Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Rhinoeli kollégának valószínűleg igaza van! Most van szervízben a gépem és hasonló tüneteket produkált itt is cserléték a gyertyákat lassan amúgy is csere érettek lettek, de aztán újra tele ment benzinnel a karbi és beköpte a gyertyát! Szétkapták a karbisort és úgy néz ki hogy egy O gyűrű kirepedezett a 9.-évében és ez okozta a galibát! Had ne mondjam kb 22 forintos O gyűrű......Most mind a 4 karbiban ki lesz cserélve úgyhogy patent lesz a gép újab 9 évig.
Vidd vissza a szervizbe, mond meg hogy szar... valószínűleg megcsinálják gariban.. ha meg nem, mondd nekik hogy máshol is el tudod majd költeni a pénzed a következő években
"nem menet közben került a légszűrőházba a benzin, hanem "állásában""

Nah ezt nem tudom, lehet, hogy menet közben felgyűlt és azután szépen lassan lecsurgott.
Neked van igazad......
"1300km-rel ezelőtt tisztították meg szervizben"
Ez egy gyanús pont az anamnézisben, valamit ezek szerint lehet, hogy elcsesztek...

A gyertya nem ilyen igaz/hamis módjára szokott tönkremenni, plusz ugyebár nem menet közben került a légszűrőházba a benzin, hanem "állásában". Na meg attól, hogy nem robban be a henger, a kipufogószelepen ugyanúgy kinyomja, mintha berobbant volna.
Nem szívesen pucolom, picit összetettnek tűnik. Majd felszívom magam és egyszer megcsinálom.
DE 1300km-rel ezelőtt tisztították meg szervizben. Ha 1300km-enként tisztítani kell, akkor nagyon rossz motor a fézer.
Még nem cseréltem gyertyát, mert nem volt időm megvenni. Az lehetséges, hogy a mostani gyertya szar és mivel nem robbantja be a benzint. Az eltömíti a fúvókát és rossz irányban távozik a benzin?

Előbb gyertyával próbálkozok és azután ugrok neki a karbinak, ha még mindig gond van. Csak nagyon meglepődtem először, amikor megláttam a benzintócsát.
Köszi a tanácsot.
Én a helyedben kivenném és kipucolnám a karbisort. Jön a szezon, ne egy túra közepén ismételje meg a dolgot!
Nem lesz az nagy neked?
Vegulis csoporton belul maradok, de ez uttal lehet negy kerekben manifesztalodik... Mini :)
Egy üveget tettem alá, amibe belefolyt kb 1deci benzin. Amire szétszedtem már nem folyt. Szal addigra magától elállt a folyás.
Szétszedtem a légszűrőházat és abban van benzinfolt.

Egyébként problémásan indult a motor. Ha el is indult kb. 3000-es fordulat alatt csak 3 henger jár. Mikor elindult, elvittem egy körre, hogy az átfolyó benzin tisztítsa a karbit. Nem jött be. Hazaértem letettem. És azután lett a benzintócsa alatta.
Tehát ha a légszűrőházban találtál benzint, akkor a tankot már levetted. Esetleg nem látszik, hogy a karbik felől folyik a nafta?

Lehet egyébként, hogy annyi is elég neki, hogy egy csavarhúzó nyelével megkocogtatod a karbikat. Ha ez nem segít, akkor ki kell venni, kipucolni...
Szerintem igen.
azt mondod, hogy a karbiból folyik vissza a benzin a légszőrű dobozba?
Fasza ez a karbi téma.
Valamelyik tűszelep nem zár rendesen. Ha nem muszáj, ne indítsd be, mert lehet, hogy már a motor is telefolyt benzinnel. Tankot felemel, van a benzincső tövében egy csap, azzal el tudod zárni. Utána karbiszerelés, sok sikert!
van valakinek ötlete, hogy hogyan kerülhet benzin a légszűrő és karbi közé? Azt vettem észre, hogy egy hatalmas benzintócsában áll a gép. Elsőnek azt hittem valamelyik karbi ereszt, de visszakövetve az leeresztő csövet (amelyikből csöpögött a benzin) a légszűrődobozhoz jutottam. Rohadt nagy zsuva van benne
Most a manualt nézegetem, bizton benne van a válasz. De érdekelne a ti véleményetek is.
Lesz helyette másik BMW?
Eddig negyen erdeklodtek osszesen. Harman megneztek, egyik srac vegul egy kek F800ST-t vett, masik visszamondta, a harmadik es a negyedik ficko a sajat motorja eladasa utan hiv. Legalabbis ezt mondtak. Mai hirek, hogy amerikai kollegam venne meg. Uh remelem egy ket heten belul pontot teszunk az ugy vegere.
Nekem előtte Banditám volt 600 az sem volt egy kényelmetlen gép de a FZS kicsit jobb kényelem szempontjából és az utasaim is mindig dicsérték!
Nincs érdeklődő?
Nincs rá panasz, bár a gyári ülés helyett egy zselés csodát tud művelni komfort szempontjából! Nem tudom, az ezresen milyen a gyári?
A srácoknak igaza van ha ketten mentek fogyasztásban kényelemben az 1000 jobb választás lehet. Az említett sebességi tartományokban az 1000 gép kb 5 literrel beéri, megy mint a tüzérló és baromi kényelmes hosszútávon. Bár gondolom a 600 is ugyanilyen patent kis gép mint a nagy testvér.
az az FZS1000 , az FZS600 98-03 közötti
Honnan szerezted a gyertyákat ennyiért ?
Ha a kényelmet keresed, és a fogyasztást akkor a megoldás az FZS600 '01- '05. szvsz. Árban is jobb.