Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neten kerestem egy újabb manualt és abban benne van:
http://www.motorkari.cz/upload...

DE:
- nincs ilyen kapó az én motoromon
- dupla D csatos a bukóm, így ha lenne se tudnám használni
se a manualban se a motoron nem találtam meg
Át tudod küldeni a te manualodat? Vagy ide tenni az oldalt amin szerepel?
Nem. Nem a csomagrögzítő kampóra gondoltam.
Két oldallal előrébb. Helmet holder.
valamiért nem csatolta, nah mégegyszer
Erre gondoltál? Erről eddig is tudtam :)
Az R1 futómű beépíthető az fz1-be de az R1-nek radiális féknyergei vannak,így valószínű hogy a fékrendszert is át kell alakítani.
Ülés alatt a bal oldalon egy kampó. Owner's manualban benne van.
Nincs valami alkatrész katalógusod? Robbantott ábra, part numberekkel. Ha azt megtudod és rákeresel egyből megtudod, hogy milyen más típus jöhet még esetleg szóba.
Hivatalos yamaha áruház/márkaszervízben meg lett kérdezve és fz6n-nek is van ugyan úgy 25kw-os változata mint az fz6s vagy yzf r6, suzuki sv 650 s/n, kawasaki er 6 s/n stb... És ezek mind legálisan vezethetők "A korl" jogsival ha 25kw van papírjaiban, még az R6 is. (mert 25kw-al lett elsőre forgalomba helyezve magyar országon és nem később lett le folytva.)
Mivel először lesz magyar országon forgalomba helyezve enyém is ezért még nincs benne a rendszerbe, csak az lenne a fontos, hogy 25kw-al kerüljön be (mert olyan változata is létezik).
Hivatalosan nem nagyon lehetne megoldani de engem nem csak az érdekel ha értitek.. ezért írtam a privát üzenetben való csevegést/emailezést. Lehetőség az van már de gondoltam rákérdezek hátha tud valaki olcsóbb lehetőséget.
Fzs600-on van valami bukórögzítő? Pár motornál láttam, hogy a hátsó lábtartóra rakva a bukót le tudják rögzíteni az ülés alatt valahogy. Van valami hasonló az fzs-en?
Sziasztok még mindig keresek YAMAHA FZ1 első teleszkóp párat !

ha tud valaki valami infót róla hogy esetleg megegyezik az évjárat azonos R1 első futóművel kérem jelezze

megköszönném ha segítene valaki
Ezt olvasd el figyelmesen.

Tartom valószínűnek hogy megvan az eredeti forgalmi engedélyed.
Abban az eredeti 72KW szerepel. Azt kell "elintézned" hogy vagy azt ne nézzék meg, vagy abban szerepeljen 25 KW.

No most ehhez hadd ne adjak tippeket. Alaphelyzetben esélyed nem sok van.
Ki merre megy a hétvégén?
Én a 72-re írtam
Ettől függetlenül szerintem is impossible mission force. Azért ha valaki megold ilyen ne tartsa magába
FZS600 - 70kw forgalmi szerint, a fele pont 35kw. De szerintem így se megoldható.
Én csak annyit tennék hozzá, hogy az Akorl, már A2-nek számít és kapásból 35 kW-ot irathatsz. De ebben ki is merül minden jó. Mert az új szabályozás értelmében nem lehet az eredeti teljesítmény felénél többre visszafolytatni. Másképpen fogalmazva nem vezethetsz olyan motort, aminek az eredeti teljesítménye kétszerese a forgalmiban lévőnél. Itt esnek ki a 25-ös papírral rendelkező Hayabusák. A 35-nek a 72 több, mint a duplája, a 25-ról nem is szólva. Amúgy FZ6 vagy FZS? Mert előbbiből létezett a piacon gyárilag alacsonyabb teljesítményű verzió, az még talán elmehetne a 35 kW közelébe (asszem 76 ló körüli)
Egy szó mint száz, nem hinném, hogy meg tudod oldani
Így van ! Nagy A ! Aztán húzhatod mint az állat !
Régebben meg lehetett oldani...de most ?!?!? Kétlem...bár nyilván a 25 kw és a nagyobb között csak egy kis fojtás a különbség ! Kérdezd meg valami hivatalos márkakereskedésben.... De kétlem hogy menne, mert ez visszafelé nem kompatibilis :)
ugye ez csak vicc? azután kérdezed meg, hogy megvetted a motort? Csinálj nagy jogsit! Vagy olyan tipust választhattál volna, amiből van 25kw-os változat (pl.: sv)
Az én tippem: csináld meg a nagy A jogsit.
Felejtős a dolog...
Végre volt időm kicserélni a bowdent és a levegőszűrőt. Ez egy tortúra... Szétkapom a gépet, nyitom a szűrőboxot, beteszem a Hiflofiltro típusazonos szűrőt és LÖTYÖG! Mellette olyan hézag van, hogy simán átszívja a levegőt...Mondom a régi igen koszos, ezért cserélni kell mindenképp, most már gyári újat nem veszek, hát lefejtettem a szivacsszalagot a gyáriról meg a Hifloról majd felcseréltem, pillanatragasztó, méretre vágás (3 cm-rel hosszabb a gyári kerülete ), beraktam, szorult, ez ok. Elkezdtem leszedni a boxot, ez sem volt egyértelmű, de nagy küzdelem árán sikerült. Utána jöhetett a bowden. Kínszenvedés volt kiszedni... nem tudom hogy kell ezt könnyen csinálni, nem jöttem rá, lefelé húztam ki (a 90°-os törés alig akart kijönni a váz lyukán..). Az új bowdent próbáltam feltömködni, de sehogy sem sikerült, azt meg az aljával előre ráncigáltam át... (ezt komolyan így kell?) . Semmit nem tudtam már bontani, azt hittem, hogy amikor sikerült végre, akkor szétnyírtam vele a vezetékeket, de összeraktam a gépet, indult és minden működött rajta! Hurrá! Soha többet...nem cserélem.
A kuplung viszont nagyon puha lett! Valóban a bowden adta meg magát! 9800Ft volt, gyári. Aki keménynek érzi, bátran cseréltesse!
Höhőőő.
Esélyed mint a hógolyónak a napban.
Esélyed mint a hógolyónak a napban.
Sziasztok.
Külföldről lett behozva a fazerem és rendszámoztatás előtt állok.
A probléma, hogy 72kw- szerepel a papírjaiban de 25kw-ra szeretném beíratni ("A korlátozott" jogsival is lehessen vezetni)
Bármilyen ötletet szívesen fogadok, hogy szerintetek hogyan lehetne megoldani. Nagy segítség lenne ha írnátok. Esetleg ismerőst ajánlani aki csinált már ilyet. Privátba is írhattok. Minden ötlet nagy segítség nekem. Előre is köszi! Sziasztok.
9-12:30 ig tartott az egyedi forgalombahelyezésem.