Tudtommal csak más rendezvények voltak, amin részt vettek a rendőrök is. Ezt viszont az NKH és az Országos Balesetmegelőzési Bizottság rendezvénye volt.
De persze lehet, hogy tévedek.
Huhh, nem lehetett semmi. Gondolom utána félreálltál nadrágot üríteni
Tipikus autósok, kárörvendenek. Gondolom, ha eltaknyolsz, vagy felkenődsz véletlen a buszra még jól le is dudáltak volna, nem hogy segítsenek...
Kínkeserves kínlódás és naptárátszervezés után végre holnap el tudom intézni a műszakit. Két hete motorral járok, de a 150 köbcenti élvezeti értéke hamar elröppen...
Bár az adrenalin néha így is megvan, ma egy olajfolton piros lámpánál való megálláskor elkezdett kicsúszni az első kerék balra, a kormány befordult jobbra, a gázkar rátámaszkodott a jobb térdemre, és mivel lenyomta a lábszáramat a taposóra, azt nem tudtam kitenni a robogó mellé, hogy ne boruljak fel, mint egy szarral teli zsák. Mindezt tetézte az a kellemes körülmény, hogy a gázkar egyúttal csavarodott is, így egy lendületes mozdulattal megindultam az előttem szűk 2 méterrel álló busz farának irányába. Hála az égnek, a motor állva maradt, megúsztam a dolgot némi szívdobogásérzéssel meg néhány, a négykerekűekből rám szegeződő, kárörvendő tekintettel...
Sima csillagkulccsal húzom meg, szerencsére szépen megszorul, nem nyúlik semmit a menet.
Szerintem ami fontos, hogy csak hideg motornál szabad meghúzni a csavart. A másik trükk, hogy nem a kulcs végét fogod, hanem a csavarhoz közelebb, így nem tudod olyan könnyen beletépni a menetet. Amúgy azért elég izmosan meg lehet húzni az olajleeresztőt, igen nagy kulcs kell, hogy belehaljon a menet.
már régóta tervezem, hogy veszek egyet.
A Fazerom szervizeléséhez szerinted milyen a megfelelő kulcs, mármint arra gondolok, hogy meghúzási nyomatékot mettől meddig kellene tudnia ?
A hatlapfejű M5ös csavart a kormány nyakánál? Azt én cserélhető bitfejes csavarhúzóval szoktam meghúzni.
Amúgy volt alkalmam lemérni, hogy kézi csavarhúzóval, hatlapfejű bitfejjel, egy kézzel max. 8 Nm-t tudsz kifejteni, de akkor már nagyon erőlködsz.
Ezt jó tudni, ha mondjuk valamit 4-5 Nm-rel kéne meghúzni.
Én azt mondom, ha hosszú távon gondolkodsz, mindenképpen megéri venni egy nyomatékkulcsot.
Átlagos bütykölőnek egy bőven elég. Szerintem olyat érdemes venni, ami kb 10-től 100Nm-ig jó, a fölött úgy sem tudod megszakítani a menetet. Persze 100Nm fölötti sem ártana (pl hátsó kerékanya), de úgy már kettőt kell tartani.
Nekem van egy olyan, ami elvileg 10-210 Nm-t tud, de az kb. 50Nm alatt halál megbízhatatlan... A másik kulcsom 20-90 Nm, és az alacsony nyomatéknál sokkal jobban működik.
Ezért mondom azt, hogy ha mindenképpen egyet akarsz, akkor inkább kis nyomatékhoz valót vegyél, ne olyat, amiről azt mondják, hogy 1-1000 Nm. Szerintem.
Egyébként az olajleeresztőre nem fér rá a kulcs.
De persze lehet, hogy tévedek.
Tipikus autósok, kárörvendenek. Gondolom, ha eltaknyolsz, vagy felkenődsz véletlen a buszra még jól le is dudáltak volna, nem hogy segítsenek...
Bár az adrenalin néha így is megvan, ma egy olajfolton piros lámpánál való megálláskor elkezdett kicsúszni az első kerék balra, a kormány befordult jobbra, a gázkar rátámaszkodott a jobb térdemre, és mivel lenyomta a lábszáramat a taposóra, azt nem tudtam kitenni a robogó mellé, hogy ne boruljak fel, mint egy szarral teli zsák. Mindezt tetézte az a kellemes körülmény, hogy a gázkar egyúttal csavarodott is, így egy lendületes mozdulattal megindultam az előttem szűk 2 méterrel álló busz farának irányába. Hála az égnek, a motor állva maradt, megúsztam a dolgot némi szívdobogásérzéssel meg néhány, a négykerekűekből rám szegeződő, kárörvendő tekintettel...
Sima csillagkulccsal húzom meg, szerencsére szépen megszorul, nem nyúlik semmit a menet.
Szerintem ami fontos, hogy csak hideg motornál szabad meghúzni a csavart. A másik trükk, hogy nem a kulcs végét fogod, hanem a csavarhoz közelebb, így nem tudod olyan könnyen beletépni a menetet. Amúgy azért elég izmosan meg lehet húzni az olajleeresztőt, igen nagy kulcs kell, hogy belehaljon a menet.
Akkor azt mivel húzod meg? Kislábujjal?
Most már csak jó idő kell.. és rendszám :D
Leo vince dobok is jól szuperálnak:
http://youtu.be/Mk6uw-27CkU
Nem tudom ti, hogy vagytok vele de én imádom ahogy visszadurrog
http://www.youtube.com/watch?v...
már régóta tervezem, hogy veszek egyet.
A Fazerom szervizeléséhez szerinted milyen a megfelelő kulcs, mármint arra gondolok, hogy meghúzási nyomatékot mettől meddig kellene tudnia ?
Amúgy volt alkalmam lemérni, hogy kézi csavarhúzóval, hatlapfejű bitfejjel, egy kézzel max. 8 Nm-t tudsz kifejteni, de akkor már nagyon erőlködsz.
Ezt jó tudni, ha mondjuk valamit 4-5 Nm-rel kéne meghúzni.
Köszi a tippeket. Körbenézek
Átlagos bütykölőnek egy bőven elég. Szerintem olyat érdemes venni, ami kb 10-től 100Nm-ig jó, a fölött úgy sem tudod megszakítani a menetet. Persze 100Nm fölötti sem ártana (pl hátsó kerékanya), de úgy már kettőt kell tartani.
Nekem van egy olyan, ami elvileg 10-210 Nm-t tud, de az kb. 50Nm alatt halál megbízhatatlan... A másik kulcsom 20-90 Nm, és az alacsony nyomatéknál sokkal jobban működik.
Ezért mondom azt, hogy ha mindenképpen egyet akarsz, akkor inkább kis nyomatékhoz valót vegyél, ne olyat, amiről azt mondják, hogy 1-1000 Nm. Szerintem.
Egyébként az olajleeresztőre nem fér rá a kulcs.