Középtámasz és zsibbadás?
5-600 km után tökmindegy min ülsz zsibbdsz és imádok lánckenés közben motort tolni úgy hogy hülének néznek az utcám mért fujom dezodorral az allját.
Én nagyon-nagyon SV650S-t szerettem volna a magaménak tudni, de jött az FZ6 és végül emellett döntöttem. Formailag, műszakilag nekem mind2 bejön. Az Fz6s előnye a túrakormány és a középsztender.
Egyébként, ha jó állapotút fogsz ki, akkor sztem majdnem mindegy, h melyiket választod. Bár azt hozzá kell tennem, h a 2 hengereseken jobban el lehet zsibbadni. A 4 hengeresek kiegyenlítettebbek. Nem mindegy, h elzsibbadva, vagy csak kissé megfáradva szállsz le a motorról 1-2-300 km után!
a 9e. km. garantalt, hisz egy baratom vasarlastol ismeri a motort...
az utobbi ket evben egyaltalan nem volt hasznalva...
karcmentesen porosodik a garazsban...
Szerintetek mi lenne a realis ara?
Ha lejonne 1.500.000re?
Egyetlen terv volt..............Szombaton bosznián keresztül lecsülledni Karlobagba majd pálya nélkül hétfőn hazamenni.
Minden más ad-hock.
És mivel ketten még nem jártak a 8-ason így elkísértem őket fel-le.
valahol Seline környékén pihentünk a parton, és láttam egy narancs angolbeteg motort magyar rendszámmal, gondoltam ti vagytok azok, csak azt nem értettem hogy mit kerestetek ott, amikor szerdán még más útvonalatok volt
Amúgy lobogtathattál volna valamit háha észrevettem volna...................bár amilyen elfoglat vok hogy életben maradjak nem bittos hogy láttam volna.
Ha tényleg 9 ezer van benne, és az 1,7 milla csak irányár, abból azért talán lehet kihozni jó végeredményt. Ez ma újan egy bőven 3 milla feletti gép. Azért szivesen megnéznék egy ilyen 9 ezer km-es gépet, hogy tényleg annyi-e az annyi....
Hali!
Én pár hónapja vettem egy n-es verziót. Hát én csak kapkodom a fejem néha, hogy mennyire brutál erős a gép. Én nem értem ezt a négyezres fordulatszám mizériát, a négyezret a legkisebb gázcsavarintással átlépi, persze alacsonyabb fokozatban. Így lettek tervezve. Persze nincs viszonyítási alapom, pl triumph 1050, kawa z 1000., nekem bőven elég az ereje mindenhol. Viszont az ára nem kevés, amit kérnek érte. Ált. 2006-osokért jóval kevesebbért kínálnak.
Üdv.
Sziasztok
Egy 2006os FZ1-esre szeretnem cserelni a 2003as Z1000-esemet es segitseg kellene.
9000 km van benne garantaltan + bukogomba, belso sarvedo es hasidom
1.700.000-rol indul a kiegyezes...
mi a realis ara?
Elgondolkodtat az is, hogy azt irjak a teszteken a Fazerrol(fz1), hogy 4000 fordulatig nem is erzed, hogy 1000-res motoron ulsz.
(en nem szeretem nyaggaszni, uh az also tartomanyban hasznalom altalaban a gepet)
Nagyon erezheto a gyengeseg, es zavaro a 4000 fordulat alatti gyengeseg?
KOSZONOM A VALASZT!
5-600 km után tökmindegy min ülsz zsibbdsz és imádok lánckenés közben motort tolni úgy hogy hülének néznek az utcám mért fujom dezodorral az allját.