2000 km-t mentem azóta, nincs változás: a váltó simábban jár, mint a Repsol Motor Racing 10w-40-nel járt. A kémlelőablakon már látszik, hogy kezd sötétedni, de még szép arany színe van. Azt nem tudom, hogy az FZ6-ban hogy muzsikálna, de ezen az áron nekem nagyon nyerő olajnak tűnik. (persze azt, hogy mennyire kopik vagy nem kopik a motor, senki nem mondja meg: se ennél, se a drága olajnál)
Hogy szuperál az Agip olaj a blokkban?
Láttam a túraútvonaladat is. Jónak ígérkezik, csak még itthon futnom kell pár kört és számolnom, h mi mennyibe lesz. Kell még a gépemre egy nagy hátsó doboz és tartó.
Kb 2200 km 4 nap alatt...nem rossz
Bejelentkeztem gumicserére. Időpont is van. Lecserélem a Pirelli Diablo-kat. Ezek inkább sportgumik. Pirelli Angel páros kerül fel. Az való az Én stílusomhoz és szokásaimhoz. Szóval akit érdekel a Diablo gumiszettem, az jelezze. Először itt, a topicban ajánlom fel, hátha szüksége van rá vkinek
Az első profil mélysége 3mm, a hátsó (2012-es) gumi az meg 6mm, de majd rámérek! . A hátsóban igen kevés km van.
Szép napot sporttársak!
5-6000 körül a motornak van egy kis rezgése, ami felerősíti a zajokat, kipufogót is csekkold, lábtartót, nekem az produkált ilyent, hogy egy kicsit nyitva volt a hátsó...
Az a baj nagyon vezeti a váz a hangot, nem tudom behatárolni. Már nekiálltam lebontani a tartozékokat. Szerintem nem a blokkból jön, abban tiszta a hang. Meg a kormánycsapágyat is megnézem már akkor... Köszi a segítséget
És honnan jön az a zaj? Milyen jellegű? Ha bemelegszik, javul/romlik? Behúzott kuplungnál is hallható? Ha a motorból jön, mindkét oldalon egyformán hallható?
Jól nézd meg az idomok és egyebek (műszerek, lábtartó stb) csavarjait, hogy lóg-e valami. Nekem a topcase platnijának műanyagja lógott egy kicsit, az produkált hasonló rezonanciát és zajt.
Interneten keresztül sajnos elég nehéz diagnosztizálni, főleg ha hangról van szó.
A zörgő hang ezer dolog lehet: nem lóg valami, ami az adott fordulatszámon berezonál? Menet közben hallod, vagy álló helyzetben? Szelephézag, vezérműlánc (bár ezek inkább alapjáraton hallhatóak)?
A kormányrázás oka lehet: hibás gumi/centrírozás, tárcsafék, teleszkóp, kerékcsapágy, kormánycsapágy.
Pontosan milyen motorod is van? Mert 94-es Fazer nem létezik, az adatlapodon pedig fz6s van feltüntetve, amiből meg pláne nem.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. 94-es 600-as fazerem van, 50000 km -el. Elkezdett 5-6e fordulatnál valami zörgő hangot adni. A kormányt is finoman rázza kb60-70 km után elzsibbadt a karom. Valaki találkozott hasonló problémával?
Megvan a hátsó villa tűgörgő csere !
Hát, ha nincs szakértő, a közelben, azért kezdőként nem kezdjetek bele. Amúgy ha van szerszám, és prés !, akkor nem egy nagy wasistdas. Ha nem segítek max 2 óra egy autószerelőnek. de mivel ott voltam, így több mint kettő lett, úgy, hogy a srác még néha benézett a segédjéhez is, mert az meg szerelt egy autót.
A tengely jobb állapotban volt mint amit vettem. A csapágyak hibátlanok voltak. De ha már szét volt szedve...csere. jól bezsírozva, faszán passzentosak lettek a csapágyak is. A hibarendszertől féltem de az volt a legegyszerűbb feladat.
És ha már ki volt szedve minden, fogtam és szépen letakarítottam a villát is. A láncot is le akartam teljesen mosni de arra már nem maradt idő, mert zárásra terveztük a végét és így is túlcsúsztunk kicsit. Ott egye meg a fene. Nem is lóg már !
Ezek köszönet a World-ös srácoknak a tanácsokért, és hogy elviseltek a sok hülye kérdésemmel !
Minden esetre ott is kérek majd egy időpontot, mert esedékes egy nagyszervíz, vezérműlánc, szelepek, stb. Azt kizárólag rájuk bízom !
Bár olvastam már, hogy valaki szidta őket, de én és az ismeretségi kör, csak jókat tudunk mondani.
Remélem a hétvégén jó idő lesz és tudunk kanyarodni is egy jót, most már nyugodtabban, bár a lánc felől jön valami hang, de ezt már kibírja addig.
Nem kisebb a hőértéke? Csak mert az enyémbe (250-es) kell CR8EH9 és pl. a 600-as Hornetbe a CR9EH9 a jó. Abból gondolom Mondjuk volt egy ideig benne használt CR9-es, de amint lehetett lecseréltem, csak vészmegoldás volt a benne lévő kukák helyett.
2000 km-t mentem azóta, nincs változás: a váltó simábban jár, mint a Repsol Motor Racing 10w-40-nel járt. A kémlelőablakon már látszik, hogy kezd sötétedni, de még szép arany színe van. Azt nem tudom, hogy az FZ6-ban hogy muzsikálna, de ezen az áron nekem nagyon nyerő olajnak tűnik. (persze azt, hogy mennyire kopik vagy nem kopik a motor, senki nem mondja meg: se ennél, se a drága olajnál)
A túrán szívesen látunk!