Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva!

Szintén ugyan ez a jelenség nálam is...
Nekem is full nyitott sportdob-om van.
Azt nem néztem, hogy alacsonyabb vagy magasabb lett-e a fordulatszám, de nekem is hallhatóan más lett az alapjárat.
És szintén, ha befogom az egyik kiömlő nyílást, akkor úgy érzem, hogy visszaáll gyárira... Úgyhogy biztos, hogy a nyitott dob fojtásának hiánya okozza a változást.

Szóval akkor nekem sincs mitől tartanom?
Mármint nem rossz ez a motornak, és nem kell áthangolni valamit a sportdob miatt?
Nekem is hasonló tüneteket produkált. Be is voltam jelentkezve Surihoz, de pont azon a hétfőn, amikor a nagy vihar volt, így nem mentem el. Viszont nekem is megjavult azóta. Biztos vmi kosz lehetett a hunyó.
Érdekelne valakit Safetys képzés, 2 napos 30-ért? Nem reklám, csak kérdezem
volt is vagy 1,5 hónapja
Próbálgattuk még és észrvettem, hogy a 3. leömlő hidegebb a többitől. Szal a 3. henger nem ment. Tank le, gyertya ki. Szikra van. Mindegy indítgattuk, kiköpött sok benzint is. Benzin van, szikra van. Gyertya vissza, indítás, feléled a henger. Betegesen de ment. Aztán meggyógyult. Most már szépen megy.
A gyertyák picit égettek, szal azok cseréje lesz a következő project.
De azért figyelek rá, a teli pihi után is ez volt, és egyszer "váratlanul" leállt a henger akkor is.
Karbipucolás-gyanús a dolog...
szerintem karbi, nekem is ezt csinálta...
A ma reggelem megint idegtépő lett, nem akart indulni a motor. Amikor elindult, akkor meg 1 henger szabadnapot kapott. Gondoltam megyek egy kört hátha magához tér. Az első stop táblát egy lefulladással nyugtázta. A kör végére az alapjárat megjött és normális is lett. Elmentem vezetés tréningre. Odafelé néha még vacakolt, de nagyjából jó volt. kb 2700as fordulat alatt dadogott. A tréningen pedig ha 2-3 percet állt, akkor nem akart indulni csak gázzal. Hazafelé kaptam esőt és alacsony fordulaton egy henger nem járt. Lakott területen kívül már jól ment, meg volt a teljesítmény és úgy ment ahogy szokott. Csak az a kb 2700es fordulat alatt rendetlenkedik. Illetve ha üresben van, akkor mindig
Valami tipp? Karbi dugulhatott el? Mitől? Szerdán tankoltam (molnál) elvittem műszakira és hazajöttem. Akkor nem volt gond. kb 1.5 napot állt és ma reggel elkezdett rosszalkodni. Viszont elég benzin szagú a kipufogógáz.
Gyertya lehet? Akkor meg menet közben miért csak alacsony fordulaton hülye?
Úgy látom, a holnapi LIDL-s kerékpáros cuccok csak a nyugati országrészben lesznek kaphatóak...
véletlenül nem bonyhádi valaki ?
Ohh!Köszi!Tehát az ingadozás az nem gond azt mondod!?A gyárival 1080-1040 között volt!Épp most teszteltem ha befogom az egyik csövet szépen visszaáll a jól megszokott alapjárat!Lehet hogy a könnyebb áramlás miatt lett ilyen?Ha nem gond akkor nem gond!Reméljük!Köszi
Az vajon mitől lehet, hogy az FZS alapjárata egy kerek százassal alacsonyabb? (1150-1250 r/min)
Hali!
Gyárilag az FZ6 alapjárata: 1250-1350 ford/perc
(az Owner's Manual szerint). Tehát elvileg semmi gond.
Az alapjáratot bal oldalon a tank és a váz között egy csavarral lehet állítani egy csillagfejű csavarhúzóval...
Ismét segítségre,tanácsra tapasztalatra lenne szükségem!Lecseréltem a gyári kiput 2 Raptorra.A jelenség amit észrevettem hogy kicsit magasabb az alapjárat(1200-1140 között ingadozik).Mi lehet a baj? Lehet nincs is köze hozzá csak most tűnt fel?Tapasztalt már valaki ilyet?Állítani kellene rajta valamit?De mit?és hol?Ha valaki tud érdemben segíteni azt megköszönném!
Mivel itt van néhány lelkes Aldi/Lidl vásárló, lenne egy olyan kérésem, hogy ha valaki belefut a Lidlben éppen akciós kerti zuhanyba vehetne nekem egyet. Nálunk már nincs, pedig most nagyon jól jönne.
El lett az már adva több, mint egy éve. Ki tudja most milyen színben pompázik
DE MI, IGEN !
B@szki mekkora sárban kente ez az állat...
Nagyon dúrva a pali, hogy R1-el ezt így bevállalta!
Ha neki az tetszik.............en nem itelem el erte.
Szive-joga.
Zack meg a narancs fézerből csinált fehéret
A többiekről nincs infom.
Én imádom..................narancsban.
Napfénynél árány csillogás.
Hát...valóban...fehérben nekem is jobban tetszett...
Tényleg szép motor ! Sokan dicsérik.
Ja szombaton voltam hazafelé.
Hát...........szerintem most jobb.
De ízlések és.................
Ígérem az 1050-es majd fehér lesz.
Egy ideig.
Köszi.
fehérben szebb volt a motorod
azt hiszem hétvégén láttalak kerepesin
Hát...én megpróbáltam....