Szerencsére az FJR se az a motor aminél különös aggodalommal kellene figyelni a futott kilométerek számát... ami le van élve azon úgyis látszódik, amit meg normálisan használtak abban meg teljesen mindegy hogy 20, 80 vagy akár 140 ezer kilométer van (persze valamilyen szinten ezt az árnak is tükröznie kell)
A másfél millás ár szerintem jó egy ilyen keveset futott hibátlan gépért. A kényelem is valamilyen szinten relativ, de szerintem az FJR kényelmét meg sem közeliti egyik fazer sem. Az FJR egy nagyon jó motor, egyetlen hátránya az 5 sebességes váltó és az ebből adódó viszonylag magas fordulatszám utazósebességnél. (személyes tapasztalatom nincs, ezt FJR tulajok mondták. )
Ha a kényelem elsődleges szempont, FJR kell Neked, talán nem olyan robbanékony, mint egy FZ 1, de jó gép. Viszont még drágább és nehéz találni kevés km-est.
Zoli32-nak igaza van!
Nekem volt Fz1-em, Fz6-om és most FJR-em. Az Fz1 egy erős, pörgős SPORT-túra motor, az FJR pedig egy nyomatékos sport-túra már-már túra-sport.
Egyedüli hátránya a súlya, de ha gurul, nem veszed észre...
Szia, koszi a leirast
Lehet ha mar olvastad, de en egy 2006-osat neztem ki ami 1700000, de 1500000re(ar igy realis lenne?) vissza tudom csalni az arat, es garantalt a 8000km benne, mert a baratom baratjae(vette, kiprobalta es gyakorlatilag a garazsban porosodik karcmentesen).
En igazabol a Z1000 utan kenyelmesebbre vagynek, de azert maradjon meg az ero, mozgekonysag, stb...
Az nem baj, ha robbanekony a motor, ha erre celoztal a 2006os befecskendezo hibajaval, mert szeretem ha ott van az ero mikor kell...
Ha jol veszem ki, akkor eltero karakterisztikaju motorrol beszelunk az fzs es fz1s-nel. Kenyelembol mennyi maradt meg a regibol?
Kinlodtam mar eleget a z1000-en a hosszu turakon...
Így látszik, hogy mennyire más lehet egy motor ergonómiája papíron és a valóságban. Gondolom akkor a 600-as alapján mondtad hosszúnak a gépet, pedig az rövidebb mind a két ezresnél.
Ha viszont az a 2,5 centi mégis ilyen sokat jelent érzetre ülésmagasságban lehet, hogy benevezek majd egyre.
Ez lehet, én feltételeztem, hogy az FZS 600 és 1000 váza ugyanakkora. Ezek szerint nem......
Az biztos, hogy a 600-as FZS-en sokkal alacsonyabban ültem, mint az FZ 1-en.
Én az FZS 1000-hez nem tudok hozzászólni, sajna sosem mentem olyannal. Legalábbis ezressel, hatszázasom viszont volt. Viszont az FZ 1-be 51 ezret raktam, van némi fogalmam róla. A két motor közötti különbségek, ami hirtelen eszembe jut: FZS: 2001-es(vagy talán 2000-es, pontosan nem tudom) R1 blokk, acélcső váz, karburátoros, 300-as féktárcsák, 143 LE, hosszúéletű gép, néha olajfogyasztásra panaszkodnak a tulajok. Más tipushiba nem ismert. FZ 1: 2004-es R1 blokk, alu hidváz, injektor, 320-as féktárcsák.
Az FZS futóműve és üléspoziciója inkább turásabb, az FZ 1 sportosabb. (pl. forditott teló elöl).
Persze hozzáértő kezekben az FZS-el is lehet alázni rendesen!
Az enyém 2006-os, a fogyasztásra nincs panasz, de olvass vissza, irtam már erről. Forszirozott tempóban a fiam 600-as gixere többet eszik(!). 6 liter alatt bőven el lehet járni vele, 5,2-5,5-t is mértem. (ilyenkor max. 120 km/h) Hungaroring: 10-12 liter, de ez szélsőség.
A 2006-osokon az injektor elég durva, a karbison sokkal finomabban adagolható a gáz. (Az FZS 600-ból indulok ki.) Persze hozzá lehet szokni, de akit zavar PC-vel orvosolható. Engem annyira nem zavar, hogy horror összeget költsek PC-re. 2007-től gyárilag orvosolták az injektor "darabosságát".
Olajfogyasztás nulla.
Ami még az újabb mellett szól, abból tudsz venni ABS-est, ami ellene, az meg az ára.
Az FZS hosszabb motor, alacsonyabban ülsz rajta, az FZ 1 rövidebb, de magasabb.
Ha van kérdésed, szivesen válaszolok, ha tudok.
Ha a kényelem elsődleges szempont, FJR kell Neked, talán nem olyan robbanékony, mint egy FZ 1, de jó gép. Viszont még drágább és nehéz találni kevés km-est.
Nekem volt Fz1-em, Fz6-om és most FJR-em. Az Fz1 egy erős, pörgős SPORT-túra motor, az FJR pedig egy nyomatékos sport-túra már-már túra-sport.
Egyedüli hátránya a súlya, de ha gurul, nem veszed észre...
Lehet ha mar olvastad, de en egy 2006-osat neztem ki ami 1700000, de 1500000re(ar igy realis lenne?) vissza tudom csalni az arat, es garantalt a 8000km benne, mert a baratom baratjae(vette, kiprobalta es gyakorlatilag a garazsban porosodik karcmentesen).
En igazabol a Z1000 utan kenyelmesebbre vagynek, de azert maradjon meg az ero, mozgekonysag, stb...
Az nem baj, ha robbanekony a motor, ha erre celoztal a 2006os befecskendezo hibajaval, mert szeretem ha ott van az ero mikor kell...
Ha jol veszem ki, akkor eltero karakterisztikaju motorrol beszelunk az fzs es fz1s-nel. Kenyelembol mennyi maradt meg a regibol?
Kinlodtam mar eleget a z1000-en a hosszu turakon...
Ha viszont az a 2,5 centi mégis ilyen sokat jelent érzetre ülésmagasságban lehet, hogy benevezek majd egyre.
Az biztos, hogy a 600-as FZS-en sokkal alacsonyabban ültem, mint az FZ 1-en.
Az FZS futóműve és üléspoziciója inkább turásabb, az FZ 1 sportosabb. (pl. forditott teló elöl).
Persze hozzáértő kezekben az FZS-el is lehet alázni rendesen!
Az enyém 2006-os, a fogyasztásra nincs panasz, de olvass vissza, irtam már erről. Forszirozott tempóban a fiam 600-as gixere többet eszik(!). 6 liter alatt bőven el lehet járni vele, 5,2-5,5-t is mértem. (ilyenkor max. 120 km/h) Hungaroring: 10-12 liter, de ez szélsőség.
A 2006-osokon az injektor elég durva, a karbison sokkal finomabban adagolható a gáz. (Az FZS 600-ból indulok ki.) Persze hozzá lehet szokni, de akit zavar PC-vel orvosolható. Engem annyira nem zavar, hogy horror összeget költsek PC-re. 2007-től gyárilag orvosolták az injektor "darabosságát".
Olajfogyasztás nulla.
Ami még az újabb mellett szól, abból tudsz venni ABS-est, ami ellene, az meg az ára.
Az FZS hosszabb motor, alacsonyabban ülsz rajta, az FZ 1 rövidebb, de magasabb.
Ha van kérdésed, szivesen válaszolok, ha tudok.