Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lada effekt:D (karbi) ja és erösebb is az injectoros...+hidegen nem engedi szétforogni a gépet...bár egy értelmes ember amugy se teszi :) nem akarlak lebeszélni semmiröl,igazábol nincs tapasztalatom a régebbi modellböl mert nekem is FZ6S em van...és teljesen meg vagyok vele elégedve.nekem a fék is épp elég,de lehet az ujjam erös :D 1 ujjal huzom mindig akár hátulja megemeléséig :) ha meglesz a fz600ad szolj és cserélünk 1 hétre:D
Csak néha olvass után mennyi kérdés van karbiról bármelyik topikba.
Durrogás,hörgés,szivárgások,fennakadt tűszelepek hasonlók.
És mennyi az inyektorról.
Igen azt én is tudom hogy a főbb különbség az a karbi vs. injektor, de szerintem is megbízhatóbb és olcsóbb a karbis verzió, nekem ez jobban bejön. Amit még hallottam hogy az FZS még elég sokmindent örökölt a R1 vagy R6-ból, pl fékek, és hogy ezek sokkal jobbak, valamint még a vázról, súlypontról is beszélt nekem anno a srác hogy szerinte jobb az FZS-é. Külalakra semmi bajom vele, tetszik az FZS. MÉg annyit mondott a srác hogy a kipuff az Fz6S-nél elég zavaró hogy közvetlenül az ülés alatt fut, mert eléggé melegíti a pácienst. HIrtelen ennyi jut eszembe, amit hallottam.
én is sokat gondolkoztam,hogy fz600 vagy fz6...autoszerelö és villamosságis vagyok amugy,de a motorokban azért nem vagyok olyan rutinos.mivel 200 ezer forint külömbséget nem tartottam tul soknak inkább az injectoros mellett döntöttem,föleg a japán technikában ;) sokkal kevesebb baj van vele mint a karbival,de ha baj van..az drága :) és az FZ6s jobban is néz ki ;) szép az a gyémántváz.
Fz6-on pl. TPS szenzort 2* cserélték gariban a yamaha hungáriánál, kormánycspágy szokott berágni, de más hibáról nem tudok. Fzs-600-at nem ismerem. Ezektől eltekintve hibátlan motor kezdőknek haladóknak egyaránt az fz6, és abszolút megbízható gépezet. Én kizárólag Motul 5100 10w40-el használtam rendszeresen, kuplunghoz, lánchoz még nem kellett nyúlni. Motul láncspray rendszeres használata mellett, és szezon végén lánctisztítás. Akku 1* volt cserélve kb. 2 éve, a gyári sokat elment. Kuplung,váltó melegen zajosabb mint más típusok, szervíz azt mondta rá "mindegyik ilyen".
Igen az fz6 már injektoros, az fzs-600 még karburátoros, mint az FZS-1000-es. Az injektoros talán gondozásmentesebb, mint a karbisok (szinkron, tisztítás, szivató stb.), de harapósabb is. Mentem mindkettővel érdekes volt hogy a régi alsó fordulatszámon is harapósabbnak tűnt. Tudom magam ellen szólok de sajna ez van.
A vattauj spidi siman kilukadt mikor kinyultam mint a beka.
A regi shoxos meg vigan el csak kifakult.
Jovore kene valami.
ja, én is, csak még izzadsággal extráztam.
Kicsit keményedett csak meg a kesztű, viszont mikor letenyereltem egyből elszakadt. (Racer Wing, elvileg nem szar)
Úgyhogy most inkább donkartacs példáját követem.
Nem vagom de az ujabb mar inyektoros.Valaki mondja mar meg.
Én elhiszem, de vonatkoztassunk el attól amit linkeltem, nekem az előző modell kellene nem az Fz6S :)
Vagy győzzetek meg arról hogy jobb választás az újabb :P :D
Tényleg ha már itt tartunk, mit tudnátok mondani a kettő közötti különbségeknek, pro-contra, ez nagyon érdekelne. Pár dolgot már hallottam egy FZS600 tulajtól, akinek volt mind a kettő, és mellékesen motor szerelő a Suzukinál :)
Amúgy szerintem Dombi kollégáé vonzóbb mint az olasz importos.

Fiatalabb és újabb cucc.Az a 10e km nem oszt-szoroz.

Én ránéznék.
Ez az enyém, ha valaki ilyet szeretne:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-s_fazer_f
azer-7120546

:-)
A feltöltött képekkel mindig voltak előítéleteim, van mikor mézesmadzag képeket raknak fel, részletekre nem terjednek ki a hibákat nem mutatják, általánosak. Amikor elmész megnézni akkor koppan az áll, hogy a képeken ez sem meg az sem látszott pedig a telefonba is azt mondták, hogy hibátlan, és már fordulsz is ki a kapun. Autóztál, ketyegett a ráfordított időd stb. Nézz körül alaposan :-)
Köszi, na ilyeneket én nem szúrnék ki, ezért is vagyok itt
Akkor úgy mondom hogy minden másba stimmelne egy ilyen paripa számomra. Nem kapkodok amúgy a vétellel, pénz is kb 1-2 hónap múlva áll csak össze, addigra meg vége is lesz sajna a szezonnak, viszont ha lesz valami jófajta gép akkor akár télen is magamévá tenném szívesen :) Vannak drágábban is amik első ránézésre tetszenek, szerintem így ősszel egy kicsit jobb alkupozícióba is kerül a vevő talán. Amúgy azon csodálkoztam hogy olyan túl nagy választék nincs belőlük LEhet hogy nehezen akarnak a gazdáik megválni tőlük :)
Üdv!
Oké semmi gond csak mint lehetőséget említettem meg az FZ6-ot. Amit linkeltél motor nekem gyanús, hogy nem magyarországi. Nézd meg a rendszámtábla tartót, bár nem nagyon nagyítható a kép, de alakra sem magyar a tartó + a háttérben a garázsban is vannak még gépek. Ha tévedek bocs.

dombi
Én is inkább ezt preferálnám jobban, csak gondoltam megkérdezem mi a vélemény róluk :)
Jelenleg amúgy kb egy ilyenre gondoltam:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fzs_600_fa
zer-7134952
Redbaront olyan messzire kerulnem amennyire a foldresz engedi.Jobban jarsz egy leibformalhato forumostol vett geppel.
Köszi a választ!
Én mindenképp inkább FZS600-at szeretnék, nem az újabbat, és olyan 600 körül szánnék rá, állapottól függően. Szeretnék jobbat venni belőle, km nem aggaszt, inkább az állapot a lényegesebb számomra, és hogy lehetőleg valamennyire ismert legyen az előélete. Töröttet semmiképp nem szeretnék, és ha lehet magyart. A Redbaron-nál igaz hogy még nem voltam, de a weben nézegettem a motorjaikat, csak sajna náluk nem találtam csak FZ6S-t jelenleg. Mi a véleménetek róluk amúgy? Érdemes náluk venni kicsit drágábban, valóban annyira jók mint amennyire a hírük? Sajna nem nagyon van motoros ismerősöm aki el is tudna jönni velem mocit nézni, úgyhogy kicsit tartok a vásárlástól, bár igaz már páran oktattak, de még mindig elfogadok jótanácsokat mit hogy merre meddig :) Eredetileg nyíregyházi vagyok, ott vannak azért ismerősök, csak hát én meg Pesten vagyok már 5 éve. A Yamaha Karsai tulaját is ismerem, meg az egész Suzuki szervizt (azért nem lesz Suzukim mert csak a DL600 jöhetne szóba, az meg sajna nekem árban sok), szóval kissé bizonytalan vagyok, remélem sikerül majd nem belenyúlnom valami tutiba :)
Kérdés hogy mennyit szánsz rá? Nekem van eladó Fz6-S 2004-es megbízható motor apróbb hibákkal 53000km reális áron. A fórumra feltett dolomitos képeken látható. Fzs 1000-et vettem emiatt eladó :-)
Kérdés hogy mennyit szánsz rá? Nekem van eladó Fz6-S 2004-es megbízható motor apróbb hibákkal 53000km reális áron. A fórumra feltett dolomitos képeken látható. Fzs 1000-et vettem emiatt eladó :-)
Az enyémnek meg már lassan olyan a szaga
Lassan úgy néz ki a kesztyűm mint egy döglött oposszm.
Ez van.
A héten már 2x ápoltam így
A héten már 2x ápoltam már így