HOGY TE MILYEN JÓ FEJ VAGY ! Mi indulnánk Ausztriába Pestről és az sem kis dolog, hogy határátlépés előtt megpihenhetnénk !
Az ötlet nagyon is jó ! A megvalósítás inkább az lenne, hogy valahol meghirdetni, hogy lehetne jelentkezni...felajánlani....
Én szerencsésebb voltam, vagy legalábbis itt nem voltak annyira alaposak...
Várpalotán lakom - itt van egy suzuki szervíz - Nekem is megvolt minden kötelező... és ott átengedtek sportdobbal Pedig brutál hanja van ;)) Természetesen szerintem sem nagy cucc átdobni a gyárit meg vissza, csak azért örültem.
Pedig be is kellett indítani a motort, mert a tompított világítás csak úgy adja le a hifit.
üdv. nem tudom létezik-e olyan adatbázis ,ahol ingyenes sátorozás lehetséges motorosok számára . ha még nincs és valaki lát benne fantáziát ,van weblap szerkesztési jártassága ,akkor meglehetne próbálkozni vele . Pl. én a nyugati határszélen lakom ,van egy hatalmas kertem és megengedném ,hogy aki ausztriába indul túrázni az megpihenhetne mielőtt átlépi a határt .tudom ,hogy legtöbben megengedhetik maguknak a szállodát is de nem mindenki ! és pl. debrecenből éppen elég egy nap eddig eljutni és igazán akkor lehetne erre túrákat építeni ha lenne országos lefedettség ,esetleg más országokból is csatlakoznának .
Nekem kb 300 méterre van NKH-s vizsgaállomás onnan, ahol tárolom a Fazert. Meg is lepődtem, mikor egyik nap arra sétáltam!
Bár Én úgy vagyok ezzel, h 2 évente kibírja az ember, h kicsit utaznia kell egy vizsgáért. 55 km ? Legalább motorozol egy kellemeset...
2 éve még mást bíztam meg a vizsgáztatással. Nekem is Martin dobom van, egyszer külön lementem, hogy rakjon rá e-s plakettet és csináljon egy tompítót. Ezekkel együtt elsőre buktatták a motoromat, aztán másik helyre vitte a szerelő ott a tárcsába kötöttek bele, hogy üt. A varázsszó az volt, hogy mennyit adjon, hogy átmenjen? Miután elmotorozott 80 km-t Nagykátáról. Végül plusz egy 5-ösért semmit se néztek, így lett asszem 15 a vége. És a poén hogy a sok szarakodásba le is járt a műszaki. Mondjuk engem nem érintett, csak kifizettem amit mondott és kész. Amúgy Autoklubos vizsgaállomás volt. És az én japán belpiacos lámpámba sincs gyárilag e betű.
Haver régen a Mozaikba hordta a gépet, CBR600F. Valamilyen márkajelzés néküli dob volt fent, de az a néha lángot szóró, durrogó fajta. Ő mindig belegyömött egy pár rossz zoknit, aztán a vizsga után az állomás előtt látványosan az első kövér gázra kiköpte a motor a gombócot. Azok meg csak néztek.
Úgy értettem, hogy ha van rajta E jelzés, akkor már nem biztos, hogy beindítatja. Persze ez vizsgahely és vizsgáztató függő is. Lehet, ha holnap mennék akkor már más vizsgáztatna, vagy másmilyen kedve lenne és jobban szívatna.
Jah az én dobomban is van "e"minősítés és típus bizonyítvány,csak azért voltam nyugodt...csak elcsodálkoztam hogy eddigi összes motort be kelett indítani,persze eddig mind a gyári dobbal vittem őket műszakira,de most ennél nem volt kedvem és mondom nagy baj nem lehet
Akkor gondolom adott emberen múlik az,hogy menyire fáradt el aznap,mennyire próbál hibát találni,stb...
Mert volt már hogy anno a belpiacos motorom gyári kipufogójába és hátsó lámpájába kötött bele hogy nem gyáriak,aztán elmagyaráztam neki,hogy sűrűn nem láthatott ilyet,mert alig van az országban belőle,és szerintem összekeveri a eu-s típussal...aztán a végén mégis megkaptam a műszakit
Hát ja az a 9990ft még azért tűrhető,főleg ha nincs NKH (KPM) a környéken
E jelzés nem azt jelenti, hogy nem ge..hetnek veled...
ha hangos akkor megbuktattak, tegnap előttem vágtak meg egy varaderot, mert a gyári kipuja ki lett belezve,,,
bármilyen kiegészítő fényt találnak a motorodon akkor is megvágnak legalább is Bp.en a Mozaik utcában tuti
itt nem szarakodnak...
akkor az! Mindenki értse rá.
Igen de van olyan martin dob, amiben benne van az "e" betűjel. Az ennyit jelent, hogy nem ge.izhetnek rajta. Ha a tieden van, akkor nem lett volna értelme indítgatni mert nem húzhat el azon. Én is gyárit visszatettem, mert abban van jelzés. De gondoltam már én is,m hogy kellene valami szabványos martin, vagy bodis dobot venni. És eladnám a gyárit meg a sportosat és talán keveset kellene ráfizetni úgy.
A 9990ft elég jó ár nem nkh-s viszonylatban. Én is körbekérdeztem pár helyet a környéken és kb 15-16ezer volt mindegyiknél, csak egy helyen mondtak 10ezret.
Én tegnap voltam (4360ft),mindig is az NKH hoz hordtam a gépeimet,amit megspóroltam a műszakin azt meg inkább beletankolom
Nálam is volt fotózkodás,fékpad,lámpa csekk,duda...stb,de viszont nem kérték hogy indítsam be,pedig a mostani Martin dobot hagytam fenn,de benne a tompítóval..de nem nagyon zavart a szemeiket
Bár sztem ha ge.ik akartak volna lenni akkor sem találtak volna semmit ami nem szabályos
Tegnap hazafelé a buszon félig alva a következő feliratra lettem figyelmes: "AKCIÓÓÓÓÓ Műszaki vizsga motorkerékpárra CSAK 9990 FT!" Gondolom nem KPM-es hely
Nekem is megvan a műszaki. Már vissza is pakoltam a sport dobot és a ledes indexet.
A motort nekem se indították be, csináltak pár képet róla, gondolom naptárat csinálnak belőle. Fékpadon jól szerepelt, világítás okés, duda szólt. Azt nem láttam, hogy mennyire stírölték meg a gyári dobot, de annak a cseréje a legkevesebb munka. Kb 6ezerrel jöttem ki olcsóbban, mintha máshova vittem volna. És még motoroztam is egy jót.
Ez űbereli az én statika ZH-m, ahol a 3 feladat 3 pontot ért. 1-1- erő vagy nyomaték kiszámítása 0,1 meg hasonló értékek voltak.
Magyar felsőoktatás én így szeretlek
Az ötlet nagyon is jó ! A megvalósítás inkább az lenne, hogy valahol meghirdetni, hogy lehetne jelentkezni...felajánlani....