Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lényegében a kanyarban kisebb felületen érintkezik a gumi az aszfalttal. Kevesebb tapadásod lesz.
Nekem is 120+180 volt fent, de lecseréltem a gyárira. A nagyobb guminak annyi előnye van, hogy jobban néz ki.
Ja, értem köszönöm. Csak én ehhez annyira nem értek. Ez az első motorom, a szalonban, ahol vettem, ezek a gumik voltak rajta, interneten nem találtam mást, szóval gondoltam ez a gyári érted. Vagyis egy olyan oldalt találtam véletlenül, ami az egykori tulajé volt, és ott olvastam erről a motorról, hogy ezek valók rá. De köszönöm a felvilágosítást!
Simán rámennek a felnire, hiszen nem annyira nagy a méretkülönbség. Azt kell látni, hogy a szélesebb gumi csak úgy megy fel a felnire, hogy a keresztmetszeti profilja csúcsosodik, tehát nem úgy "áll", mint ahogy azt a Yamahánál meg a gumigyárban kitalálták. Ennek az eredménye, hogy megváltozik a motor viselkedése, illetve valószínűleg kevésbé kimutatható mértékben, de pl a gumikopás is.

A gumiméret kérdésben nem érdemes eltérni a gyári adatoktól: 110/70 és 160/60 gumi kell.
de amúgy nem tudom, lehet hülyeség, de az lehet, hogy ez a 120/70 és 180/55ös gumi rá megy simán a felnire? mert 10 hónapja vettem a motort kb és azóta ezek a gumik voltak rajta, és semmi gond nem volt. mármint a 120/70 es 180/55ös gumik.
Ember...kössz, esküszöm nem találtam ezt... :O
Ez a legszebb szín
Sok sikert, képeket kérünk!
az
Szia
10 fő 7 motoron
Norci ! hány fős csapattal indultok ?
http://www.muskatlipanzio.home...
Itt a szállásunk. 25-én itt reggelizünk és utána indulunk a Transfugarasta majd ide vissza. Jó lenne találkozni.
Illetve a Transzfogarason is össze tudunk futni, ha úgy esik az időzítés - bár mi a Bilea-tól valószínűleg viszonylag hamar továbbindulunk.
25-én, az első nap délutánján leszünk Torockón. Az első szálláshelyünk Torockótól kb 120 km-re lesz Nagyszeben irányába, de talán még Gyulafehérvárra is benézünk. Mit gondolsz, mikor értek vissza a Transalpináról Torockóra? Hol lesz a szállásotok pontosan, hol keressünk titeket?
Szerintem karikázás nélkül is megtaláltuk volna a hibákat

Egyébként nem tűnik vészesnek
Itt az volt a gond, hogy az olaj a körforgalom bejáratánál volt, ahol az aszfaltot nem is néztem, mert balra néztem, hogy jön-e valami. Nem is rögtön ott csúsztam el, hanem akkor, amikor elkezdtem dönteni balra...

A tükör feletti részt maga a felhajló tükör törte le...

itt az eredmény
Az olajfolt se teljesen menthetetlen, mert ha időben észreveszi az ember, és nem csinál semmit... csak függőleges helyzetben tartja a motort, akkor át lehet rajta gurulni esés nélkül (ha fékezni próbál, vagy kicsit is bedönti akkor ott vége). Egyszer így mentem ki egy körforgalomból a két kijárat között a fűre
Fent van a blogon a terv és 24-28-ig leszünk mi is. Torockón lesz a szállás és oda térünk vissza minden este. Ti mikor lesztek Torockón összefuthatnánk.
Na nekem tavaly szinte ugyan így és ugyan ennyire sérült a Divi, bár az enyémről semmi se tört le. A fejidomot és az oldalidomot 9 vagy 10ezerért csinálták meg összesen úgy, hogy a fejidomot se kell telibe fényezni majd, mert kívülről nem kellett hozzányúlni a javításnál.. a gyári matricázás is sértetlen marad így.

Viszont a fejidomot levéve kiderült hogy a fejidomtartó konzol több helyen megrepedt, vagy el is tört.. úgyhogy az is javítva lett.
Szerintem nem vészes, de majd a műanyagos megmondja. Nekem a fél oldalát kicserélték egy másik idomból a régi hegesztés miatt, az került 12 ezerbe, a tiedet pár ezerből meg kell hogy csinálják.
A tükör feletti rész hogy tört le?
Végülis nem hiányzik anyag, a kormány előtti kiálló sarok pókhálósra zúzódott, és a tükör fölötti fül (ami a szélvédő felső csavarja fölé lóg) törött le. Ezen kívül repedés van mindkét index tövénél. Elküldöm a fényképet néhány javítósnak, kérek árajánlatot...
Pesten sajnos nem tudok, de biztos tud valaki ajánlani. Ha nem hiányzik belőle akkor csak meghegeszti olyan pálcával, ami ABS anyagból van. Ha pótolni kell, az neccesebb szerintem, de megoldható. Ilyenkor jó, ha van egy törött idom.
Szokták azt is néha, amit mondasz, hogy egy másik idomból kivágnak egy csíkot, és az lesz a pálca.
Nagyon szépen meg lehet csinálni, az enyém jó erős lett és nem látszik semmi a hegesztésből.
Az idomjavítás után ilyenre fogom fényeztetni a gépet:
Úúúú basszus...

Transzfogaras terv itt. A térkép is nyilvános.
Nektek van már tervetek? Szívesen megnézném.
Ha júli végén jöttök Ti is, lehetséges, hogy összefutunk? Esetleg egyeztethetnénk, bár nekünk már elég fix az útvonalunk.
Tehát saját anyagával, és honnan szerzek én olyat? Kellene keresnem egy törött gépről egy idomot? Tudsz ajánlani műanyagost?
A lényeg, hogy nagyobb baj nélkül megúsztad.
Mi is most voltunk Mariazellben, és az egyik friss jogsis srác előttem sokallt be egy kanyarban. Előzött, azt hitte sok lesz és inkább fékezett. Padkára fel, felni szét, levegő ki, gép irányíthatatlan, partoldal megdobta, srác le, motor az első kerék körül szaltó. Mindezt előttem 5 méterre. A lényeg hogy a srác zúzódásokkal megúszta, a gép már javítás alatt, kb. 200 lesz. Elsőkerék, segédváz meg hátulja csere. Szerencsésen megúszta.

Az olajfolt menthetetlen, én is tartok tőle.

A Transzfogaras tervet átküldhetnéd. Júli végére tervezzük mi is.
Szia!

Nem reklámozni akarom a srácot de nekem már hozott gumit és nagyon baráti áron hozta! Mindig friss ropogós volt és hibátlan! Hívd bátran és megmondja hogy be tudja-e szerezni a gumit amit szeretnél!

http://www.kepesmotor.hu/sport...