Igazából ezt nem tudom!Nem sok jót hallottam róluk ezért meg sem érdeklődtem!Azért köszi!Közben már megoldódott a probléma ha,minden jól megy ma már kész is van a paripa!
A múlt héten sikerült nekem is becsavarodnom (3cm furnércsavar). Az a kérdés, hogy milyen helyen szedted össze, mert ha a futófelület közepére valahol, akkor javítható, ha az oldalköpeny, akkor lehet kuka. Nekem tegnap csinálták meg ragasztották, meg valami gumidugó szerűséget látok még rajta. Ma kb. 100 km-en keresztül teszteltem, egybe maradt. Tokkal vonóval 2300 volt.
Elvileg az r17-nél van ilyenre is plusz garancia. Szerintetek érdemes vele élni? Igazából csak a garancia miatt vennék náluk gumit. Van valami tapasztalatotok ezzel a garival?
Nem mindegy, hol van rajta a sérülés, és mekkora. Egyébként egy ügyes gumis nagyon szuperül ki tudja neked javítani. Más kérdés, hogy mennyire fogsz utána menet közben parázni, hogy mikor kapsz egy defektet 100km/h-nál... ha már itt tartunk, az sem mindegy, hogy első vagy hátsó gumi (egy hátsó defektet jobb eséllyel úszol meg, mint egy elsőt...).
köszi ! a benzincső megfordult a fejünkben ,hogy ha ideiglenesen is de egy átlátszóval kellene próbálkoznunk ,hogy lássuk történik -e valami -bár vákumos csap nem hinném hogy enged légbuborékot ,másból meg nem derül ki ,hogy csordogál-e a nedű :(
benzinszűrő van benne ,vagy tegyünk egy átfolyósat a benzincsövet megszakítva?
Lenne a gumi témához egy-két kérdésem:
Vettem nemrég új gumit s szinte azonnal sikerült bekapnom egy csavart ,s mondták hogy csere (belegondolva jogosan)
Csak hát nincs kedvem kidobni jó drága gumit az ablakon.
Szóval ha javítatom mennyire lesz még használható biztonsággal?
Van e valakinek ilyen helyzettel tapasztalata?
üdv. tudom ,hogy nem hornet fórum ,de mégis reménykedek ,hogy kapok használható infót a hornet fórumon is olvasgattam ,de de csak problémával találkoztam ,megoldással nem .a lényegre térve : egy haverom olyan szinten küszködik a hornetjével ,hogy ma nem volt más választása itt kellett hagynia nálam .bemelegszik a motor és megáll ,ez akár 60-70 km is lehet mire eddig eljut .a hornet fórumon a tanksapkát irogatták ,de én elmentem kértem egy olyant amelyik motorral még nem volt hasonló gond és azzal sem indul ,csak ha várok vele egy kis időt .korábban volt szerelőnél ,karbiszinkron stb és azt mondta a szerelő hogy nem talált hibát .de a gond azóta is fent áll .a múlt héten voltam nála ,leengedtük a benzint és szétszedtük a benzincsapot majd kifújattuk kompresszorral ,de a mai eset szerint az sem nyert . -köszönöm ,ha valaki tud erre valami megoldást javasolni !
Üdv!
Az adatlapok 100fokon 4cts különbséget mutatnak ami szerintem nem sok. A gépkönyve megengedi a 10w-30 használatát. Mivel nem fokozott igénybevételre használom így több előnye van mint a 40-nek. Olvasd el ha érdekel. Kíváncsi vok. mit szólsz hozzá. http://www.motorolajbolt.hu/ol...
Kánikulában nem használnám úgy sem mert tavaly is lesültünk róla. Nem volt élmény 34-37 fokban motorozni.
Üdv.
Nem idevágó téma , de szeretnék segíteni kollégámnak, és túratársamnak! Eladósorba került a motorja, ha valakit érdekelne szívesen összehozom az üzletet. Egy 2003-as honda cb 500-asról lenne szó, 35000 km.-el új gumikkal és lánccal.
Nekem ugyan nincs tapasztalatom benne de szerintem az a 30 felső index lehet kevés lesz hozzá. Ha nem volt bajod 40-sel akkor minek akarsz vékonyabbat?
Üdv Mindenkinek!
Van valakinek 1000-es régi fazeren tapasztalata 10w-30 Repsol SM olaj használhatóságával kapcsolatban?
Nem az, hogy leöntve, megsütve milyen a motoron:)
Olajfogyasztás nem volt a sintetico 40-est használva.
Köszi!
Most már valóban bosszant a dolog. Az utóbbi időben több ilyen is volt, hogy eggyel lejjebbi hsz-hez írtam választ. Vagy én nem figyelek, vagy félreindexel az oldal.
Igen neked szólt Majd kíváncsian várom az eredményeket.
Tud valaki hétvégén is nyitva tartó gumis Budapesten főképp Dél-Budán?
Az átlátszó cső sok mindent megmutat.
benzinszűrő van benne ,vagy tegyünk egy átfolyósat a benzincsövet megszakítva?
Lenne a gumi témához egy-két kérdésem:
Vettem nemrég új gumit s szinte azonnal sikerült bekapnom egy csavart ,s mondták hogy csere (belegondolva jogosan)
Csak hát nincs kedvem kidobni jó drága gumit az ablakon.
Szóval ha javítatom mennyire lesz még használható biztonsággal?
Van e valakinek ilyen helyzettel tapasztalata?
Köszi
Üdv s széles utat
Az adatlapok 100fokon 4cts különbséget mutatnak ami szerintem nem sok. A gépkönyve megengedi a 10w-30 használatát. Mivel nem fokozott igénybevételre használom így több előnye van mint a 40-nek. Olvasd el ha érdekel. Kíváncsi vok. mit szólsz hozzá.
http://www.motorolajbolt.hu/ol...
Kánikulában nem használnám úgy sem mert tavaly is lesültünk róla. Nem volt élmény 34-37 fokban motorozni.
Üdv.
Ha lehet tudni mennyi az annyi?
Nekem ugyan nincs tapasztalatom benne de szerintem az a 30 felső index lehet kevés lesz hozzá. Ha nem volt bajod 40-sel akkor minek akarsz vékonyabbat?
Van valakinek 1000-es régi fazeren tapasztalata 10w-30 Repsol SM olaj használhatóságával kapcsolatban?
Nem az, hogy leöntve, megsütve milyen a motoron:)
Olajfogyasztás nem volt a sintetico 40-est használva.
Köszi!
Igen neked szólt Majd kíváncsian várom az eredményeket.