Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Van egy 2005-ös Yamaha FZ6-S motorom.
Ha megmozgatom az első teleszkóp alsó részét előrefelé akkor kicsi kotyogás hallható illetve göndrös utaknál is jelentkezik ez a hang.
A kormánycsapágy adhatta meg magát?
nah sikerült összerakni jó lett
kamera: attól függ
mennyi pénzed van rá! 100 ezer? gopro
60 ezer? használt gopro
20 ezer? akkor meg ez: http://youtu.be/QppW_0_DuiE
valaki dobozt szeretne akkor hajrá ! ez fél ár link

(nem én árulom )
Ha jól láttam nem cserélhető benne a világítás ,de minden fajta LED-esítés érdekelne
a világítását le cserélni LED-re
1. Mit értesz LED-esítés alatt? Nem inkább LCD-re gondolsz?
Hali
Lenne 2 kérdésem:
1. : LED-esítette már valaki a KM óráját? Lehet-e? Tapasztalat? STB?(2002-s FZS600)
2. : Action kamerát milyet és hogy lehet felrögzíteni a felnyitható buksira?

Köszi
ok akkor megvariálom
én általában 2,2 előre, hátra 2,5-2,7 között
Sziasztok Srácok!

Utcára ki milyen gumi nyomást használ? FZS1000 kb 105kg most már csak egyedül megyek utasom önálló életet és
Gumim típusa Metzeler M3 a gyári előírás 2,5 2,9 de ha ilyen keményre fújom akkor a hátsó kb 3 cm csíkban kopik........Ha lennétek olyan szívesek ötleteket adni megköszönném!
Nekem annó a kicsi, csak nagy fékezésnél rázott. Olyan volt, mintha darabos lenne a fék. Csak az első. Egy tárcsacsere megoldotta, mert mint utóbb kiderült elgörbült. És nem lehetett szabályoztatni. Érdemes megnézni a felsoroltakat, szépen sorban. Bár a teló, kormánycsapágy és gumi para szerintem akkor is előjönne, ha hátsó féket használsz. Ha egyértelműen csak az első féknél csinálja ezt, akkor én arra gyanakodnék, de azért nem zárnám ki a többi eshetőséget sem!
Egyszer tényleg csinálhatnánk egy fazeres pályázást.
lehet még gumi is.
tárcsára meg rá kell mérni indikátor órával...
ha a lánc laza és úgy hangos, esetleg meg is van +töredezve",akkor meg kuka...
az egyik teleszkópnál látok minimális olaj szivárgást. A tárcsán és a keréken szabad szemmel nem látok elváltozást. Lassú fékezésnél kevésbé észre vehető. Erőteljesebbnél viszont annál inkább. Ja és a hátsóval való fékezésnél abszolút nem érezni...
Akkor a láncon lazítok kicsit. köszi.
Szia!

A rázás oka valóban a felsorolt dolgok közül lehet valamelyik. A féknyereg nem lazult meg véletlenül? Teleszkópszimering és -olaj rendben van? Nagy sebességnél és lassú guruláskor való fékezéskor is ráz? (A kerék fordulatszámával arányos a rázás frekvenciája?)

A lánc meg valószínűleg túl feszes lett.
Üdv! Képzeljétek, motorozás közben, fékezéskor nagyon beráz a motor eleje. Majdnem leesik a műszerfal meg a tükör. Ez mitől lehet? Rémisztgetnek a féktárcsa, felni, lengéscsillapító, kormánycsapágy hibájával... Valaki tapasztalt már ilyet?
Ja és lenne még olyan kérdésem hogy: kipucoltam sikeresen az összes láncspry által hagyott fölösleges olajat. Kicsit feszítettem is a láncon. Ezek után nagyon hangosan "zümmögni" kezdett. ez mitől lehet? Ferdén fut a lánc? Kevés lett az olaj rá? 3 szor is átfujtam...
lól bizony
nélkületek fél óra biztos lett volna egy kör
de azért mi is jól toltuk a biciklid a Page val nem
itt 2.24 sikerült
hali

nem én vagyok a képen! FazerPéter! más néven nagy-canga
igen jól tolja a biciklít
Univerzális fokozatkijelző, kék illetve piros színben!
5.000Ft/db
Érd: bujdi2@vipmail.hu
látom, hogy nem ő van a képen, de engem érdekel egy fazeres köridő