Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...es egy autos se allt meg...a kamera huen visszaadja az erzest...nem kivanom senkinek, es magamnak se tobbet...
Rohadt egy dolog az olaj, ha a blokkon kívül van!
Sorry, valóban!
Nézem mondom "ú milyen zsír féknyereg". Aztán jött a felismerés.
Amúgy tényleg e-bay a megfelelő hely, bár nem olcsók.
FZ az
FZS.
És az ebay-en keress bugspoiler néven.
valaki meg tudná mondani, hogy 1998-as évjáratú yamaha fz-mre hol találok hasidomot? :\
Na megjött a sityakom, holnap megyek is érte
Forgalmiban található adatok alapján történik.
- forgalmi 6000
- törzskönyv 6000
- eredetvizsga 17000 (500 cm3 felett)
- vagyonszerzési illeték - jármű kora és teljesítmény alapján
AGV-n is van.
Én amikor vettem a sisakom, nem is azt a grafikát akartam, hanem egy korábbit. Nem is tudtam, hogy jöttek ki újak. Szóval az kb akkori volt. Ez meg szintén idei modell, eddig a sima volt gyártásban és az is kb. 2 éve. Sokat nem állhatott a francia riviérán

Hát én ültem már sokféle motoron hátul, vezettem 3 félét (1 tanulót, egy tréningest és a sajátomat) és soha nem tapasztaltam ilyet. A sajátot egy plexivel vettem, amit lezúztam, szóval utána full naked lett és most egy másik van fent. Igazából mondom turbulencia van. Nem menetszél, hanem olyan tornádó féle, ami szó szerint lecsavarná a fejed. Dobálta is rendesen amúgy. De a többi sima goldwing amikkel csapatba mentünk mint rendelkezett egy ilyen műanyag szélterelő szerűséggel, hátul, ami elvileg csökkenti ezt a hatást. Az egyik el is hagyta út közbe, immáron vagy a 3.at

Egyébként mindenki annyit költ és annyi időnként sisakra amennyit akar. Jah, az Araikon van gyártási címke. A többin nem tudom, de azon tuti.
Úgy látom kapsz te is hírlevelet

Egyébként van ebben a napsugárzás történetben valami, mert tavaly a krími gurulás alatt 8 napon keresztül volt rajtam a shoxos protektoring és jól láthatóan kifakult, a piros részei egyenesen rózsaszínbe hajlanak azóta.

Ahogy számolom, a jelenlegi sisakom uszkve 1000-1300 órát tölthetett eddig napsütésben 2008 szeptemberi vétel.
Én 8-10 évre emlékszek az üvegszálas sisaknál. Ezeken nincs feltüntetve a gyártási dátum? dotszám?

Amikor elsőnek mentem 160-180at a fazékkal én is azt hittem, hogy le fog jönni a sisakom. Meglepő volt, de hozzá lehet szokni, meg kell ismerni a motor fejidomját, hogy hova dobja a levegőt. Az idom nélküliek meg így jártak. Ha megveszem a legdrágább verseny sisakot és rossz helyen van a fejem azt is tépkedni fogja a szél.
A szélzaj az meg külön történet. Ha lejjebb húzom a fejemet hangosabb lesz mintha normál egyenes tartásban ülnék a motoron. Szerintem nagyon jól rám van állítva a gép, köszönet a fél fejjel alacsonyabb előző tulajnak
Sziasztok!
Új első féktárcsák R1-Z 89’-90’ ; TZ250 90’ ; FZR400; XJR400; FZS600 (+S) 98’-2000 ; FZR600 89’-91’ ; FZ750 89’-91’TDM850 91’-01’ ; FJ1200 88’ ; Aprilia RST 1000 ; Ducati 900 ; Ducati 907 vasakhoz!
Akit érdekel mailen keresztül érdeklődhet.
Üdv,
István
csak nem shox? :)

Épp azon gondolkodtam, hogy vajon a négy éves sisakom mennyi időt töltött a 'pusztító' napon és mennyit a zsákjában a szekrényben.
Mindegy, ketyeg az óra, mennem kell újat venni.
Ennek ellenére én már láttam vállaltan bőven túltárolt sisakokat (igaz jól leakciózva) népszerű motorosbolt polcain (holott a hírlevelükben úgy bombázzák az embert hogyha öreg a sisakod -thermoplast és elmúlt 3 éves, vagy kompozit és több mint 5-, vegyél nálunk újat..már csak épp azt nem írják hogy máskülönben meghalsz)
Kíváncsi lennék egyébként egy 4-5 éves bukókon végzett tesztre, hogy ebből a cseréld le dologból mennyi a valóság és mennyi az adjunk el több sisakot...
Eddig akárkit kérdeztem, mindenki azt mondta, hogy halkabb, mint az FG-15, mert jobban záródik a plexi és jobban lehet nyitni/zárni a szellőzőket.

Megsúgom, hogy 350 EUR-nál olcsóbban jövök ki belőle És a franciáktól jön, ott az európai központi elosztó. Csak érne már ide...
Amúgy szerintem ennek is olyasmi csendes már a plexije, mint az XR1100-nek.

Tavaly is akartam már belsőt cserélni, az volt a fordulópont, amikor rájöttem, hogy inkább sisakot, amikor egy ismerősöm vitt a Goldwing trikeján Nyír1re meg vissza, autpályán. Hát ott olyan turbulencia van hátul, hogy majd leszedte a sisakot a fejemről. Nem tudtam már hova húzni. Egyébként azt mondják egy kompozit sisak 5 évente azért öregszik valamicskét. Ha azt vesszük, hogy 46 pénzért vettem annó, akkor bőségesen kiszolgált engem. Meg kicsit sérült is szegény a különböző akcióimtól

Majd megírom a tapasztalatokat, ígérem
És mi alapján számítják az átírás költségeit? Mondjuk egy váznál?
Ha van egy váz, blokk részben, hátsó lengővilla és nincs kivonva, akkor olyan, mintha egy teljes motort íratnék át?
ez verseny sisak nem nem lesz hangos
Úgy tudtam, hogy a 71 lesz
Nekem a prester, cage és assen jön be, mindegyik pirosas árnyalatban.
Kinyúlt a belseje? Vehetsz új belső párnákat bele. 8000 forint a pár, itt vannak kiegészítők hozzá.
Nekem 2 éves és már ki van nyúlva a belseje. Engem inkább az zavar, hogy az oldal szellőző nyitókája eléggé zörög nagy sebességnél. Lehet valamivel leragasztom. Meg eléggé hangos is.

Nekem az xr1100nek a besüppedő plexizárása nagyon megtetszett, de biztos ez is van ugyanolyan jó.
fc-moton most adnak -10% akciót, a franciáktól meg kijön bármelyik minta 350euróból (szállítással együtt). Az 50 ercsi meg 2 tank benzin, majdnem 1000km motorozás
Kérlek szépen 4 éves a kicsike, és ki is van nyúlva a belseje. Shoeit próbáltam, nem volt jó. Ahogy az X-lietok és a Sharkok sem. Egyébiránt nem hinném, hogy ennyiért kapsz ilyen sisakot+a pinlockbetét+füst plexi+tisztító szett. Ár értékben hidd el a legjobb. Amúgy meg az általam felpróbált kb. 10 féle sisak közül az egyetlen, ami pontosan passzol a kobakomra. Seventyone a grafika neve.