tudja valaki mi a teendő, ha veszek egy hiányos motort papírokkal, amit nem akarok üzembe helyezni, de néhány részét (esetleg papirosan) eladnám?
át kell íratni, bejelenteni?
Őőő. Mintha rémlene, hogy a sima CB400 az kéthengeres, akárcsak a sima CB250. Az SF, az a super four rövidítése. De ami 4 hengeres, 35 kW-os az tutira az. Annyi féle van ezekből is ahány évjárat. Meg köll nézni a gugliba
nájsz :) Köszi a tippeket. Nem tudtam, hogy a 400asok ennyire strapabírók.
Én alapból az 500as tanulómotorokat vagy xj600, hornet600at javasoltam volna neki, de így ezek a 400asok is játszanak.
A sima cb400 is ezt a motort kapta meg? Elég kevés van belőlük.
Nem mondtam, hogy nincs, csak hogy Hornetből nincs (bár hallottam már olyat, aki szerint van)
Kezdésnek egy kezes GS500 is tökéletes. Van annyi lóerő és nyomaték benne, ami kell. Én inkább vennék azt mint 250-est, 400-ast. Igen a sokhengeres verziók belpiacosak. Már írtam párszor, hogy az enyémnek mindenek megegyezik a 600-assal, tekintve, hogy ő volt előbb, kivéve a blokkot és az ahhoz tartozó dolgokat. Nekem csak azok mentek tönkre, de megoldottuk. Bár most a váltó kicsit aggaszt...
400-asból jóféle és eléggé elnyűhetetlen a CB400(SF) vagy a CB1, ezek ugyanazt a motort takarják. Csak hát a nagyrészük tanulómotornak be lett fogva. A CB500 is jó. Ha a lóerő meg teljesítmény annyira nem téma, akkor CBF250, YBR250, ezek európaiak. Valaki írta korábban, hogy a 400-as fazerrel csak a gond van. Banditot sem javaslom. A 250-es az enyémhez hasonló, csak szar. A 400-as szintén nem egy jó választás. Elég öregek is. 600-astól fölfelé jó. Amúgy kéne a keret, hogy mennyi az annyi úgy egyszerűbb az ajánlás. GS-ből talán van kisebb is, 400-as 450-es? A Suzuki sok modellt dobott piacra 1-2 évenként szinte ugyanazon paraméterekkel. Amúgy van még folytott 600-asből is válsazték, vagy ott a Divi, XJ vonal. Abból én nem tudok nyilatkozni a 400-asról. Esetleg még ER5, hogy a Kawát se hagyjuk ki a sorból.
Akkor te vagy a kivétel, aki erősíti a szabályt Én meg 160 centi vagyok kifejezetten rövid karokkal és lábakkal. Akkor én mit szóljak? Zack sem sokkal jobb helyzetű, fáj is a csuklója a túrás csutkakormányos F800S-től. FZ6-nál nem voltak ilyen gondok. De ő általában leér lábbal azokról a vasakról, amikről én nem. Mondjuk nagyobb a tappancsa 2 számmal
Azért létezik 400as sor4: yami xjr400 és cb400, persze van fazerből is 400as. De ezek japán belpiacosok és vásárlás előtt nagyon meg kell nézni őket.
Azért kérdeztem mert haver első motornak vagy 250est vagy 400ast venne. Ti mit ajánlotok? A körlámpás naked jön be neki. Én 250es esetében valami 1 hengerest javasolnék.
Nincs.179 centi vagyok rövid karokkal és lábakkal.Olyan tömbszerű.Kifejezett kényelmetlen volt az ezres csutás sv.Vagy támaszkodtam attól fájt a csuklóm vagy derékból tartottam magam attól meg a derekam.
Kiegyenesedni meg nem tudok mert a gázkart csak el kell érnem.Nincs benne tempomat.
Melyik sor4 nem az?
Kérlek szépen nagyon egyszerű a képlet. 6. fokozatban mindig 1000-el van lejjebb, mint a sebesség. 100-nál 9000-et, 130-nál 12000-et pörög. Aztán valahogy 130 után lelassul a dolog és 170-nél sem megy 15000 fölé. Hangsúlyozom, hogy 6.ban. Gondolom az áttétel miatt. 1., 2., 3.-ban simán elforog tiltásig (16000-nél kezdődik a piros) 400-as jobb? Milyen 400-as? Hornetből nincs. Mondjuk ezek CBR blokkok, abból lehet, hogy van/volt 400-as. Arányaiban ennyit szerintem nem pörög, de talán többet, mint a 600-asok és a teljesítmény is a kettő között van olyan 60-70 ló körül.
Zoli, szerinted a testmagasság nincs arányban a karhosszal? Ergo tele vagyunk gorillákkal, akiknek a térdükig ér a kezük. Jó vannak eltérések, de azért általánosan elmondható, hogy az 160-as nőknek rövidebb a karjuk, mint a 185-ös pasiknak
Többször megemlítettem már hogy csutkakormánynál nem a testmagasság számít hanem a kar hossza.
Rövidkarú ember nem tud kiegyenesedni és állandóan görnyed hosszú meg simán és nincs gondja.
Lerohasdni SV-t nemigen láttam egy TPS szenzoron kívül.És azt is csak mostanában.
Persze régebbi karbis más tészta.
Az inyektoros ha engem kibirt másnál gond nélkül elvan.
Hornettel már van gond ismerősnél elég.
És a váznyak sem stabil náluk baleset után.Nem túl durván de kajla lesz.
Sornégy meg..................hát istenem nekem túl sok.Pont mint az ruha.
Azt motoron se meg nőben se jó.
Nem ültem még SV-n de nem is tervezem, nekem túl hengerszegény. Viszont egyik barátnőmnek az van, az S-es verzió. Megjárta vele a Nagy Szigetet, oda-vissza, szakadó eső meg minden. Szerencsétlen állandóan csak szerelőhöz hordja mert mindig van valami gyíkja. A csutka kormányt meg a pokolba kívánja. Kb. 160 körüli a csaj, lehet magasabbaknak jobb(?) Én százszor inkább hornetet vagy fz-t vennék. Éljen a sor4 Amúgy meg a formája is szebb. Igaz hornetből kevés az idomos és nem is néz ki olyan jól, ellenben drága. Amúgy meg nem feltétlen a kg-k számítanak, hanem a súlypont. FZ6 ültetés nélkül nálam esélytelen, ültetve határeset. Régi hornet határeset, de jöhet, az új meg esélytelen. Új CB500F jöhet! F800S alacsony üléssel határeset, GS500 határeset. Új XJ6-al több körben küzdöttem. A két esélytelen után az erőteljes határesetbe ment át (én győztem) igaz ültetés és egyéb mankók nélkül. Menni egyikkel sem mentem, de gondolom nem lett volna gond. Max. a megállással A határeset nálam azt jelenti, hogy fel tudom szedni oldalsztenderről. Egy csajnak (vagy alacsonyabb férfinek) tud számítani 20-30 kg, de nem menet közben. Hanem amikor a nyomvájúba rakod a lábikád
Érdekes. Valóban kicsinek tűnik az sv, de engem melepett, hogy milyen jól elférek az n-esen. Nem tűnt semmivel szűkebbnek, mint a fazer. Kb. 250km-t mentem vele, a végén se volt semmi gondom.
Egyébként vicces, hogy méretadatok szerint nem kisebb az SV sőt, az ülésmagasság szerintem nagyobb is a Fazernél, rajta ülve mégis sokkal kisebbnek érezni... persze, üléspozíció meg minden...
Picit ellentmondanék.
Pont nem kezdők álma egy 3000 alatt csak láncot csapkodó motor.
És tud fosatni motorféken lefelé kanyaközelben.
Az éles visszafordítókban vagy nagyobb gázzal mész mint akarnál vagy viszabaxod 1-be ami ránt rajtad egy kellemesebbet vagy esetleg pont a szintkülönbség közepén lefullad és beborulsz a kanyarba.
Rutinosabbaknál nem gond de kezdő,alacsonyabb nőket igen megizzaszt és megutálják.
Sornégyesnél ilyen gondok nincsenek.Felhasználóbarátabb.Jóval.
Szerintem ilyen fogalom nincs Múltkor nézegettem az utcán egy csővázas N-es SV-t, tényleg nem volt nagy, de kifejezetten játékosnak tűnt nekem ( a Divi után nem csoda)
át kell íratni, bejelenteni?
http://youtu.be/yTgTP304RYA
Én alapból az 500as tanulómotorokat vagy xj600, hornet600at javasoltam volna neki, de így ezek a 400asok is játszanak.
A sima cb400 is ezt a motort kapta meg? Elég kevés van belőlük.
Kezdésnek egy kezes GS500 is tökéletes. Van annyi lóerő és nyomaték benne, ami kell. Én inkább vennék azt mint 250-est, 400-ast. Igen a sokhengeres verziók belpiacosak. Már írtam párszor, hogy az enyémnek mindenek megegyezik a 600-assal, tekintve, hogy ő volt előbb, kivéve a blokkot és az ahhoz tartozó dolgokat. Nekem csak azok mentek tönkre, de megoldottuk. Bár most a váltó kicsit aggaszt...
400-asból jóféle és eléggé elnyűhetetlen a CB400(SF) vagy a CB1, ezek ugyanazt a motort takarják. Csak hát a nagyrészük tanulómotornak be lett fogva. A CB500 is jó. Ha a lóerő meg teljesítmény annyira nem téma, akkor CBF250, YBR250, ezek európaiak. Valaki írta korábban, hogy a 400-as fazerrel csak a gond van. Banditot sem javaslom. A 250-es az enyémhez hasonló, csak szar. A 400-as szintén nem egy jó választás. Elég öregek is. 600-astól fölfelé jó. Amúgy kéne a keret, hogy mennyi az annyi úgy egyszerűbb az ajánlás. GS-ből talán van kisebb is, 400-as 450-es? A Suzuki sok modellt dobott piacra 1-2 évenként szinte ugyanazon paraméterekkel. Amúgy van még folytott 600-asből is válsazték, vagy ott a Divi, XJ vonal. Abból én nem tudok nyilatkozni a 400-asról. Esetleg még ER5, hogy a Kawát se hagyjuk ki a sorból.
Azért kérdeztem mert haver első motornak vagy 250est vagy 400ast venne. Ti mit ajánlotok? A körlámpás naked jön be neki. Én 250es esetében valami 1 hengerest javasolnék.
Kiegyenesedni meg nem tudok mert a gázkart csak el kell érnem.Nincs benne tempomat.
Tudom kátrányos helyzetű kripli vagyok.Szánalmas.
Kérlek szépen nagyon egyszerű a képlet. 6. fokozatban mindig 1000-el van lejjebb, mint a sebesség. 100-nál 9000-et, 130-nál 12000-et pörög. Aztán valahogy 130 után lelassul a dolog és 170-nél sem megy 15000 fölé. Hangsúlyozom, hogy 6.ban. Gondolom az áttétel miatt. 1., 2., 3.-ban simán elforog tiltásig (16000-nél kezdődik a piros) 400-as jobb? Milyen 400-as? Hornetből nincs. Mondjuk ezek CBR blokkok, abból lehet, hogy van/volt 400-as. Arányaiban ennyit szerintem nem pörög, de talán többet, mint a 600-asok és a teljesítmény is a kettő között van olyan 60-70 ló körül.
Zoli, szerinted a testmagasság nincs arányban a karhosszal? Ergo tele vagyunk gorillákkal, akiknek a térdükig ér a kezük. Jó vannak eltérések, de azért általánosan elmondható, hogy az 160-as nőknek rövidebb a karjuk, mint a 185-ös pasiknak
Azt mondják pörgetős. A 400as csak jobb már, nem?
Rövidkarú ember nem tud kiegyenesedni és állandóan görnyed hosszú meg simán és nincs gondja.
Lerohasdni SV-t nemigen láttam egy TPS szenzoron kívül.És azt is csak mostanában.
Persze régebbi karbis más tészta.
Az inyektoros ha engem kibirt másnál gond nélkül elvan.
Hornettel már van gond ismerősnél elég.
És a váznyak sem stabil náluk baleset után.Nem túl durván de kajla lesz.
Sornégy meg..................hát istenem nekem túl sok.Pont mint az ruha.
Azt motoron se meg nőben se jó.
Pont mint az enyém.................sokkaljobb karakterisztikával.
Pont nem kezdők álma egy 3000 alatt csak láncot csapkodó motor.
És tud fosatni motorféken lefelé kanyaközelben.
Az éles visszafordítókban vagy nagyobb gázzal mész mint akarnál vagy viszabaxod 1-be ami ránt rajtad egy kellemesebbet vagy esetleg pont a szintkülönbség közepén lefullad és beborulsz a kanyarba.
Rutinosabbaknál nem gond de kezdő,alacsonyabb nőket igen megizzaszt és megutálják.
Sornégyesnél ilyen gondok nincsenek.Felhasználóbarátabb.Jóval.