Egyre csak nőtt az elkopott felület nagysága. A szimeringet is elég hamar megette... nagyjából fele annyit bírt mint az előző. Amikor a szimering tönkre ment akkor elkezdte engedni az olajat...de 1 nap motorozás alatt kidolgozta a "felesleget" és sok problémát nem okozott utána.
Ez amit látsz az első jel megjelenése után kb 7-10k kilométerrel készült..a kép készülte után még mentem vele egy 10-est, aztán az új tulaj cserélte. Elég gyorsan rosszabbodott az állapota..
Azon a helyen ahol kikopott ugyanolyan horpadás lesz mint most.Még ha crom réteg lesz is rajta.Mivel onnan anyag tünt el.Először teljesen egyenletesre kéne az egész szárat leesztergálni micronnyi vastagságban és úgy ujracromozni.
Szerintem felesleges.Jó állapotú bontott csöveket kéne venni.
Üdv mindenkinek!
Csinált e valaki olyat, hogy telószárak krómozása? Nagy marhaság a kérdés? Vegyek újat mi? Szerintem ez lenne az első szár ami elkopik, és nem elgörbül....
Apropó sikerült szereznem CR9EK gyertyákat (új) brutális 2000 Ft-os áron szállítással! MOL 10W-50-et 1200-ért
Van képben első teló csúszógyűrű, a szet ~10 eFt A gyári min. 24
Fz8-asodat adnád el?:)
Szerintem felesleges.Jó állapotú bontott csöveket kéne venni.
Csinált e valaki olyat, hogy telószárak krómozása? Nagy marhaság a kérdés? Vegyek újat mi? Szerintem ez lenne az első szár ami elkopik, és nem elgörbül....