Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát...most fejeztük be a motor takarítását...
Közben meghúztuk a villa csavarját is. Sokkal jobb lett. Már csak egy-két millimétert mozog. Könyv szerint 1 mm léhet max a játék. Ebben talán benne is vagyok. De ha hétfőn mindenképpen benézek a world-be. Ha van idejük ott is hagyom. Cseréljék ki a fenébe a csapágyakat és ha kell a tengelyt is. Néztem az árakat, bár nem gyáriak de nem vészes... a csere ideje meg max 2 óra, tehát az sem lehet sok a munkadíjban...
De ha van ötletetek....várom !
Ez nagyon szarul hangzik...

Én csak azt tudom elképzelni a leírtak alapján, hogy a lengővilla tengelycsavarjáról elhagytad az anyát, és a tengely kicsúszott a távtartók közül, ezért kotyog a hátulja. Ez mondjuk több cm-t jelentene, ezt kívülről is látnod kellene... az 1000-es FZS-en nem tudom, hogy van ez a rész megoldva.

Jobbra talán azért nem tudod mozgatni, mert a lánc nem engedi?
Micsoda járgány ;)
Gratula :)
Én meg voltam a Balaton kerülős túrán

Már félek. Kedden mennénk szlovákiába... Nem szívesen állnék neki személyesen. Sztem nincs hozzá elég szerszámom. És nincs jó érzésem, mert csak az egyik oldalra lóg. Ki a tököm fogja ezt nekem hétfőn elvállalni. Mindenki most viszi a gépet szervizbe. A world meg biztos tele van...megyek reggel könyörögni nekik, hátha a Zolira tudok hatni kicsit...szépen kérve...
Nincsenek a fiúk itt valamelyik fórumon ?
ezt csak úgy látod meg ha szétszeded
kíváncsi leszek rá
Sőt: oldalra, de csak egy irányba ! Csak balra tudom elmozdítani, jobbra nem.
Oldalra. Hogy a pi..pe tud ennyit lötyögni ? Ha ennyit lötyög, akkor nincs benne már a csapágy ?!?! Mondjuk az a tengelynél csak 1-2 mili. De akkor is.
hallóó

Most oldalra lötyög vagy a hátsó telóval párhuzamosan
Szevasztok !

Mindjárt szétb@sz az ideg !
Ma nézegetem a láncot...hát még ez a szezon benne van...kicsit rálépek, lent a közepén: hát nem elmozdul az egész villa !?!?! Nem kicsit ! de csaj a bal oldalra ! A jobb oldalra nem billen ki.... Holnap gondoltam gurulok vele, de így. Majd egy centit mozog ! De lehet kettőt.
Ki tud erről valamit ? Lehet, hogy csak a csavar lazult meg ? Kétlem...
Bonyolult egy teljes csapágy csere ? Mennyibe fáj ? Szerviz mennyiért csinálja ?
Kiugrottam ma a pannónia-ringre bámészkodni. Abban a percben szakították meg a versenyt az erős szél miatt, amikor kiértem.

Hazafelé olyan szél volt, hogy balos kanyarban jobbra döntött motorral fordultam...
Valami amcsi blogger vagy kiafene rakta fel a weboldalára, hogy motorszervíz nélkül 200.00 mérföld (320.000 km) után még mindig megy a fzs1000. Ehhez képest 50.000 km az micsoda?

Ez egy érdekes magyar szokás, hogy km alapján akarunk motort/autót venni. Így mindenki elkezdte pörgetni az órákat. Motort állapot alapján kell venni. Az egy fölösleges adat, hogy mit mutat a km számláló. Nem kell egyből abból kiindulni, hogy össze vissza van pörgetve az óra, hanem használat függő. Pl én inkább vennék egy csak autópályán hajtott motort (ilyen nincs ), amiben van 50-60ezer km, mint egy 20ezer km-t pályán használt gépet.

Nemrég kocsivásárlás volt a családban és nagyon pofátlan az autópiac. A 3-5 éves kocsikban több km van mint a 15 évesekben

Rolsoft: Az én tanácsom az, hogy ne a km órát nézd, hanem ha tudod kérd meg a tulajt, hogy találkozzatok egy szerviznél, ahol átvizsgálják (persze nem szedik szét, csak átnézik, mint ahogy te is tennéd). Ha ezt nem vállalja, akkor gáz van. Ha igen, akkor meg a szerviz megmondja az igazat. Lehet, hogy 10ezerbe ez belekül, de nem zsákbamacskát veszel.
Nicsmit

Sok sikert
Üdv!
Csatlakoznék és teljes mértékben egyetértek az előttem szólókkal fazer 1000 ügyben. Én SRAD750-ről váltottam. Bár előtte is fazert szerettem volna..... Csak nagyon drága volt még nekem akkoriban.
A sok állástól a karbiban lerakódások, eltömődések jelentkeztek az előző gazdájánál így a komplett tisztítást tűszelep"O" gyűrűcserét nem úsztam meg! Az ülés elülső részét csapatom le most, hogy tök jó legyen. Szó szerint...
Nekem is csak angol volt!A képek alapján tájékozódom .A kipu nagyon ott!Már így vetted vagy te raktad rá?Mibe fáj egy ilyen bódis páros?A hálával kapcsolatban elég egy köszi is nem kell üldöznie teszik azt mások
Én úgy gondolom, hogy a sebességet is csak azoknál a gépeknél dobálja ki, amelyek többet voltak egy keréken, semmint kettőn...

Váltó úgy egyébként ... Ti még nem vezettetek BMW-t na annak karcos a váltója.
Nagyon szépen köszönöm a tartalmas leírást. épp most indulok megnézni a motort. remélem olyan lesz amire számítok. ha meg lesz meg írom :) thx
Hali.
Látom nagy Fazert szeretnél venni.

Én K1-es GSX-R-ről ültem át a FZS1000-re,nem bántam meg
Nos én amondó vagyok nem kell félni a karburátortól,mivel én injektorosról váltottam karbis-ra, naná hogy kicsit tartottam tőle..de sztem no probléma vele. Kicsit nehezen indul hidegen ez a típus,egy ideig eltartott míg hozzá szoktam,de kis gázzal pöccre indul,melegen meg gáz nélkül. Szívató szinte csak hűvösebb időben kell.
Futóműve nem rossz,de nem egy verseny futómű,nemhiába..ez egy sport túra gép Fékei sztem nagyon jók,én fékcsövekkel meg 5.1-es olajjal azért megspékeltem,mert azért jobb a gyári gumicsöveknél,így mégjobb a nyomáspont,jobban adagolható a fék,bár a gyárival is meg lehet állni
Szerintem nem kell félni a piacon kínált nagyobb futásteljesítményű gépektől sem,sőt néha az a jobb választás,mert sztem ez a duma hogy "3 évig állt,ennél meg annál az ismerősénél" szerintem sántít
Enyémben lassan 40eKm lesz,és lekopogom,eddig karbi szinkronon kívül semmi különös nem kellett vele szereltetnem.
A váltó jellegzetesen 1.-2. és néha 3.ban hangosan nyugtázza hogy sebességbe raktam,de jól kapcsolható,precíz...nálam még nem dobta ki egyszer sem a sebességet.
Fogyasztása 110-120-al,vegyesen 30%-ban városban nálam általában 5.5-5.7L (ilyenkor kofferral túrázós módban) de ha el gurul néha a gyógyszer akkor akár 8-9-et is beveri,de általában nyugodtabb tempóban megyek.

Nagyobb költség majd a 40ekm-es szerviz lesz...szelep hézag ellenőrzés,meg lecserélni a gyári lánc szettet (mert igen,még az van rajt)meg lehet kap új gumikat,fékbetét,gyertyát,meg a szokásos olaj,meg a szűrők.
Mikor megvettem olajat,szűrőket,hűtővizet,gyertyát,gumit cseréltem...majd kormány csapágyat kiszedtem,megpucoltam-bezsíroztam,kerékcsapágyakat,lengőkar görgőket,láb pedálok mozgó részeit zsíroztam. Meg még első teleszkópban olajat cseréltem mert eléggé puhának tűnt a keményebb beállítás ellenér,utána mindjárt jobb lett.
Kb ennyi amit nagyjából foglalkozni kellett vele,de sztem az a hengerfejes probléma az inkább nagyobb igénybevételnek kitett (pályázott,gyilkolt) gépnél jelentkezik

Egy frissen beszerzett gépen amúgy is érdemes egy szervizzel kezdeni,meg minden folyadékot lecserélni,így legalább az ember feltárja az esetleges hanyagságokat.

Szóval sztem azért nézz körül nyugodtan a 30-40-50ekm futású példányok között is,talán még megbecsültebb darabok mint a 10-20eKm-es "alig használt" egyedek

Sok sikert a kiszemelt példányhoz
A bünti 50ezer körül mozog a lejárt forgalmi esetén, gondolom, ezesetben is hasonló a tétel.
Szerintetek mennyi pénzt kockáztatok ha forgalomból ideiglenesen kivont motorral motorozok?
OK, THX
Nyugi oda figyelek , és van némi affinitás is
Oké ahogy gondolod. Nekem ez a sztory már most sántít. Szóval gumi kell rá ez ha nincs ismerősöd és nem akarsz szórakozni használt gumival akkor min 60 vagy 70 aztán a műszaki 16 körül. Ha szarok a fékbetétek akkor megint egy 20 26. Ez már 800 000 Ft alsó hangon. Az én motorom is lehet eladó lesz még nem hirdetem de az előző tulaj is fórum társ leinformálható. Én is így mentem annó motort venni de annyira igénytelen szart néztem meg hogy inkább fizettem érte többet és jó szájízzel motoroztam. Úgyhogy azért csak óvatosan.
Helló

Köszönöm szépen az infókat! Láncra majd figyelek, gumik szarok azt mondta az eladó. Kormány csapágyra én is gondoltam, át szoktam én is mindent rángatni rajta rendesen. Ennek a motornak az előélete nem egyszerű. Mert aki most árulja az már 2 szer eladta "ismerősnek" de nem volt jogsijuk elvileg nem is használták az elmúlt 3 évben 3 gazdálya volt de egyik se igen használta. Legalábbis ez a sztori. Ebből adódhat a kevesebb kilométer. Az a baj hogy a piacon nincs bőven ilyen motor. Van egy pápán külföldi papiros 800 ba utána egy 2005 ös pesten az 900 ért szóval azért olyan sok nincs. Ami már van mind drágább lényegesen. Elkapkodni nem akarom, de ha nincs vele probléma és jónak tűnik akkor értelme sincs várni.