Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Koszonom a sok hozzaszolast!
Nekem 2003as z1000esem van es az eszik rendesen, tehat 1 liter plussz fogyasztason nem akadnek fent.
Engem inkabb az erdekel, hogy a futomuve valtozott, meg a motorikus viselkedese, ulespozicio, stb.
Arba majdnem duplajaaz fz1s az fzs-nek.
Mivel jobb az ujabb kiadas?(mivel,h az ujabbat vennem....)
kiemeltem egy részletet:
"a szerelő mondta (kicsit el volt lustulva a drága) "

Ti ebbe hisztek
most lehet hogy tévedek, de a honda crosstourer ről hallottam hogy normál tempónál eszik kb 8 litert,
de tán már javítottak rajta.
Most a gasgas on is állítottam, és igen fain lett a fogyasztása. már nem eszik 1 litert 1 óra alatt
Egyetértek.
Én elfogadom, ha valaki élvezetként néz a motorra és leszarja, hogy mennyit fogyaszt, de engem zavar, ha viszonylag normálisan motorozva megeszik 8-at.
Sziasztok! Szeretném kérdezni, hogy tud valaki 2002-03-as fzshez első lámpát, és fejidomot nagyon olcsón? Köszi
Helló valaki tudna segíteni? vízhőfokmérő fullon villog, imobilizer kis piros kulcs is, tekeri az önindító,de nem indul be S1, S3 ezt írja ki kilóméteróra helyére.... 2005-ös fazer. Valakinek valami ötlete, még nem találok szerelőt.
Egy év alatt (ha itthon használtam volna a gépet) kb 72 ezer forint pacsáltam volna el "fölöslegesen" csak benzinre (mivel nagyrészt a hazai áraknál olcsóbban tankoltam ez az összeg valahol 50k körül lehet) ami a mostani motorom nagyobb fogyasztásából ered.. és kb 25 ezer forintot ami a két motor gumikopása közötti különbségből adódik. Ez átlagosan heti 1500 forintot tesz ki (igaz keveset mentem), szóval be kell látnom hogy ez nem tétel, nem ettől drága a móka.

Mondjuk ha máshonnan nézem akkor ebből lehetne motorozni még 4-5 teljes napot a GS-sel... de mégse mondom azt hogy emiatt megbántam volna a cserét (mert alapvetően másféle élményeket nyújt a két motor). Ha pedig Innovát vettem volna akkor mostanra már majdnem megspóroltam volna a GS eladási árát (de klasszikus értelemben nem is motoroztam volna egy métert sem... pláne nem fülig érő szájjal )
az fz1 és a fzs1000 között én se a fogyasztás miatt választanám az egyiket vagy másikat,
az a 1 liter különbség tényleg elhanyagolható
Motornál elég lineáris a fogyasztás.
Legalábbis a modern inyektoros gépeknél.
Ergo Kb mind 5-6 között eszik függetlenül hogy ezres vagy haccázas.
A különbség a gázhúzásban van.
Most 2e km-en követtem lallert az ezres sv-vel.Szinte hajszálra ugyanannyit tankoltunk.Jó ha 5%-al maradtam alatta.
És Kb ugynazt a tempót mentük.
Szóval nem ez fog befolyásolni egy motorválasztást az biztos.
És tény hogy a legkisebb (bár ez is tetemes) tétel anyagilag egy benzinszámla a motortartásnál.
Nem azt mondtam, de szerintem senki nem azért fog majd pont FZS1000-ret venni mert keveset eszik.. az max egy jó pont, de hogy nem azon fog múlni a döntés az is biztos.
Egy "kis" 4T motor eszik 4-5 litert, széthajtva 6,5-et.. egy közepes vegyesben eszik 5-6 között egy nagyobb meg 6-7 között... hajtva meg ez utóbbi kettő lazán megeszik 8 litertől a végtelenig terjedő mennyiségű benzint. Na most ez az 1-2 liter normál használatnál ide vagy oda teljesen mindegy (ha nincs másban különbség a két motor között nem hiszem hogy ez fog dönteni), ha meg hajtva van akkor meg megint mindegy mert a többi dolog is többet kopik forintosítva is..szóval aki azt megengedheti magának annak a fogyasztás se fog számítani. Sokkal fontosabb akkor már a hatótáv mint a fogyasztás a nagyobb géposztályban (szerintem)
én nem adok igazat neked, sőt szerintem sokan mások sem, de ezen ne vesszünk össze
az fzs1000 pont 5 liter körül (5-5,5) eszik, akkor most adjam el mert keveset fogyaszt
ennél a két motornál elhanyagolható,de
szerintem igen is figyelembe kell venni a fogyasztást motor vásárlásakor.
Mondjuk ha gazdag lennék tuti leszarnám
szóval mindenki döntse el maga,,,

nah így megfelel
Jah..de aki 50, pláne 100 ló fölött gondolkodik motorvásárláson az nem fog a fogyasztással foglalkozni (legalábbis szerintem teljesen felesleges) mert nem ettől lesz drága a dolog. Ha meg 5 litert akar valaki etetni egy ezressel az egyáltalán minek vesz akkorát, teljesen felesleges..
szerintem meg elég barátságos az fzs1000,sőt tán túlságosan is
Te is fogyasztás miatt mennél innovával.
Nem azért... de egy ilyen kategóriájú motornál van értelme fogyasztásról beszélni? Nem hiszem hogy döntési tényező, másrészt meg kb a legkisebb költség ami jelentkezik a fenntartásánál
ha már a lábakról van szó én azt hiszem tegnap törtem egy az egyik lábujjam
2007 környékén mentem eggyel de az már rég volt....
szerintem sportosabb lehet mint az fzs1000, szinte minden más rajta mint a régin...
arra vigyázz hogy 2006 környékit ne vegyél belőle,
az a legegyszerűbb ha kipróbálod, szerintem úgy is az alapján kell dönteni. én mondjuk törekednék, hogy minél fiatalabb motort vegyek.
arra viszont tisztán emlékszem,hogy a fogyasztása kisebb az fzs1000nek
Köszönöm kérdésed, egyre keményebb vagyok És kegyed
Majdnem magamra vettem ,de látom ez Page-nek szólt .
Hát legyen az Ővé
Szeva Öreg Hogy van a kezed, lábad?
Akkor milyen óvatos lehet Zacket egyedül ? Persze jobb az óvatosság.Ő biztos ismeri, lassan jársz, tovább élsz.
Freemail mögött nem kell félned, mert óvatosan megy. Csak az arra közlekedők vannak veszélyben
Azzal nem nagyon fogsz találkozni, mert annyival nem jobb az új, mint drága. A karbitól meg nem kell félni. Freemailpeti vitt engem Lepence-Dobogókő karikán, hát majd lefostam a bokám. Pedig nem is volt nagyon gyors, mert be kellet várni Zacket (a második kanyar után eltűnt a tükörből) Viszont egy 900-as Hornetet simán le tudott volna nyomni, aki egyedül ment. Így csak tartotta a lépést vele. Én meg nem tudtam, hogy féljek vagy teszten a dolog de nagyon. Elég brutál az a gép, szerintem.