés, a három doboz együtt pedig már sok. De így nem kell kispórolnom a polifoamot, a kispárnát, a gázfőzőt stb... Kb ugyanennyi dolgot pakolnék 10 napra is, mint amit 4 napra pakoltam.

Abszolút elégedettek vagyunk a túrával. A Transzfogaras és a Transalpina is megéri az utat, de mi pont nem ezeket a szakaszokat élveztük a legjobban. A csúcspont a 67D út Baia de Arama után következő része volt, ott valami fergetegeset döntögettünk.

A Voineasa melletti sátorhelyet is megtaláltuk, nagyon hibátlan hely! Onnan még sötétben elindultunk a Transalpinára, ami így csak a miénk volt meg a szamaraké.

Írok majd részletes beszámolót, amint lesz időm.
Bármilyen hihetetlen van sátram.
Teszkós,régi.Elég kicsi pakk.
De legyen.
A lidlis elefántfüles az rulez.
Szerintem sátor is van valamelyik dobozban (meg persze a többi ilyenkor szokásos cucc), azért az helyigényes
Mámint 2 ember egy motoron vagy csak egyedül?
Ennyi cucc csak 2 embernek kell.
Tudtommal hárman voltak
Ketten mentetek?
Ok.

Egyébként hogy tetszett a vidék?
Jah, majd válogatok még párat valamelyik nap. Aztán majd felrakom a tényleges útvonalat is.
Több kép is lesz?
Ha meglesz a probléma forrása vagy oka, megtennéd, h megírod nekem privátban az oldalamon található email címre légyszi?
Állítólag még csak el sem dőltek a motorral. Nem is vették észre a kárt, csak otthon, amikor leszálltak a vasról.
Köszi az elérhetőséget, továbbítom az illetékesnek.
Help!

Beindítottam a motorom (ez elsőre sikerült), hagytam kicsit járni, míg felvettem a bukót, kesztyűt. Addigra leállt magától. Ezután nem is tudtam újraindítani, viszont a túlfolyón jött a benzin.
Mi lehet a baj? Koszos karbik? 2 hete állt, garázsban.
Nem tudom, szerintem nem sok.
Ezt hallani kellene, mert így leírva nem sokat mond, hogy itt ketyeg, ott kattog....Egyébként ezek melegen picit ketyegős motorok, szóval lehet, természetes dolog. Lehet nagy a szelephézag, vagy lehet vezérműlánc, vagy olajpumpa lánc is. Vagy csak a kuplung zörög kicsit, ami természetes.
Az enyém akkor kezd el halkan ketyegni, mikor a vízhőfokon kigyullad a 4. osztás, szóval kezd melege lenni.

De rossz volt olvasni, hogy Karut kérdezed.
van egy barátom, annak lehet hogy van egy fzs600 as motorja eladó.
ha érdekel szólj
kakucs az jó hely, szerintem abból sehol sincs probléma ha egy kezdő felmegy...én is felszoktam menni
célszerű munkanapon menni, mert akkor kevesebben vannak.
Ebben igazad van teljesen, de gondoltam leírom a véleményem látatlanban is.
Egyébként pont azzal akartam zárni a soraimat, hogy látatlanban (hallatlanban) nem lehet megmondani, de azt már nem véstem oda.
Elnézést, ha ijesztő voltam
Ma nagyon aktív és magyarázkodó vagyok.


Más téma:
Pályázást hol érdemes elkezdeni? Kakucs? Mennyire tűrnek meg a többiek míg belejövök?
szerintem ne ijesztgessük a furcsa nevű barátunkat
Mint ahogy te is írtad, elég jók a fazer blokkok,
ha azt a 40e km ert nem egy keréken tették meg, és az olajat cserélték rendesen, akkor szerintem nem szabad ilyenről beszélni, hogy hajtókaros vagy nem,,,
főleg úgy nem,hogy nem is látjuk, ill halljuk a motor hangját.
olvasgatom a hozzászólásokat és beugrott ,hogy negem érdekelne db.killer ,esetleg valaki nem gyárt sorozatban ,vagy tipp ,hogy elérhető áron hol találni ? a net -en nincs nagy választék ,1 helyen láttam 12 ezerért ,azt kicsit sokallom , mikor 20-ért már dobot is lehet találni