Nekem is van vibráció 4500-6000 ig, sztem ez a sor4nél általános, Honda is produkálja. Talán valamivel erősebb most, hogy 10w50 castrol van benne. Milyen olajat használsz?
Bocsánat, nem olvastam végig. Biztos volt már róla szó.
A kérdésem, hogy Fz6-nál 4500-6000-es fordulat tartományban erős rezonanciával lehet valamit kezdeni?
Ennyire erős nem volt korábban, az utóbbi pár hónapban zavar nagyon. Lehet, hogy csak nagyon odafigyelek.
Most cseréltem kuplung bowdent, ezt a hirdetést nem láttam, de egy másik olajos kuplung 100e-be került, amire ajánlatot is kértem/kaptam. Ezek után vettem egy gyári bowdent a Yamaha worldből 10e Ft-ért. Beszenvedtem és azóta nem fáj a kezem. Megérte. Jöhetnek a hosszabb túrák. Ha látok egy motort és lehetőségem van rá behúzom a kuplungját, hogy tudjam milyen az enyém. Hát az eddigi tapasztalat az, hogy jobb lett a többihez képest, igaz még így is vannak extrém jók, de a fazer alapból kicsit keményebb a 90°-os törések miatt. A gyári könyv írja, hogy kellene kenni a bowdent is. Valaki meg azt mondja, hogy nem... Ezzel kapcsolatban nem tudtam még dönteni, de ha keményedik, akkor befújom.
Köszi, már foglaltam csütörtökre Pest 13. kerben a "Gumicentrum"-ba, elvileg, ha az ingyenes előzetes vizsgán valami gixer van, akkor nem kell fizetni semmit és máshol is meg lehet csináltatni. Szépen hangzik, majd csütörtökön kiderül mi igaz belőle.
Nincs véletlenül valakinek elfekvőben FZS 600-ra olyan gumikupakja, ami a szinkronizáláshoz használatos mérőcsonkokra való? Kéne 1 darab, mert most vettem észre, hogy ki van hasadva...
Köszi!
Lehetséges beszerzési forrás tipp is jöhet, ami Budapesten van, vagy postáznak.
Üdv!
Ha nincs messze neked Veresegyház én ajánlom a honda szalont.
Évek óta ott vizsgáztatok mindent.
Ahogy láttam motorokkal nem nagyon szaroznak. Májusban vittem az enyémet. Mondták toljam előre az autók mellett majd benyomják két autó közé. Elsétáltam ittam egy kávét, már hívtak, hogy kész. 10e Ft.
ti motorotok biztos gyári hibás