Segítségeteket vagy véleményeteket szeretném kérni!Fz6-n első teleszkóp szimering csere mennyire bonyolult?Otthon elvégezhető? Nem találok szerelőt aki rövid időn belül orvosolná a hibát!Csinált már valaki ilyet?Nagy segítség lenne ha valaki hozzáértő vagy tapasztalattal rendelkező felvenné velem a kapcsolatot!Leírás vagy rajz a teleszkópról ha valakinek van megköszönném !:oldraffy@freemail.hu
Ha nekem szólt, akkor eleinte több volt a csaj, de mostanra megfordult. Most 43-nál tartunk, max 50 lehet a végére. Eredményeket szvesen publikálom majd.
Pénteken viszem műszakira a gépet, emiatt visszaraktam a gyári dobot. Viszont beindítás után leáll a motor. Elég nehez indul be, teszem hozzá.
Amiatt lehet, hogy a sportdobhoz van karburálva a motor? Vagy mi lehet az oka?
A hegesztős srác azt mondta, hogy elég gyenge lesz úgy, ha csak belülről van megcsinálva. És mivel eléggé rezeg, megint el fog törni.
Én olyasmire gondoltam, hogy összeragasztom és aláteszek (ragasztok) valami hajlékonyabb anyagot (fater merev fémlapot akarna odaragasztani). Ez mennyire működhet?
Ha csak a belső oldalán dolgozik a műanyagos akkor kívülről (ha jól csinálja) csak az a pár sötét és vékony csík fog emlékeztetni a törésre ahol most darabokra hullott. A Divin a fejidom így lett "összekalapálva", és nem látszódik kívülről, hogy hol volt törve.
Ragasztani lehet még, de az nincs olyan erős, mint a hegesztés, és az is látszik valamennyire. Nekem is van a faridomon egy kis törés, én is ragasztottam. Később, ha mégis hegesztetem, lehet szidni fog a szaki
Azért kösz!
http://kerdoivem.hu/kerdoiv/64...
Pénteken viszem műszakira a gépet, emiatt visszaraktam a gyári dobot. Viszont beindítás után leáll a motor. Elég nehez indul be, teszem hozzá.
Amiatt lehet, hogy a sportdobhoz van karburálva a motor? Vagy mi lehet az oka?
Mit adtál érte ?
Én olyasmire gondoltam, hogy összeragasztom és aláteszek (ragasztok) valami hajlékonyabb anyagot (fater merev fémlapot akarna odaragasztani). Ez mennyire működhet?