Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Komoly ez a gumi....

Mi is körbemotoroztuk a Balcsit, de remélem nem kapok drága fotókat...
Olyan helyre beállnak ezek a jóemberek, hogy esélytelen...
Peti hogy estél te, és hol?
Jesszus.... Hogy jutottal haza? Volt nalad kukac? Perec nem volt emiatt?
Mindkettő ?
Gratula :) Minden vizsga így sikerüljön :)
Lényeg, hogy átment
tudnád miről maradtatok le
haza fele elszelelt a gumim
Egy hibátlan Fz6 ELADÓ,ha vki ilyet keress...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6_fazer_310
0km_-6833416
Sziasztok!

Egy 2004-es Fz6-osom van. Erre vettem most egy nyitott Mastek dob-ot. Gyönyörű morcos hangja van! Nem tapasztaltam gyengülést. Ráadásul a fogyasztás szerintem javult.
A kérdésem az lenne, hogy kell-e valamit állítani a motoron, mert azt vettem észre, hogy az alapjárat változott. Meg ha vissza engedem a gázt akkor néha visszadurrog. Ez nem rossz hangzású, sőt igazából tetszik is, csak félek, hogy nem tesz jót a motornak... Bár volt aki azt mondta, hogy nem lesz semmi baja tőle... :S Vélemény?
Ricsi nagyon rendes. Én eddig akárhányszor voltam nála csak pozitívat tudok mondani. Érti a dolgát, nem lehúzni akar. A legjobbat mindig a telefonálókon röhögök. Azt se tudják mit keresnek mihez. Hihhetetlen türelme van
Nem. Mivel fényképezik a motorokat (is) és mivel matricás, így az nem ment. Melóból mentem és nem volt ott a gyári kipuff. Viszont az egyik szerelőnek bent volt a gyári kipuffja vmilyen Suzukiról. Tehát azt dobtuk fel a fénykép idéjére. Korrektül felgyorskötözőztük . Tehát ennyire komoly volt a dolog. Mindenki jól járt, ha érted, hogy mire gondolok
Mi lett a kipuffal? Az Akrával ment át?
Akkor néhány szót a mai napomról, nem reklámnak szánom de ajánlásnak mindenképp !
Tegnap vettem a RicsiBontóban (XVIII. ker) egy naqgyon szép állapotú tengelycsövet a hátsó villához: 3.000,- (gyári új 29.000,-) ! Ma visszamentem mert nem találtam porvédő kupakot olcsóbban, mint a gyári, mert a két kib@szott fémsapkáért a gyári yamaha 12 ezret kér ! és megkérdeztem van-e belőle...a kezembe nyomta a ricsi és közölte, hogy "a tiéd" !
A gyári görgők cikkszáma: 93315-42523-00 eddig úgy néz ki, hogy csereszavatos az IKO TA 2525 Z jelű csapággyal ami 3.000,- Ft-ba kerül a Páva utcai csapágyboltban per darab. A gyári 12 felett van valamivel. Azt hiszem ugyanez a gyártó !
És még egy nagy köszönet és ajánlás: Yamaha World ! Köszönöm a fióknak a segítséget és a pozitív hozzáállást a problémámhoz. HA bementem türelemmel álltak hozzám, pedig nem vagyok könnyű eset... Jah és amit mondanak abból is látszik, hogy profik ! És nem ez az első alkalom, úgyhogy a sokadik élményem is kizárólag pozitív !

A fenti görgőprobléma talán segít másoknak is...mert ez megy még egy halom motoroba ! Pl.: XJR1300, csak egy rövid lista amiben nem is minden szerepel !
Én már befürödtem ezekkel a jogszabályokkal. A fogyasztóvédelemnek semmi joga sincs. Már az eladók büntetik meg a védőket lassan. Azt fogja mondani, hogy indítsak polgári pert ellene egy 5-8 ezer forintos relé miatt.
Köszi én ezt inkább kihagyom. Veszek 4 db ellenállást beforrasztom. Ha nem jó akkor csak 300 forintom ment rá. Visszateszem a ledeset és leszarom, hogy mennyit villog. Majd a következő műszakinál megoldom valahogy.
Ha sárga a búra, akkor fehér LED-et vegyél, azok ugyanakkora áramfelvétel mellett fényesebbek, mint a színesek!
Én meg házilag fogok átalakítani 4 izzós indexet ledesre ! Csak még nem tudom milyen színű ledeket vegyek, mert sárga a búra. Ezen nem is akarok változtatni...egyenlőre, hacsak nem találok olcsón E-s jelzésű ledeseket.
Azé' ez nem ilyen egyszerű ám ! Vannak szép magyar jogszabályok ! A webshopos vásárlásnál tökre le van ám írva a visszaadás lehetősége ! Ne vedd félvállról csak ismerni kell a jogaidat is...

Amúgy meg fura, de pont egyik nap ment előttem egy led-es bömci. Érdekes, hogy neki nem villogott túl gyorsan. Sőt műskor is láttam led-es indexeket. És azok is rendesen villogtak...szal van rá megoldás...
Nem kell flexelni, a távtartót ki lehet venni (a hátsókból én is kivettem a doboztartó miatt).
Az jó, ha van relé. Én próbáltam kérdezősködni relé ügyben, de általában az volt a válasz, hogy ne kérdezősködj vegyed meg. (aztán ha nem működik, akkor majd szopsz vele, sokat, és még többet) Nem is találtam megfelelő relét. Így ellenállást vettem, de az nem jött be. Az volt szerencsém, hogy jófejek a yamahánál és levásárolhattam. Szerintem egyik webshop se engedi ezt meg. Sőt még ki is nevet, hogy benézted.
Én annó pont a macera miatt izós, átlátszó búrás indexeket vettem, e betűset. Hát a fene se nézte nagyon a műszaki paramétereket. Sikerült kevesebb wattosat venni, így ugyanúgy gyorsabban villogott és ugyanúgy kellett relé
És akkor még kell sárgán világító izzó is
Akkor már csak a fekete részt flexelni és színre kell fújni és már fasza is
Lehet kapni átlátszó búrát a narancs helyett.
De ezt biztosra nem tudhatom, helye válogatja, sőt vizsgáztatótól függ. Meg nekem sem tetszik, hogy gyorsan villog.
Az előző tulaj tette fel. Én még nem gondolkodtam, hogy cserélni kellene. De most, hogy fent van a gyári, már értem miért lett lecserélve. Nekem nagyon nem tetszik.

Körbenézek, de így látatlanban azt mondom, hogy 10ezer alatt nem lehet megúszni a cserét. És most nincs egy fölös 10esem, hogy legyen egy 3. szett index készlet is a motorhoz. Talán később.
Be se kapcsolják a világítást/indexet. A gyújtást is csak a kilométeróra miatt tették rá. Legalábbis velem így volt.

Anno direkt izzós indexet vettem, nem akartam szívni ezzel a ledes f@szsággal. Simán lehet találni jól kinéző izzós változatot is.