ÉN azt használok Sportec M3, a sokak által istenített Pirelli Angel-ről tértem át mert 1-2X megcsúszott a körforgóba alattam (lehet hogy nem a gumi hibája miatt) és amúgy is kockásra volt már kopva. Ez még 1X sem csúszott meg! KB 5000 km mentem vele még úgy saccolom hogy 3000 vissza van belőle. Tudom hogy ez nem sok de egy biztos nem a gumi a gyenge láncszem a motoron.
Nekem bt023 van fent, 10-11e km-t mentem vele eddig. Száraz időben tök jó, nagyon kiszámítható gumi. Viszont vizes aszfalton nem mondanám hogy meg vagyok vele elégedve. Volt már michelin pilot road 2-m, az ott sokkal jobban teljesít és szárazon hozza azt amit a bridgestone is. Most pr2 az lesz újra.
Részvétem!
Lényeg, hogy egyben vagy, a motort meg lehet csinálni.
Csak saját anyagával engedd hegeszteni, mert nem ér semmit, bármit mondanak. Nem minden műanyagos tudja megcsinálni.
Én már kétszer is csúsztam a nagyszerű első gumim miatt (amivel vettem, valami kínai).
Először nekem is csak gányolták az idomot, a műanyagos sem értette hozzá, csak okoskodott...
Gondolkodom hosszabb kormányvég súlyokon, talán akkor nem sérül az idom egy eséskor.
Nekem semmi bajom, persze azon kívül, hogy tiszta ideg voltam egész nap, hogy egy retkes olajfolton mennyire védtelen az ember. Egyébként ugyanott, ahová én csúsztam, a körforgalom külső oldalán van egy másik olajfolt is, már felszórva... valakinek nem volt bukócsöve...
A motor most csak meg lesz foltozva, aztán majd augusztusban a Transzfogaras-Transzalpina túra után kerül sor a tényleges javításra, ami igazából felújítás lesz: fejidomon már ez előtt is voltak repedések, és a többi elemre is ráfér már a fényezés.
én pár napja rákerestem, amikor írtam és mindenhol a 110 + 160-at írják (adatlapokon).
Egyébként meg egy 180as gumi drágább, mint a 160as. Szerintem ez is szempont, ha minél olcsóbban akarsz gumit venni.
Így van. A Contiban most 8000 van, még talán menne kicsit, de Ausztriába már nem merek vele elindulni...
A Pilot Road 2 2CT felé hajlok, azt nem tudom, hogy előre tegyek-e Powert?
Az kérdés nyugatra vagy keletre mennél?
A Continentál gumit felejts el!
Nekem a gyári Brigestone és később Michelin is 16000km-tbírt ki a Continetál 9000km-t ment el...akkor mi az olcsóbb.
Ma hajnalban Szombathely előtt egy körforgalomban elnyaltam egy olajfolton... Az eredmény: fejidom két helyen repedt, első index lehorzsolva, bukócső lehorzsolva, topcase lehorzsolva, hátsó lábtartó kettétört, azt hiszem, ennyi...
De azért elmentünk Cimre68 és Peter88 kollégákkal Mariazellbe, nagyon jót motoroztunk! Ti voltatok valamerre?
Lényeg, hogy egyben vagy, a motort meg lehet csinálni.
Csak saját anyagával engedd hegeszteni, mert nem ér semmit, bármit mondanak. Nem minden műanyagos tudja megcsinálni.
Én már kétszer is csúsztam a nagyszerű első gumim miatt (amivel vettem, valami kínai).
Először nekem is csak gányolták az idomot, a műanyagos sem értette hozzá, csak okoskodott...
Gondolkodom hosszabb kormányvég súlyokon, talán akkor nem sérül az idom egy eséskor.
A motor most csak meg lesz foltozva, aztán majd augusztusban a Transzfogaras-Transzalpina túra után kerül sor a tényleges javításra, ami igazából felújítás lesz: fejidomon már ez előtt is voltak repedések, és a többi elemre is ráfér már a fényezés.
Mielőbbi jobbulást a motornak!
Egyébként meg egy 180as gumi drágább, mint a 160as. Szerintem ez is szempont, ha minél olcsóbban akarsz gumit venni.
Gugli első találat: link
A Pilot Road 2 2CT felé hajlok, azt nem tudom, hogy előre tegyek-e Powert?
michelin pilot road 2 2ct
michelin pilot road 3
esetleg Road+Power kombó
Continental SportAttack 2?
A Continentál gumit felejts el!
Nekem a gyári Brigestone és később Michelin is 16000km-tbírt ki a Continetál 9000km-t ment el...akkor mi az olcsóbb.
De azért elmentünk Cimre68 és Peter88 kollégákkal Mariazellbe, nagyon jót motoroztunk! Ti voltatok valamerre?