Szombaton szembesültem vele, hogy még aznap lejár a műszakim. Tud valaki Pesten vagy Dunakeszi, Vác környékén olyan helyet, ahol korrekten, gyorsan lehet műszakiztatni? Köszi!
A jó motoros ott segít a kánikulában, ahol tud link
Szia nekem van egy házi készítésű(nem taknyolt)igényesen meg csinált a gyárival tökéletesen meg egyező NEM üvöltős kipufogom összekötővel nem nagy pénzért ha érdekel.
Mit is mondjak? Mélyebb lett a hangja, erre már azt mondom, hogy közelít egy "normális" kipufogóhangra, de szerintem az igazi megoldás mindenképpen egy sportdob beszerzése (Bódis) ! Igazából ez a megoldás pénzembe nem, csak időmbe került. Úgy vagyok vele, hogy ezt a pénzt amibe a sportdob kerülne inkább túrákra költöm.
Szia!
Az alábbi fotón látható hogy a középső csövet kivágtam, a nyíllal jelzett csöveket pedig 40-es koronás fúróval központosítva kifúrtam, majd belehegesztettem a 40-es rozsdamentes csövet.
Hali!Nem akarlak elkeseríteni de olcsón biztos nem találsz!Én fél évig kerestem mire sikerült találnom(nem olcsón)!Körbekérdeztem az összes kipufogó gyártót a 100ezres összeg körül beszéltek. .Ami csak egy natúr saválló dob(vagyis 2) semmi csicsa semmi extra! .Talán Szólik Dani csinál valamivel olcsóbban RedRaptor néven megtalálod a kipuff hirdetések között.Szépen dolgozik jó dobokat csinál!
Módosított valaki a gyári dobon sportosabb hangzás végett? A Prc foglalkozik ilyennel. Már megvan a dob képe belülről, de még nem tudom hogyan kezdjem. Elsőre nem akarom az egészet felnyitni, hanem csak megfúrni kívülről a csöveket majd behegeszteni a dob palástján a lyukat.
Utángyártottal én is így jártam még a GS-sel.. a második, élettartamához képest igencsak drága utángyártott bowden elszakadása után vettem egy gyárit (ami drágának tűnt) de után soha semmi gondom nem volt! Szerintem neked is megoldódna a problémád egy gyárival.
Sziasztok.érdeklődnénk hogy egy 2005-ös fz6-hoz akarok olajos kuplungot venni ugyanis a bovdent 5000 km-enként el szaggatja van e valakinek ebben tapasztalata.köszhttp://www.kepesmotor.hu/motor...
Próbálj felfelé úgy váltani, hogy húzod a gázt, finoman felhúzod a váltókart amíg megakad, ekkor ha egy picit visszaengeded a gázt szinte magától átcsusszan a következő fokozatba, semmi hang, semmi reccsenés, nagyon finoman. Ilyenkor szinkronba kerül minden egy pillanatig. kb. így kell váltani felfelé kuplung nélkül is, amit azért még húzz be.
Ha úgy váltasz, hogy pörgeted, elveszed a gázt, behúzod a kuplungot, majd ezután kezdesz váltani, akkor már akkora lesz az aszinkron e rendszerben, hogy csattanás lesz belőle.
Ez az én tapasztalatom. Régen nekem is csattogott... 1-ből 2-be még néha most is, ha nem figyelek erre..
A jó motoros ott segít a kánikulában, ahol tud link