Nah akkor én is bedobok valamit.
Pocakidom eltörött. Az egész 3 részből áll: jobb, bal és a középen lévő, ami összefogja ezt a kettőt. Az utóbbi tört el a rögzítési pontnál, és több helyen meg van repedve. Maga a műanyag hegesztés nem lenne drága, de mivel újra kellene fújni, már nem is olyan olcsó. Pár ezerért hegesztenék meg és kb 8-9ezerért lenne meg a festés.
Van valami tippetek, hogy hogyan lehetne úgy megcsinálni, hogy ne kelljen festeni?
(sajnos csak a piszkos képem van, amin közelebbről látszik az idom)
Nekem karbis fzs-em van (hogya jobban bosszantsam a zöldeket ). Az fz6-ok mind injektorosak.
Motoron ne nézd a fogyasztást. Ha mész 100km-t, akkor nem az a 3-400 forint fog földhöz csapni. És persze az is igaz, hogy a fogyasztás tőled függ, de ez a kocsiknál is így van. Azt érdemes tudni, hogy 1 tank benzinnel kb 400km-t lehet elmenni. Az fz6-nak még nagyobb a tankja (1 literrel).
Simán beterítette a féktárcsát,féknyerget és felcsapta a gumi peremére is a cuccot.Kellemes volt mert ezután mint később kiderült a jobbos oldalon egész évben nem volt fékhatásom.De legalább nem is kopott a betét.
Én úgy vettem anno a motort, hogy a jobb oldali szimering eresztett. Az eladó azt mondta a vásárláskor (egy jó kis januári nap volt), hogy ősszel befújta szilikonnal, hogy ne rozsdásodjon a króm...
Na de a lényegre visszatérve, nekem bizony csupa olaj volt a jobb oldali féknyereg, szimeringcsere volt az első dolgom.
Ha nincs benne olaj, akkor már elmúlt az életveszély.
Viszont képzelj el a szerpentinen egy fincsi féktávot, amikor egy kátyún egyszercsak azt mondja a szimering, hogy akkor én most véglegesen megadom magam, és két deci olaj landol a féktárcsákon, gumin...
Sziasztok,
2004 utáni 600as Fazer vásárlásán gondolkodom, és lenne néhány kérdésem:
- 2004 után minden modell injektoros?
- Kb hogy alakul vele az átlagfogyasztásotok?
- Ha jól látom, van külön 77LE-s modell, és 98LE-s (S2). Ez a forgalmin kívül látszik valahol a motoron?
- Van-e esetleg valami tippetek, amit külön érdemes megnézni egy használt Fazer-en? (tipikus hibára gondolok)
Most egy ER-5-ös Kawasakit hajtok, őróla váltanék egy kicsit nagyobb, erősebb motorra.
Kösz a segítséget!
Vancsi
A motor egy 2004-es Fz6!Pár napja észrevettem hogy a jobb első teleszkópnál a száron megmarad az olaj! Valószínű a szimering fogja megadni magát?Mennyi időm van még mielőtt elengedi magát?Valaki tudja milyet kell bele vennem(pontos méret)mi az ami jó?Hol tudok ilyet beszerezni?Köszi a segítséget
Pocakidom eltörött. Az egész 3 részből áll: jobb, bal és a középen lévő, ami összefogja ezt a kettőt. Az utóbbi tört el a rögzítési pontnál, és több helyen meg van repedve. Maga a műanyag hegesztés nem lenne drága, de mivel újra kellene fújni, már nem is olyan olcsó. Pár ezerért hegesztenék meg és kb 8-9ezerért lenne meg a festés.
Van valami tippetek, hogy hogyan lehetne úgy megcsinálni, hogy ne kelljen festeni?
(sajnos csak a piszkos képem van, amin közelebbről látszik az idom)
Motoron ne nézd a fogyasztást. Ha mész 100km-t, akkor nem az a 3-400 forint fog földhöz csapni. És persze az is igaz, hogy a fogyasztás tőled függ, de ez a kocsiknál is így van. Azt érdemes tudni, hogy 1 tank benzinnel kb 400km-t lehet elmenni. Az fz6-nak még nagyobb a tankja (1 literrel).
Na de a lényegre visszatérve, nekem bizony csupa olaj volt a jobb oldali féknyereg, szimeringcsere volt az első dolgom.
Viszont képzelj el a szerpentinen egy fincsi féktávot, amikor egy kátyún egyszercsak azt mondja a szimering, hogy akkor én most véglegesen megadom magam, és két deci olaj landol a féktárcsákon, gumin...
Igen, ez a teleszkópszár-szimering elkopásának első tünete. Nem érdemes várni vele, előbb-utóbb mindenképpen ki kell cserélni, balesetveszélyes.
Vagy rendelsz Yamahától (lehetséges, hogy porvédővel együtt adják), vagy szimeringboltból. Utóbbiban nem tudok segíteni, a pontos méreteket nem tudom.
Fontos, hogy mindkét oldalit cseréld!
2004 utáni 600as Fazer vásárlásán gondolkodom, és lenne néhány kérdésem:
- 2004 után minden modell injektoros?
- Kb hogy alakul vele az átlagfogyasztásotok?
- Ha jól látom, van külön 77LE-s modell, és 98LE-s (S2). Ez a forgalmin kívül látszik valahol a motoron?
- Van-e esetleg valami tippetek, amit külön érdemes megnézni egy használt Fazer-en? (tipikus hibára gondolok)
Most egy ER-5-ös Kawasakit hajtok, őróla váltanék egy kicsit nagyobb, erősebb motorra.
Kösz a segítséget!
Vancsi
Egész felül van a tapadási pont és nehézkesen is adagolható mert annyira nincs már "játéktere" a karnak.
Kuplungtárcsa csere vagy elég fel ferrodolozni, lehet egyáltalán, érdemes hogy megy ez?