Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megmondom őszintén, a KTM-et még csak képen láttam... nem vagyok tisztában a valós méreteivel, tömegével, meg úgy az élő összképpel...

Egyébként mondok egy vadat...
Ha forgalmaznák Európában a KLR650-et, holnap mennék érte. Ehhez az elképzeléshez a Yamaha közelebb áll, de ha lesz lehetőségem, kipróbálok egy KTM-et is...
Ezt én sem értem, de arra gyanakszom hogy eredeti gyárit vett rá. Csak kellett volna cserélnie már...
Ha ezt elmész megnézni csinálj már pár közelit a láncról és lánckerékről. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan láncra amin 53e után kopás sem látszik...
Volt SV.Erősebb volt mint a DL.
De nem kéne mégegyszer.
DEL egy nagy jóindulatú busz.
Ha csak erre kell.Vegyed.
De tényleg csak a szó szoros értelembe vett túrázásra való.
Mondjuk arra tökéletes.
Igen az számomra se volt kérdés h festették, csupán érdekesség képpen akarom megnézni ahogy írtam is hogy ennyi pénzért mit tud mutatni. Én se lakok messze, Fehérvári-Etele kereszteződés :)
A most hirdetettek közül ez jön be most a legjobban.
De van még előtte két másik kék is, azok se néznek ki rosszul.
azt elfelejtették leírni,hogy újra van fényezve
szerintem jobbra csúsztak vele. Élőben kell látni, úgy a biztos. Ha igényesen csinálták meg, akkor nem gond. Ennyi pénzért ne várjunk csodát, élőben minden kiderül. Amúgy pár száz méterre lakok a motor lelőhelyétől.
Ja és szívesen összefutnék veled bármikor ha másnem egy eszmecserére és megcsodálni a vasad, már ha lehet róla szó és összeegyeztethető
Ez lenne

Köszi, rendes vagy, egy baj van hogy lehet hogy jöv7en csak hétfőn nem melózok, aztán utána végig tolom vasárnap estig :( De ez még majd kiderül. Amúgy kicsit gyanusan olcsó, kíváncsi vagyok rá mit tud ennyi pénzért. Azt nézegettem még hogy a 2002 vagy előttieknél nagy YAMAHA matrica van a tankon, az utolsóknál 2003 utám meg már csak a jel. Viszont amiken egyik sincs nekem az kicsit mindig gyanus hogy festve volt, mint ez is pl.
A héten lehet már Pesten leszek, a 11kerben lakok, ha gondolod el tudok veled menni rákukkantani. Szerintem szerdán már pesten leszek, de még semmi se tuti.
küld el a hirdetést, megnézem mit ír.
Eseszkaa na pont így vagyok ezzel én is ahogy leírtad. Én is inkább vennék egy jó állapotú régebbit mint egy "szar" de olcsó újabbat.
Van itt a XI.-ben egy eladó most, holnap lehet hogy el is megyek megnézni, infókat gyűjteni. Úgy is mennem kell majd az okmányba is a jogsimért, muhaha :)
A DL nekem régi vágyam (bár ezt a motorozásról is mondhatnám), és mivel régen a Suzukinál dolgoztam mint értékesítő (autó) és Suzukim is volt, igazából ez a márka áll hozzám a legközelebb, de mivel nem találtam számomra mindenben megfelelő mocit most innen, így muszály voltam szétnézni a 2. legjobb márka táján :DD Csak viccelek :P :) Viszont az tény hogy Suzukit egyszerűbben tudnék venni és szervizeltetni, alkatrészt beszerezni hozzá esetlegesen, stb. Dilemma dilemma hátán. Farmert is utálok vásárolni, nemhogy nagyobb dolgokat... :)))
ez leginkább emberfüggő, hogy ki mit venne, mit nem. Szerencsére van sokféle motor a sokféle emberi ízléshez. Valaki 1000-2000 kmes túrákon érzi jól magát, valaki csak 2-300kmesre megy el, valakinek meg az a lényeg, hogy 1 óra alatt a lehető legtöbbször döntse meg a saját pályacsúcsát.
A dl-ben a kényelmes üléspozíció vonzó valamint, hogy jobban el lehet hagyni az aszfaltos utat vele.

fz6 vs fzs. Jó kérdés. Én megint leírom amit már 1000szer. Én inkább vettem egy nagyon jó állapotban lévő fzs-t, mint ugyanannyi pénzért egy "legalja" fz6-ot. Legalábbis ez így volt amikor én vettem motort. Most nem tudom, hogy adják a motorokat. Persze mindig ki lehet fogni a jó ajánlatokat, de én nem szoktam ilyen szerencsés lenni.

A karbiról annyit, hogy nekem el is romlott, az rossz volt nagyon. Viszont én magam javítottam meg kb 70 forintból. (csak tömítést kellett cserélni, az fáradt el a 10 éve alatt). Valószínűleg ez az egy típusbetegsége van az fzs-nek. Ezzel együtt én úgy vagyok, hogy megint ezt a motort venném meg.

Lehet itt dobálózni a teljesítményadatokkal, nyomatékgörbékkel, meg új fejlesztésekkel. Ugyis azt veszed meg, amelyik jobban tetszik. Szerintem alkatrészt mindegyikhez lehet ugyanúgy rendelni. Bármelyik típust is veszed meg, nem nyúlsz mellé.

Tipp a vásárláshoz. Ha tudsz nézz meg élőben egy nagyon jó állapotút, aminek ára is van. És ha azután megnézel egy nem olyan frankó állapotban lévőt látni, fogod, hogy hol vannak eltérések. Szerelőt/hozzáértő ismerős érdemes magaddal vinni minden alakalommal. Több szem többet lát.
Semmi gond az FZS-sel, ha azt akarsz vegyél azt.
Nekem is az van. '99-es, szóval nem is a vége. Ráadásul olaszból hozott. Mi kell még? Megbízható, soha semmi gondom nem volt vele. Ha meg lenne, alkatrész annyi van hozzá, mint a szemét.
Valójában mindent tud, amit kell, de azt azért nem nehéz elfogadni, hogy egy 'modern' motor bizonyos dolgokat jobban tud.
Én egyetlen dolog miatt cserélném le az enyémet FZ6-ra, mert az jobban fordul.
bocs hogy bele vau, de én is vennék DL ha tavasszal elviszik a Fazert valszeg visszaváltok egy Lóerőben kisebb gépre. Sajna nem tudom a motorozási tudásommal kihasználni a nagy Fazert és úgy tűnik hogy egyre inkább a kényelem dominál és a laza papás gurulások. Azt hiszem kb 3X menetem 200 felett a német autópályán de nem vonz a dolog.......Tegnap volt szerencsém kipróbálni egy új 650 DL szerintem nagyon jó kis gép. Bár mondjuk nekem a GS BMW is tetszik

Bocs az offért!
Én vennék DL-t, sőt majdnem vettem is. Szerintem jó gépek.

Az autós hasonlatot meg erős túlzásnak érzem. Van itt olyan, akinek volt mind a kettő. Majd elmondja mit tapasztalt.
Miért olyan nagy a különbség? Tudom hogy sor4 vs. v2, de...?
A mazda 6 egy "limuzin", az mpv meg családi egyterű. Még ha egy MPS-t mondtál volna az MPV-hez, akkor érezném az ellentétet, de így annyira nem egyértelmű számomra hogy melyiket melyikhez hasonlítod :)
Huha ez kicsit ellentétes nekem.

Autós analógiával talán egy Mazda 6 vs. MPV körűbelül.

Homlokegyenest más gépek.

DL-t meg az életbe nem vennék.
Huhh, na akkor szépen sorba :)
Technikai résszel még mindig nem győzött meg igazán senki az FZ6 felé. Az a baj hogy lényegében a karbi lehetséges hibáin kívül mást nem nagyon lehet felhozni ellene,mert az hogy "Ha már csak ebből indulunk ki akkor ennek a motornak jobbnak kell lennie.
Szerintem jobb is lehet", ez számomra nem tény hanem feltételezés, és csak egy HA. Nekem nem számít az se hogy hány éves, és hogy későbbiekben mennyire lehet eladni. Ha vigyáz rá az ember és megbecsüli, utána is lesz gazdája. Tavasszal adtam el a 9 éves Ignis Sportomat (nemtom ismeritek-e a típust), 54ekm-el patika állapotba, és a motorral is hasonlóan szeretnék törődni is majd. Az hogy mennyit bukok majd vele pont nem érdekel, ha a felét lebukom akkor se dőlök majd kardomba egy ilyen összegnél. Az autó jobban fájt :D Adatlapomat meg töltögetem, de nem tudom mire vagy konkrétan kíváncsi :)
Én egy Hornet-en tanultam, 2-3 óra poroszkálás után kissé kivolt a nyakam, lábam még annyira nem is. Ültem már a Fazeren, legalábbis álló helyzetben, de már úgy is sokkal kényelmesebb volt mint a Hornet. Hát nemtom... Mondom legszívesebben V-stromot vennék, csak...$ Most mindenképpen maradnék az eredeti tervemnél, kezdésnek még ettől is tartok picit, aztán ha valóban kicsi lesz 1-2 évet el leszek vele, utána meg megcélzom a V-stromot, ha meg megtetszik akkor marad egy darabig.
Viszont hogy FZS vagy FZ6... hááát ezen még fogok agyalni egy sort. Ja és amúgy szeretnék utast is vinni, neki nemtom mennyire lenne kényelmes az fz6.
Redbaronba meg elnézek csak kíváncsiság kedvéért is. Igaz hogy hitelt nem nagyon szeretnék felvenni rá, max 1-200-at, de kereskedés max ezért jöhet szóba, ha esetleg olyat néznék ki ami kihagyhatatlan ajánlat, csak kevés rá a keret :)
KTM azért tökösebb motor...
főleg ha akarsz hosszabb túrákra menni, akkor az jobb lehet.
Három típus piszkálja a fantáziámat: a régi és az új 660-as XTZ, meg a KTM950 Adventure.
és mi lesz a következő
R6, ugyan már. Az FZS-en az R1 fékei vannak. :)

Ezt a fórumot olvasva azért olyan sok karbi problémával nem találkozik az ember. Viszont már a legfiatalabb fzs is 10 éves...
Nem akarom aláásni az FZS vs FZ6 versenyt , de a 195 centiméteredhez sajnos kicsi lesz mindkettő... Én éppen csak 190 vagyok, és bár kibírtam rajta jópár km-t, nagyon vágyom már egy magasabb gépre.

Azt ajánlom, nagyon gondold át a dolgot, főleg, ha hosszú a lábad, nagy szenvedés tud lenni egy alulméretezett motor! Az A-kat. tanfolyamon egy CB400SF-et nyúztam, felüdülés volt utána az FZS600, de a következő motortól kezdve nem akarom 90 centi alá adni...
Én az FZ6-ra szavaznék, mondjuk elsö sorban azért mert nekem az jobban tetszik. Egyébiránt újabb technika, alkatrészellátottság is jobb, meg ha fontos az elöélet FZS-böl többsége olasz. Amúgy nekem is karbis van, igaz nem FZS, de nagyon érzékenyek. Ki kell tapasztalni. A tüszelepfelakadás meg nem egyszerü, mert akár karbicsere is lehet. Söt ha egybe van, az egész sort kell cserlélni.

Red Baronba egy miatt érdemes csak elmenni, ha szeretnél megnézni, ülésbróbázni valamit. De vásárolni... Aránytalanul drága és konténerböl legózzág. Legalábbis a régebbi japán belpiacosokkal ez a szitu. Ha teheted vigyél magaddal szerelöt vagy egy szakértöbb szemü embert, mert sok a szépnek látszó bontószökevény.
Szia

amiket itt leírtál finoman szólva tévhit, nem finoman butaság.
Az fz6 merőben más mint az fzs. Egy csavar sem egyezik meg szinte a két motor között.
Az FZ6 egy új fejlesztés volt, új váz,fék, futómű,blokk,befecskendezés....Ha már csak ebből indulunk ki akkor ennek a motornak jobbnak kell lennie.
Szerintem jobb is lehet
Célszerű arra is gondolni, ha egyszer el akarod adni, valószínű,hogy az fz6 ot könnyebben el fogod tudni adni.
Az fzs600 max a féknyergeket örökölte meg a régi R6ról
Fz6 súlypontjának semmi baja nagyon könnyen kezelhető, úgy dobálod ahogy akarod.
Ez a kipufogós dolog meg az egyik legnagyobb hülyeség, én majdnem 50e km t ültem raja és nem vettem észre semmilyen melegedést a kipufogó felől...
Ettől függetlenül biztos jó motor az fzs600 is, mert sokan szeretik.

Jah és az adatlapod elég hiányos!