Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Új vagyok a két személyes motorozás terén. Ezért szeretném kérdezni, hogy hogyan tudom beállítani a lengéscsillapítót két személyre? Mármint hogyan kell állnia?
Igaz...de én bénább voltam mert a bukó állrészére gondoltam :)
A sodrony eszembe sem jutott
Flexelni azért ezt a fél centis sodronyt nem nagyon kell.
Egyrészt max 15 centis, másrészt ha úgy hurkolod, nem tudom, hogyan lehet leszedni a bukót ha a csaton fűzöd át... ?!?!?

Van hosszabb is, és azt át tudod fűzni az állrészen. azt csak flexelni lehet :)
Ha van idom en is kivarom.hal istennek jovore jar le.
Persze, minden előfordulhat. Itt kispesten kikoptak a buszosok, ezért jobb a helyzet, nem sokan jönnek ide, mert kötekednek...illetve betartják az előírásokat, mert beszigorított a tulaj. És bár nem jó nézni ahogy az ide járók nepperek személyeskednek az itt dolgozókkal és benyúlkálnak a pult mögé amit én biztosan nem mernék megtenni, de ennyiért tök jó. volt most itt egy srác aki mondta, hogy máshol levizsgáztatták volna 12ért...ez kicsivel több mint annak a harmada... És lehet nekem volt szerencsém de még nem szívtam nagyon. Bár lehet valami a dologban, metr most jut eszembe, hogy apám ugyancsak tegnap ment csak délelőtt. Fél 12re ment és kettőkor jött el :) Szal lehet igazatok van.... De nekem ennyiért megéri kicsit várni...
Pedig sok szokik lenni.A gond hogy sok a külföldről behozott autó amit nepperek ott forgalmiznak és csókosok.
Persze, én is ide megyek, mert így a legolcsóbb. Én is most voltam a héten, 15 órára voltam beírva, félkor ott voltam, az irodában 40 percet ültem, utána legalább fél órát vártam a műhely kapualjában, amíg egy szakadt Subarunak próbálták úgy belőni a fordulatszámot és bedugaszolni a kipufogót, hogy jó legyen a lambdája... Ezután persze, maga a "vizsga" az 5 perc...

Két éve is itt voltam, akkor is sokat vártam. Persze ez még nem statisztika, lehet, hogy csak én vagyok szerencsétlen...
NKH ? Kispesten csak az a néhány autókereskedő van akik oda járnak...kicsit frusztráló a stílusuk de nekem nem ártanak.
Sorban állás max 10 perc volt már sokadszorra, aztán a műhelybe gurulás sem volt több 3 percnél, de két éve is csak 10 perc volt. Most átgurulni kb negyed óra, utána papírokra várás következő 10 perc...mint mindig. Egy órán belül kész minden...nincsenek csókosok.. Én ötre voltam bejelentve, félre odaértem és már fogadtak is pedig volt más is aki ötre jött de korábban érkezett, de így sem volt több 50 percnél mindenestül. Máskor is ide megyek.
De ez olyan hosszú, hogy erről simán le lehet venni, nem?
Ugyan már, felmegyek a padlásra egy húskampóért!
NKH-nál a szokásos menet: fotózás (előlről, hátulról, km-állás, alvázszám), fékpad, lámpák (+kürt). Egyetlen hátránya, hogy néha baszott sokat kell a sorban állni a lassú rendszer, a kevés vizsgabiztos és a csókosok miatt...
Jah, majd el is felejtettem: tegnap délben, 4 hónap után elővettem a lovam... Már a garázs személybejáratán nem volt egyszerű kifaragni a gépet, főleg, hogy az apám gyűjtögető típus, el tudjátok képzelni, hogy mennyire volt körbe bástyázva. Persze ennyi idő után az aksim nem csinált semmit...bár a főrelé kattogott szorgalmasan, de ez elég kevés volt. Irány az autó, bikázás. Nem túzok: 10 percig indítóztam, mire elkapta két henger...kellett neki kb egy jó perc mire ment a többi is, de szép lassan életre kelt.
5-re vizsga, de addig is töltő. Negyedig sikerült 3 óra alatt feltölteni. De ez arra elég volt, hogy ne kelljen minden indulásnál tologatni. Simán ment át a vizsgán. Nem néztek semmit ! A számokat fényképezték és ennyi. Se index, se lámpák. A végén persze a kötelező fékpad de az is sima ügy volt. Mindezt 4.360 Forintért ! Mindenkinek csak ajánlani tudom az NKH-t ! ENNÉL OLCSÓBB NINCS ! De azért az egyedi volt és valszeg a késői órának köszönhető, hogy még a lámpákat sem nézték meg...szóval az azért legyen rendben... Lehet gurulni !
Filléres tétel a louis-ban, egy kis, a két végén hurokkal ellátott sodrony, műanyagba burkolva. Ennek segítségével az ülés alatti bármelyik kampóba vagy az bukótartó kampóra rögzíthető a sisak. Ez amolyan hosszabbítóként használható. Így a dupla D gyűrűs bukó is simán rögzíthető... Le se kell venned, soha nem megy tönkre....
Sztem tök jó megoldás !
Ennyi problémát még valahogy elviselek A sisakot meg úgy is a fejen kell hordani.
Nekem is D gyűrűs van. Olyan szorosra kell húzni, hogy a bukó teljesen ráfeküdjön az ülés szélére és ne férjenek hozzá. Ha hosszabbra hagyod gond nélkül ki lehet kapcsolni és a másik szár is simán kicsúszik az ülés alól.
Kellett nektek újabb típust venni...
Akkor ezért nem találtam én sem annak idején.
Az egyik oldalon van a 2 gyűrű, amik nem érnének be odáig, a másik oldalon pedig egy textil csík van, amit nem tudom elképzelni, hogyan lehet a kampóhoz rögzíteni. Az se valami pokoli hosszú egyébként.
Ahogy gondoltam. Semmi nem változott, szóval én is használhatom 10ezres periódussal.

Egyébként a kampót miért ne lehetne D gyűrűs bukóval használni?
Az ilyeneket úgy bírom
Bár én találtam csomagrögzítő kampókat az ülésemen, pedig első fecske. Egészen fura is volt, hogy ott van
keresgethettem volna egy ideig :
2001: Helmet holder missing (used to be a welded, bent steel rod under the seat).
és még valami, amiről már egyszer szó volt:
Yamaha changed the recommended service interval on all their 2001+ models to 6000 miles (previously 4000 miles). No material changes were made to specifically accommodate this, so it could be considered 'backward compatible' if you choose.
elkéstem
Nézd meg a motoron
Rá fogsz ismerni. A jobb oldalon nincs, csak bal oldalon.