Nekem FZS1000 van még FZ1 nem vezettem ezért arról nem tudok írni de a tapasztalataimat az FZS1000 megosztom.
Na szóval karbis hideg indítás szivatóval aztán már nincs igénye rá. Néha szinkronizálni kell. Kényelmes nagyon eddig 640km volt egy seggel amit bírtam. Szélvédelem nekem nagyon jó bár a plexi nekem GIvi és van rajta egy túra dönthető szárny! Fogyasztás ha papásan közlekedsz vele (mint én 100-130 között) akkor kb 5 liter!
Ha pörkölöd a ménest ahogy most nekem a szerelő mondta (kicsit el volt lustulva a drága) akkor azért simán megitatod vele a 8 litert is de az már közúton nálam a józan ész határain bőven túl mutat! Gumikat nem túlzottan zabálja én sport gumival használom kb 3500km mentem el vele és még a fele bőven benne van a gumiba. Szakértő kezekben jól dönthető én nagyon mazsola vagyok az 1000 géphez most hogy az asszony külön motoron fog menni gondolkodom hogy visszacserélem egy kisebbre. Utasnak is nagyon kényelmes. Jól pakolható nekem van egy kínai doboz hátul eddig még mindig elég volt egy 1 hetes túrára egy tanktáskával! Ha esetleg szeretnél egy ilyen gépet megnézni akkor nyugodtan gyere el megnézegeted ráülsz stb.......
Sziasztok!
Elnezest a pontatlansagert!
FZS1000 es fz1s fazerek koztit kerdeznem.
Eroben, viselkedesben mi a kulombseg a karburatoros es befecskendezos kozt?
Mas a vaz, stabilabbe?
A fejidom sokat nem valtozott, de a szelvedelem melyiken milyen?
Ha jol latom a fekrendszer ugyanaz...
Tehat en egy FZ1S-t akarok venni, de fele arbol vehetnek FZS1000-et, ezert szeretnem tudni, hogy mennyit fejlodott...
Koszonom a valaszokat
Én azt gondoltam, hogy a kérdező már eleve az új változatokról beszél, és a naked (FZ1) és a fejidomos (fzs1 - rendesen FZ1 Fazer) változat közötti különbségre kíváncsi. Az FZS1000 és az FZ1 az valóban, már teljesen más tészta.
Nem csak a fejidom változott. A faridom is.
Tulajdonképpen a kinézetben sokat változott, de a karbisor is le lett cserélve injektorokra. ÉS van még nagyon sok "apró" változtatás. Nézd meg mindkettőt és tisztábban fogsz látni.
Nah még egyszer
Köszöni jól elvan a szekrényen. Felhoztam Pestre és itt megcsináltam (sok segítséggel). Vettem o-gyűrűket bele, amiknek darabja 17 forint. És így kb 70 forintból meg lett javítva. Bele is tettem már. Még a következő hét elején megvizsgáljuk, hogy így hogy tömít, de így jónak néz ki. Kb másfél hét és megyek haza és visszakerül a motorba.
A jobb oldali lámpában (ahol gyárilag csak a távolsági ég a H4-es izzó távolsági fényével) a tompított szálat égetve más fényt ad, mint a bal oldali lámpa, egy kicsit magasabbra viszi, de nem annyira, mint a távolsági. A kettő közé mondanám.
A rendőr szerintem pont leszarja, ha egyáltalán ért hozzá. Van rá esély, hogy éjszaka egy kicsit vakítja a szembejövőt, de sajnos ezzel most nem tudok törődni, mert a gyári fénykibocsátás annyira harmatgyenge ezeken a Fazereken, hogy muszáj valamit barkácsolni... (egyébként éjszakai motorozáshoz már készül a homemade power LED-es kiegészítő fény, a provizórikus próbák alapján igen bizakodó vagyok, erről majd beszámolok pár hét múlva, ha kész lesz)
Nem tudom, az FZ6-okra ez mennyire igaz, de azért is volt gyenge az enyémen a fény, mert a lámpába menő öreg vezetéken csak 11,4 V feszültséget volt. Így most az akksitól kapja közvetlenül a szuflát egy új izmosabb vezetéken, már csak ezzel is sok plusz fényt lehet nyerni.
Műszaki előtt meg simán lecsúsztatom a H4 tompítottjáról a sarut és máris default a rendszer.
A fényszóró vetítési képe nem változott meg? Én is gondolkodtam már rajta, de nem mertem megcsinálni, nehogy vakítsa a szembejövőket, valamint talán a rendőrnek sem tetszik...
Az eddigi leghalkabb sisakom: Nitro n312v
Pár éve egy túrán cseréltem egy barátommal, akinek akkor új BMW-s sisakja volt, ég és föld volt a különbség a párezres Nitro javára. Ugyanakkor hozzámértem egy Schuberth C2-höz is, az is csak egy fokkal volt halkabb...
Ha kivehető lenne a bélése és lenne benne napszemüveg, vennék még egyet későbbre...
mar csak az fz1s-rol kene valaki irjon...koszi elore is
az egy segges utat en ertettem