Rhinoeli kollégának valószínűleg igaza van! Most van szervízben a gépem és hasonló tüneteket produkált itt is cserléték a gyertyákat lassan amúgy is csere érettek lettek, de aztán újra tele ment benzinnel a karbi és beköpte a gyertyát! Szétkapták a karbisort és úgy néz ki hogy egy O gyűrű kirepedezett a 9.-évében és ez okozta a galibát! Had ne mondjam kb 22 forintos O gyűrű......Most mind a 4 karbiban ki lesz cserélve úgyhogy patent lesz a gép újab 9 évig.
Vidd vissza a szervizbe, mond meg hogy szar... valószínűleg megcsinálják gariban.. ha meg nem, mondd nekik hogy máshol is el tudod majd költeni a pénzed a következő években
"1300km-rel ezelőtt tisztították meg szervizben"
Ez egy gyanús pont az anamnézisben, valamit ezek szerint lehet, hogy elcsesztek...
A gyertya nem ilyen igaz/hamis módjára szokott tönkremenni, plusz ugyebár nem menet közben került a légszűrőházba a benzin, hanem "állásában". Na meg attól, hogy nem robban be a henger, a kipufogószelepen ugyanúgy kinyomja, mintha berobbant volna.
Nem szívesen pucolom, picit összetettnek tűnik. Majd felszívom magam és egyszer megcsinálom.
DE 1300km-rel ezelőtt tisztították meg szervizben. Ha 1300km-enként tisztítani kell, akkor nagyon rossz motor a fézer.
Még nem cseréltem gyertyát, mert nem volt időm megvenni. Az lehetséges, hogy a mostani gyertya szar és mivel nem robbantja be a benzint. Az eltömíti a fúvókát és rossz irányban távozik a benzin?
Előbb gyertyával próbálkozok és azután ugrok neki a karbinak, ha még mindig gond van. Csak nagyon meglepődtem először, amikor megláttam a benzintócsát.
Köszi a tanácsot.
Egy üveget tettem alá, amibe belefolyt kb 1deci benzin. Amire szétszedtem már nem folyt. Szal addigra magától elállt a folyás.
Szétszedtem a légszűrőházat és abban van benzinfolt.
Egyébként problémásan indult a motor. Ha el is indult kb. 3000-es fordulat alatt csak 3 henger jár. Mikor elindult, elvittem egy körre, hogy az átfolyó benzin tisztítsa a karbit. Nem jött be. Hazaértem letettem. És azután lett a benzintócsa alatta.
Valamelyik tűszelep nem zár rendesen. Ha nem muszáj, ne indítsd be, mert lehet, hogy már a motor is telefolyt benzinnel. Tankot felemel, van a benzincső tövében egy csap, azzal el tudod zárni. Utána karbiszerelés, sok sikert!
van valakinek ötlete, hogy hogyan kerülhet benzin a légszűrő és karbi közé? Azt vettem észre, hogy egy hatalmas benzintócsában áll a gép. Elsőnek azt hittem valamelyik karbi ereszt, de visszakövetve az leeresztő csövet (amelyikből csöpögött a benzin) a légszűrődobozhoz jutottam. Rohadt nagy zsuva van benne
Most a manualt nézegetem, bizton benne van a válasz. De érdekelne a ti véleményetek is.
Eddig negyen erdeklodtek osszesen. Harman megneztek, egyik srac vegul egy kek F800ST-t vett, masik visszamondta, a harmadik es a negyedik ficko a sajat motorja eladasa utan hiv. Legalabbis ezt mondtak. Mai hirek, hogy amerikai kollegam venne meg. Uh remelem egy ket heten belul pontot teszunk az ugy vegere.
A srácoknak igaza van ha ketten mentek fogyasztásban kényelemben az 1000 jobb választás lehet. Az említett sebességi tartományokban az 1000 gép kb 5 literrel beéri, megy mint a tüzérló és baromi kényelmes hosszútávon. Bár gondolom a 600 is ugyanilyen patent kis gép mint a nagy testvér.
Rhinoeli kollégának valószínűleg igaza van! Most van szervízben a gépem és hasonló tüneteket produkált itt is cserléték a gyertyákat lassan amúgy is csere érettek lettek, de aztán újra tele ment benzinnel a karbi és beköpte a gyertyát! Szétkapták a karbisort és úgy néz ki hogy egy O gyűrű kirepedezett a 9.-évében és ez okozta a galibát! Had ne mondjam kb 22 forintos O gyűrű......Most mind a 4 karbiban ki lesz cserélve úgyhogy patent lesz a gép újab 9 évig.