Voltam közben a world-ben. Tök rendesek voltak a srácok. Megnézték de ahogy előttem is mondták...belelátni nem tudnak... Valszeg görgő csere de tengely is lehet esedékes. A tengely 30e a többi még 20e. Persze plusz munkadíj, de ők minden pénzt megérnek. Még az alkatrészen gondolkozom, hogy mikor és honnan tudnék olcsóbban szerezni, mert ez azért elég húzós...
Esetleg ha valakinek van valami titkos forrása ez ügyben, megköszönném: lengőkar tengely, görgők, porvédők.
Én se a kilométer órát néztem inkább az ár érték arányt.
Vagyis a motor állapotát és a vételárat.
És amit most megvettem látszólag kell rá költeni kb 50 ezret vagy lehet többet is, de 2 kilóval olcsóbban vettem mint a hirdetett társait.
Sokat állt a elmúlt 4 évben volt 3 gazdája akik nem nagyon használták. De így nem is foglalkoztak vele. Ellenben nem is kergették. Elől még a gyári gumi van rajta 0-ra kopva , hátul már cserélhették de az is szinte szövetig elhasználva. Szegényhez eddig nem volt kegyes a sors , de most egy jó gazdához került. Szépen meg kap mindent amit kell, és remélhetőleg sokáig hűséges társ lesz !
Műszakilag talán nincs rossz állapotban, de bele nem lát senki.
Hangja szép nem szól semmi, váltó patika. Azt most hogy teleszkóp szimeringet kell cserélni mert látszik hogy szar. Nem érdekel, "filléres" költség. Olajat így is úgy is cserélnék. Akkor meg az a 2 szimering .... Ma átiratom, meg fel dobok rá 2 gumit. Azt jön a használat meg a problémák összeírása :)
Meg vettem én is a Fazer-t Ez is sokat állt.
Látszik a karbi előtt lévő 2 külső gumin.
Meg a kék eloxált cuccok mér halványodtak lényegesen.
Karbit nekem is kel majd pucolni mert indítás után le fullad nem veszi a lapot. Meg hidegen is akadozik még.
Majd használom egy kicsit összejön mit kell csinálni vele azt neki esünk
Kakucs nem lesz tele? Szlovakok utalnak bennunket... Kriszti is jon! Uh ha nem esik elkiserunk a hatarig, aztan szerintem egyenesekbol allo utat keresunk...........
Ezért kell minden lánccserénél inkább végtelenített láncot választani, hogy rá légy kényszerítve, hogy kivedd a villát és bezsírozd a villacsapágyakat és a hátsó teló csapágyát is.
Ezt mivel csináltad?
A tegnapi balton kerülés ezt überelné . Mármint lefelé. Kb 3.5 littyó lehetett a fogasztás. Igaz a 4000es fordulatot se sokszor értem el.
Meghúztam a könyvben szereplő nyomatékkal (125 Nm). Most nem mozog.. Bár nem értem, az a bazi nagy csavar, ha meg van húzva, hogy tud lelazulni ?!?!?
De majd délután megyek vele, meglátom, visszaesik-e a helyzet.
Megy valaki valamerre ?
Mi kedden tervezünk vagy vratnát, vagy Ballassagyarmaton keresztül valami hosszabb túrát. szerda a családé...
Véletlenül találtam: Bagster FZS600
Bár sztem drága de lehet, hogy enged az árából és akkor jó vétel lehet. Aki felhívja mondja meg neki, hogy 20-ért árulnak pesten új bagster tankbőrt bármire a corsaro-nál !
Voltam közben a world-ben. Tök rendesek voltak a srácok. Megnézték de ahogy előttem is mondták...belelátni nem tudnak... Valszeg görgő csere de tengely is lehet esedékes. A tengely 30e a többi még 20e. Persze plusz munkadíj, de ők minden pénzt megérnek. Még az alkatrészen gondolkozom, hogy mikor és honnan tudnék olcsóbban szerezni, mert ez azért elég húzós...
Esetleg ha valakinek van valami titkos forrása ez ügyben, megköszönném: lengőkar tengely, görgők, porvédők.
Köszi előre is!
Vagyis a motor állapotát és a vételárat.
És amit most megvettem látszólag kell rá költeni kb 50 ezret vagy lehet többet is, de 2 kilóval olcsóbban vettem mint a hirdetett társait.
Sokat állt a elmúlt 4 évben volt 3 gazdája akik nem nagyon használták. De így nem is foglalkoztak vele. Ellenben nem is kergették. Elől még a gyári gumi van rajta 0-ra kopva , hátul már cserélhették de az is szinte szövetig elhasználva. Szegényhez eddig nem volt kegyes a sors , de most egy jó gazdához került. Szépen meg kap mindent amit kell, és remélhetőleg sokáig hűséges társ lesz !
Műszakilag talán nincs rossz állapotban, de bele nem lát senki.
Hangja szép nem szól semmi, váltó patika. Azt most hogy teleszkóp szimeringet kell cserélni mert látszik hogy szar. Nem érdekel, "filléres" költség. Olajat így is úgy is cserélnék. Akkor meg az a 2 szimering .... Ma átiratom, meg fel dobok rá 2 gumit. Azt jön a használat meg a problémák összeírása :)
Látszik a karbi előtt lévő 2 külső gumin.
Meg a kék eloxált cuccok mér halványodtak lényegesen.
Karbit nekem is kel majd pucolni mert indítás után le fullad nem veszi a lapot. Meg hidegen is akadozik még.
Majd használom egy kicsit összejön mit kell csinálni vele azt neki esünk
De holnap reggel Yamaha World...
oldható menetrögzítőt neki!
szerdán mit csinálunk kakucs vagy szlovákia?
Csak tudnám, hogyan tud ez lelazulni ?!?!? Ragasszam oda ?
A tegnapi balton kerülés ezt überelné . Mármint lefelé. Kb 3.5 littyó lehetett a fogasztás. Igaz a 4000es fordulatot se sokszor értem el.
az hogy lazulhatott fel?! lehet egy kis menetrögzítő nem ártott volna neki...biztos ami biztos alapon
De majd délután megyek vele, meglátom, visszaesik-e a helyzet.
Megy valaki valamerre ?
Mi kedden tervezünk vagy vratnát, vagy Ballassagyarmaton keresztül valami hosszabb túrát. szerda a családé...
Bár sztem drága de lehet, hogy enged az árából és akkor jó vétel lehet. Aki felhívja mondja meg neki, hogy 20-ért árulnak pesten új bagster tankbőrt bármire a corsaro-nál !